Nie chcesz marnować czasu na „potencjalnie zainteresowanych”, którzy nigdy nie kupią?
Oto 3 pytania do nowego klienta, by poznać jego problem i przedstawić perfekcyjną propozycję:
- Jakich rozwiązań próbowałeś i nie zadziałały?
- Dlaczego nie zadziałały, co poszło nie tak?
- Jakich efektów oczekujesz ode mnie?
Jeżeli nie możesz dać klientowi korzystnego rozwiązania, daj mu kontakt do konkurencji.
Coś na deser
Wyobraź sobie, że zatrudniasz CEO, żeby poprowadził Twoją firmę.
Jaką pierwszą zmianę by wprowadził?
Chcesz dostawać taki newsletter?
Soloprzedsiebiorca.pl to newsletter dla właścicieli jednoosobowych biznesów oferujących produkty i usługi oparte na wiedzy. Inaczej mówiąc, dla specjalistów z branży kreatywnej, edukacyjnej, marketingowej, zdrowotnej, IT lub innej.
W każdym mailu polecam 4 przydatne treści oraz 1 narzędzie lub książkę. Moje maile dostaje ponad 14 tys. osób. Dołączysz?
Na stronie zostały wykorzystane linki afiliacyjne. Jeżeli wejdziesz przez nie na stronę sprzedawcy i dokonasz zakupu, sprzedawca podzieli się ze mną częścią swojej marży (nie wpływa to na twoją cenę). Wymieniam wyłącznie te produkty i usługi, z których rzeczywiście korzystam i jestem z nich zadowolony.