Kurs pozyskiwania opinii klientów
Zdobywaj opinie, które sprzedają
Opinie, które skutecznie przekonują niezdecydowanych mogą być siłą napędową twojego biznesu.
System Pozyskiwania Opinii Klientów to warsztat wideo oraz gotowe narzędzia, które pomogły mi zebrać 1500+ ocen i opinii o moich kursach online i newsletterze. Skorzystaj ze sprawdzonych rozwiązań!
System Pozyskiwania Opinii Klientów
Techniki i narzędzia zdobywania rekomendacji od klientów
- Szablony i schematy z omówieniem
- Oglądasz i wdrażasz tego samego dnia
- Natychmiastowy dostęp online
Jak pozyskiwać opinie klientów?
Pozytywne opinie i rekomendacje są jak naturalne witaminy i minerały, które przyspieszają wzrost twojej firmy:
- Budują zaufanie
- Przekonują do zakupu
- Dają przewagę nad konkurencją
Ale to nie wszystko.
Firmy, które zbierają opinie klientów, lepiej rozumieją ich potrzeby, a w efekcie tworzą lepsze produkty i usługi.
Firmy, które tego nie robią, wolniej zauważają zmiany rynkowe i mają problem, żeby za nimi nadążyć.
Inaczej mówiąć, słuchanie klientów chroni przed stagnacją i przybliża do sukcesu.
Jest tylko jeden problem.
Klienci niechętnie dzielą się swoimi opiniami.
Możesz mieć poczucie, że trzeba o nie wręcz walczyć.
Mało kto wystawia opinię po pierwszym zapytaniu, a ty nie chcesz się w kółko przypominać jak ostatni upierdliwiec.
W efekcie twoja oferta jest mało skuteczna, a pozyskiwanie nowych klientów idzie wolniej niż powinno.
Jak sobie z tym poradzić?
Jak zdobywać rekomendacje skutecznie i bez narzucania się?
Jak uzyskać szczery feedback do poprawy produktów?
Odpowiedzią jest System Pozyskiwania Opinii Klientów:
- Skuteczne techniki, które działają u mnie i u innych (wideo – 57 minut)
- Odpowiedzi na pytania uczestników warsztatu (wideo – 41 minut)
- Przykład automatyzacji do zbierania opinii (wideo – 24 minuty)
- Gotowe szablony i polecę proste narzędzia
Sekret proszenia klientów o opinie polega na tym, żeby trafić w odpowiedni moment.
Gdy zrobisz to za wcześnie, kupujący nie będzie miał wyrobionego zdania. Jeżeli za późno – emocje związane z zakupem opadną.
Co z tego wynika?
Im szybciej wdrożysz SPOK w swojej firmie, tym szybciej zobaczysz efekty.
Każdy dzień zwłoki to stracona szansa na pozyskanie dobrych opinii.
Tak, bo opinie klientów zwiększają sprzedaż. Dla 87% badanych są najważniejszym elementem wpływającym na decyzje zakupowe (Emplifi, 2023). Produkty z 5 opiniami są kupowane o 270% częściej niż te bez opinii. Im droższy produkt, tym większy wpływ opinii klientów na zwiększenie sprzedaży (Spiegel Research Center, 2021).
System Pozyskiwania Opinii Klientów stworzyłem dla soloprzedsiębiorców i małych firm, które oferują własne produkty lub usługi (cyfrowe lub stacjonarne). Jeżeli prowadzisz typową działalność handlową – czyli oferujesz identyczne towary, jak inne sklepy – to prezentowane przeze mnie techniki mogą być u ciebie mniej skuteczne.
Ten kurs mógłby trwać 8 godzin i kosztować 10x tyle, ale nie lubię bicia piany. Dostajesz samo mięso – sprawdzone konkrety, gotowe do wdrożenia. Nie będę cię zanudzał ogólnikami i teoriami, których w realnym świecie nikt nie stosuje, a ty po obejrzeniu nie masz już na nic siły. Cel jest taki, że oglądasz i od razu zaczynasz działać.
Ja też bałem się prosić o opinie
Cześć, tu Marek Jankowski z podcastu Mała Wielka Firma.
Większość nowych firm w Polsce jest likwidowana w ciągu pierwszych 3 lat. Niewiele brakowało, żeby u mnie było tak samo.
Założyłem działalność 1 lutego 2004 r. i przez pierwsze miesiące przejadałem oszczędności, bo mój początkowy pomysł na biznes okazał się klapą.
