Co bardziej zachęca do zakupu?
- „Karnet do klubu fitness”
- „5 kg mniej w 30 dni”
Zanim powiesz klientowi, co TY oferujesz, pokaż, co ON będzie z tego miał.
A teraz zobacz, co dziś dla Ciebie przygotowałem.
Czy wiesz, że…
Tworzenie oferty dla klienta to często strata czasu.
Niektórzy zleceniodawcy wiedzą z góry, z kim chcą pracować. Potrzebują tylko podkładki, że porównali też inne propozycje. Inni nie podają wszystkich kryteriów – namęczysz się, a i tak nie masz szans ich przekonać.
Zanim siądziesz do pisania oferty, upewnij się, czy warto. A następnie przekaż klientowi takie informacje, które pokażą korzyści ze współpracy właśnie z Tobą. Prosto i skutecznie uczy tego Jacek Kłosiński.
Chcesz dostawać taki newsletter?
Soloprzedsiebiorca.pl to newsletter dla właścicieli jednoosobowych biznesów oferujących produkty i usługi oparte na wiedzy. Inaczej mówiąc, dla specjalistów z branży kreatywnej, edukacyjnej, marketingowej, zdrowotnej, IT lub innej.
W każdym mailu polecam 4 przydatne treści oraz 1 narzędzie lub książkę. Moje maile dostaje ponad 14 tys. osób. Dołączysz?
Na stronie zostały wykorzystane linki afiliacyjne. Jeżeli wejdziesz przez nie na stronę sprzedawcy i dokonasz zakupu, sprzedawca podzieli się ze mną częścią swojej marży (nie wpływa to na twoją cenę). Wymieniam wyłącznie te produkty i usługi, z których rzeczywiście korzystam i jestem z nich zadowolony.