Wielu grafików stara się prezentować zróżnicowane portfolio.
Ale Karolina Kijak pokazuje tylko prace przedstawiające dzikie zwierzęta (głównie ptaki).
Jakie efekty zauważyła?
- Spójne portfolio zwróciło uwagę takich marek jak H&M czy Rebel. Wyrazisty motyw przewodni jest świetnym wyróżnikiem na rynku.
- Wybór Karoliny pokrywa się z jej pasją do wędrówek i obserwowania ptaków. Obcowanie z naturą podnosi motywację i pomaga myśleć długofalowo.
- Klienci czasem piszą, że gdy wracają do jej sklepu po dłuższej przerwie, czują się znajomo. Doceniają, że nawet gdy eksperymentuje, trzyma się jednej idei.
Silną markę buduje się na jednym skojarzeniu.
Mocna czwórka
- Jeden błąd, przez który otarłem się o bankructwo
Moja przygoda z własną firmą mogła się skończyć bardzo szybko. Nauczyłem się wtedy, żeby nie ufać własnej intuicji, tylko badać rynek. I mam dla Ciebie 10 wskazówek, jak poznać potrzeby klientów.
- Pisanie postu do social mediów krok po kroku
Niby banalny temat, ale pokazany tak szczegółowo, że chce się oglądać. A w efekcie – udoskonalić własny proces.
- Twoja praca to slalom między deadline’ami?
Harowanie po 12 godzin dziennie nie jest rozwiązaniem. Posłuchaj, co zrobić, żeby lepiej planować i mieć więcej czasu dla siebie.
- Podstępny patent na większe zasięgi
Wiesz, co się stanie, gdy wrzucisz link do YouTube’a na Facebooku? Algorytm zadba, żeby prawie nikt nie zobaczył Twojego posta. Ale jest sposób, żeby to obejść.
Coś na deser
Chcę stworzyć nowy webinar dla soloprzedsiębiorców i zastanawiam się, który temat wybrać. Pomożesz?
Aktualizacja: w wyniku Waszych odpowiedzi powstał ten warsztat.
Chcesz dostawać taki newsletter?
Soloprzedsiebiorca.pl to newsletter dla właścicieli jednoosobowych biznesów oferujących produkty i usługi oparte na wiedzy. Inaczej mówiąc, dla specjalistów z branży kreatywnej, edukacyjnej, marketingowej, zdrowotnej, IT lub innej.
W każdym mailu polecam 4 przydatne treści oraz 1 narzędzie lub książkę. Moje maile dostaje ponad 14 tys. osób. Dołączysz?
Na stronie zostały wykorzystane linki afiliacyjne. Jeżeli wejdziesz przez nie na stronę sprzedawcy i dokonasz zakupu, sprzedawca podzieli się ze mną częścią swojej marży (nie wpływa to na twoją cenę). Wymieniam wyłącznie te produkty i usługi, z których rzeczywiście korzystam i jestem z nich zadowolony.