Krok po kroku nauczyłem się słuchać klientów i stworzyłem zyskowny biznes.
Ale na starcie pytanie ich o opinię mnie przerażało!
- Byłem przekonany, że klienci nie mają czasu, więc moja prośba ich zirytuje.
- Wyobrażałem sobie, że tylko czekają na taką okazję, żeby zarzucić mnie pretensjami.
- Stresowałem się, że gdy zaczną analizować, to na pewno zauważą jakieś minusy i zrezygnują ze współpracy.
Z czasem doszedłem do tego, jak zdobywać opinie w 100% bezstresowo (i żeby dla klientów też było to przyjemne doświadczenie).
Pokażę ci, jak to robię. Nauczysz się pozyskiwać cenny feedback i szczere rekomendacje, które pomogą ci przyciągnąć nowych klientów i rozwinąć biznes.
Inne podejście do zbierania opinii
Zobacz fragmenty warsztatu
Co mówią klienci?
Wszystkie opinie są zweryfikowane. Pochodzą od osób, które rzeczywiście używały produktu lub go kupiły.
Nie miałam wątpliwości, że to będzie dobre szkolenie. Wcale nie zamierzałam kupować niczego podobnego, ale uznałam, że go potrzebuję – i miałam rację. Do tej pory albo nie pozyskiwałam opinii w ogóle, albo robiłam to źle. Klientki w rozmowach ze mną chwaliły moje produkty, a ja nie wpadłam na to, żeby zacząć te opinie zbierać. Po tym szkoleniu mam zamiar wdrożyć konkretny system – dokładnie taki, jaki pokazał Marek. Szkolenie konkretne, bez lania wody.
Nie wyobrażam sobie prowadzenia biznesu bez pozyskiwania opinii i rekomendacji od klientów. To znacznie przyspiesza rozwój i zwiększa przychody.
Bardzo przydatne są narzędzia, które zostały zaproponowane w Systemie. Czas potrzebny na ich wyszukanie, przetestowanie znacznie przewyższa wartość kursu, więc warto było. Polecam każdemu, kto prowadzi swój biznes. Od małego lokalnego punktu usługowego po biznes online i większe firmy.
Najciekawsza dla mnie okazała się ta część warsztatu, w której Marek pokazał, jak sformułować komunikat, który może zachęcić klienta do pozostawienia opinii. Poza tym Marek jak zawsze dotrzymał obietnicy i przedstawił spójny system, który można dość szybko wdrożyć, dokonując jedynie niewielkich modyfikacji wynikających ze specyfiki danej branży.
Materiał bardzo porządkuje myśli i sposób podejścia do zbierania opinii. Po wysłuchaniu Marka i zajrzeniu do załączonych plików PDF system proszenia klientów o opinię niemalże zrobił się sam w około pół godziny. Warto.
Wahałem się przed zakupem, bo przecież można obejrzeć dużo podobnych szkoleń na YT. Ale po tylu latach słuchania podcastu Marka oraz krótkich wymianach mailowych na różne tematy postanowiłem kupić kurs. I faktycznie zaraz po obejrzeniu zacząłem go wdrażać w życie na swoich stronach i dosyć szybko przyniosło to efekty.
Wcześniej ludzie nie bardzo chcieli wystawiać opinie, a teraz zaczynają spływać na skrzynkę, więc będę mógł zacząć je dodawać na stronach.
Dzięki radom z SPOK powoli acz systematycznie pozyskuję nowe opinie od klientów. Przed zakupem kursu miałam ich w sumie 10, teraz po 6 miesiącach mam już 29 🙂
Marku – nie jestem dobra w pisaniu błyskotliwych opinii, a czatem GPT nie chcę się wysługiwać, ale robisz naprawdę świetną robotę dla soloprzedsiębiorców.
Myślałem, że nic ciekawego się nie dowiem i o ile nie było tu nic rewolucyjnego, to jednak bardzo mi ten warsztat uporządkował wiedzę. Pokazał mi też bardzo proste rozwiązania i narzędzia, które po prostu działają.
Nie byłam pewna, czy w ciągu godzinnego warsztatu dowiem się czegoś więcej na temat pozyskiwania opinii, niż wiedziałam do tej pory. Warsztat dostarczył mi jednak wielu inspiracji i pomysłów na narzędzia, które mogą mi pomóc w pozyskiwaniu opinii od klientów w bardziej zorganizowany sposób.
