Dawniej podczas pracy łatwo się rozpraszałem.
To normalne, że kiedy człowiek myśli nad jednym tematem, do głowy przychodzą różne inne skojarzenia.
Problem w tym, że niektóre są przydatne, a inne nie. Jeżeli zaczniesz je analizować – zapomnij o skupieniu.
Co mi pomogło?
Obok klawiatury mam zawsze kartkę i długopis. Kiedy wpada mi do głowy jakaś myśl niezwiązana z tym, co robię, zapisuję ją i pracuję dalej. Pod koniec dnia przeglądam listę i dopiero wtedy decyduję, co mi się przyda.
Mocna czwórka
- Jesteś specjalistą, ale nie umiesz sprzedawać?
Wystarczy jedna zmiana, żeby łatwiej docierać do idealnych klientów i budować wizerunek eksperta. Nowy odcinek MWF.
- Czym się zająć dzisiaj, a co odłożyć na później?
6 metod, jak wybrać najważniejsze zadanie do wykonania w danym momencie i w efekcie lepiej się zorganizować. Wybierz jedną i wypróbuj.
- 3 kluczowe elementy w sprzedaży
Męczy Cię, gdy marketingowcy wymądrzają się o lejkach, personach i USP? Posłuchaj przedsiębiorcy, który opowiada niby o tym samym, ale bardzo przejrzyście i prosto.
- Działasz w branży kreatywnej? Sprawdź to!
Jeżeli wysyłasz swoje projekty klientom do akceptacji, to bardzo możliwe, że od tej pory będziesz to robić inaczej.
Coś na deser
Jeżeli nie zaplanujesz, jak chcesz spędzić czas, inni zrobią to za Ciebie.
Każdy guru od produktywności mówi, że to błąd.
Ale czasem warto sobie na to pozwolić. Możesz w ten sposób zyskać inną perspektywę i odkryć coś nowego.
Chcesz dostawać taki newsletter?
Soloprzedsiebiorca.pl to newsletter dla właścicieli jednoosobowych biznesów oferujących produkty i usługi oparte na wiedzy. Inaczej mówiąc, dla specjalistów z branży kreatywnej, edukacyjnej, marketingowej, zdrowotnej, IT lub innej.
W każdym mailu polecam 4 przydatne treści oraz 1 narzędzie lub książkę. Moje maile dostaje ponad 14 tys. osób. Dołączysz?
Na stronie zostały wykorzystane linki afiliacyjne. Jeżeli wejdziesz przez nie na stronę sprzedawcy i dokonasz zakupu, sprzedawca podzieli się ze mną częścią swojej marży (nie wpływa to na twoją cenę). Wymieniam wyłącznie te produkty i usługi, z których rzeczywiście korzystam i jestem z nich zadowolony.