Mam stałą grupę klientek i przez lata otrzymałam od nich sporo opinii, o które nie musiałam prosić, więc nie sądziłam, żeby akurat ten warsztat szczególnie mi się przydał. Na zakup zdecydowałam się, bo lubię podcast Mała Wielka Firma i każdy z kupionych przeze mnie warsztatów u Marka był rewelacyjny.
To był strzał w 10. Uświadomiłam sobie, że opinie klientów służą nie tylko do marketingu, ale do udoskonalania oferowanych usług, a to tak naprawdę najważniejsza część mojej pracy. Poza tym opinia opinii nierówna, odpowiednia jej forma to genialne narzędzie informacyjne dla potencjalnych klientek. Mega polecam ten warsztat każdemu usługodawcy, który nie tylko chce pozyskiwać dzięki rekomendacjom nowych klientów, ale też chce ulepszać swój serwis i obsługę klienta.
Sprawdź, czy to coś dla ciebie
Ten warsztat jest dla ciebie, jeżeli:
- Wiesz, że klienci są zadowoleni z twoich usług, ale nie wiesz, jak skłonić ich do zostawienia opinii.
- Szukasz praktycznych wskazówek i narzędzi, które pomogą zdobywać rekomendacje klientów.
- Chcesz lepiej zrozumieć proces pozyskiwania opinii, aby łatwiej ci było go zastosować.
- Interesuje cię zdanie klientów na temat twojej oferty i chcesz je wykorzystać, aby się doskonalić.
- Zależy ci, aby przekazywanie opinii wymagało jak najmniej wysiłku od ciebie i od klientów.
Nie kupuj tego warsztatu, jeżeli:
- Wierzysz, że 100% klientów podzieli się z tobą swoimi opiniami.
- Liczysz na to, że od tej pory będziesz mieć wyłącznie pozytywne recenzje.
- Masz nadzieję, że samo obejrzenie szkolenia wystarczy, aby klienci zaczęli wystawiać opinie.
- Uważasz, że pozyskiwanie opinii nie ma sensu, skoro można je kupić.
- Oferujesz produkt lub usługę, z którymi klienci nie chcą być kojarzeni.
Kup dostęp teraz
Zacznij pozyskiwać pozytywne opinie, zdobywaj łatwiej nowych klientów i zwiększaj sprzedaż!
System Pozyskiwania Opinii Klientów
Techniki i narzędzia zdobywania rekomendacji od klientów
- Szablony i schematy z omówieniem
- Oglądasz i wdrażasz tego samego dnia
- Natychmiastowy dostęp online
Gwarancja Satysfakcji™
Masz 30‑dniową gwarancję zwrotu pieniędzy, liczoną od dnia zakupu. Jeżeli ten produkt nie spełni twoich oczekiwań, oddam ci całą zapłaconą za niego kwotę.
Gwarancja Bezterminowego Dostępu™
Twój dostęp do tego produktu jest nieograniczony czasowo. Gdybym w przyszłości ograniczył jego dostępność (np. do roku), ty nadal będziesz mieć dostęp na zawsze.
Często zadawane pytania
Kiedy i w jakiej formie otrzymam dostęp?
W ciągu kilku minut po zaksięgowaniu wpłaty otrzymasz mail z linkiem do platformy kursowej. Tam będziesz mieć dostęp do zakupionych materiałów. Nie musisz instalować żadnego oprogramowania, wystarczy dowolna przeglądarka internetowa na komputerze, telefonie lub tablecie.
Czy są jakieś dodatkowe opłaty, o których muszę wiedzieć?
Nie ma żadnych dodatkowych opłat. Kwotę podaną w ofercie płacisz tylko jeden raz – to nie jest usługa abonamentowa. Nie ma żadnych kosztów wysyłki, prowizji za płatność elektroniczną czy innych opłat serwisowych. Natomiast jeśli płacisz w walucie innej niż PLN, bank może doliczyć opłatę za przewalutowanie (nie mam na to wpływu).
Czy na pewno dostanę zwrot pieniędzy, jeśli mi się nie spodoba?
Tak. Masz 30‑dniową gwarancję zwrotu pieniędzy (bez podawania powodu). Jeśli chcesz zrezygnować z zakupu, wystarczy, że napiszesz do mnie na adres: marek@malawielkafirma.pl. W następnym dniu roboczym zlecę zwrot i dzień później kasa będzie z powrotem na Twoim koncie.
Mam już inne kursy/warsztaty na ten temat. Po co mi kolejny?
Każdy twórca podchodzi do tematu trochę inaczej. Ja pokazuję praktyczne rozwiązania, które działają u mnie i moich klientów. Mogą one być inne niż te, które już znasz. Wielu uczestników warsztatu podkreśla, jak wiele wynieśli z tego warsztatu, nawet mając już inne doświadczenia. Możesz zapoznać się z ich opiniami wyżej na tej stronie. Pamiętaj też, że niczym nie ryzykujesz. Jeśli stwierdzisz, że warsztat nie wnosi niczego nowego, poza tym, co już wiesz, możesz go zwrócić i dostaniesz zwrot 100% wpłaconej kwoty. Masz na to aż 30 dni.
Brzmi fajnie, ale co jeśli u mnie to nie zadziała?
Zawsze jest takie ryzyko, ale… to ja ryzykuję, a nie ty! Od zakupu masz aż 30 dni, żeby na spokojnie zapoznać się z warsztatem. Jeśli uznasz, że to się u ciebie nie sprawdzi, napisz do mnie na adres: marek@malawielkafirma.pl, że chcesz zrezygnować z zakupu. Oddam ci 100% wpłaconej kwoty. Jeśli mój warsztat ci nie pomoże, nie chcę twoich pieniędzy.
Ile trwa ten warsztat?
Warsztat wideo trwa 57 minut, później przez 41 minut odpowiadam na pytania. Nie zależy mi na tym, żeby trzymać cię godzinami przed ekranem, tylko żeby dać ci konkretną instrukcję, którą możesz wdrożyć jeszcze dziś.
Czy dostanę fakturę?
Oczywiście – zaznacz w koszyku, że chcesz ją otrzymać i podaj dane, w tym NIP. Faktura zostanie wysłana automatycznie po dokonaniu płatności. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę na firmę zagraniczną, kliknij tutaj, zanim złożysz zamówienie (strona otworzy się w nowej karcie).
Czy otrzymam certyfikat ukończenia?
Tak. Certyfikat w formie pliku PDF zostanie wygenerowany automatycznie, gdy oznaczysz wszystkie elementy kursu jako ukończone.
Dla kogo jest przeznaczony ten produkt?
System Pozyskiwania Opinii Klientów jest przeznaczony głównie do soloprzedsiębiorców i małych firm, oferujących własne produkty lub usługi (zarówno cyfrowe, jak i fizyczne).
Co konkretnie zawiera ten produkt?
Kupując System Pozyskiwania Opinii Klientów, dostajesz dostęp do następujących materiałów:
- Wideo objaśniające skuteczne techniki pozyskiwania opinii i częste błędy (57 minut)
- Wideo z odpowiedziami na pytania uczestników warsztatu na żywo (41 minut)
- Wideo pokazujące ustawianie automatyzacji do zbierania opinii (24 minuty)
- Wideo z dodatkowym sposobem na bardziej skuteczne opinie (5 minut)
- Gotowe szablony i rekomendacje narzędzi (również tych bezpłatnych)
- Ściąga z najważniejszymi informacjami do pobrania w pliku PDF
Czy potrzebuję specjalistycznej wiedzy lub oprogramowania?
- Potrzebujesz przede wszystkim kanału komunikacji z klientami, aby poprosić o wystawienie opinii. Osobiście wykorzystuję do tego e‑mail, ale równie dobrze może to być telefon lub dowolny inny system, który wysyła wiadomość do klienta w określonym czasie po zakupie.
- Oprogramowanie, które polecam, jest zwykle dostępne bezpłatnie w ramach określonych limitów. Gdy twoje potrzeby rosną, może być konieczne przejście na wersję płatną (ale zdecydowanej większości osób wystarczają wersja darmowe).
- Nie potrzebujesz zaawansowanej wiedzy technicznej, chyba że chcesz budować skomplikowane automatyzacje. W takim przypadku najlepiej zlecić takie zadanie komuś, kto się tym zajmuje, zapłacić jednorazowo za taką usługę i korzystać z efektów.
Jak długo będę mieć dostęp do tego produktu?
Kupując teraz, otrzymujesz dostęp nieograniczoną czasowo. Jeżeli w przyszłości ten produkt będzie sprzedawany na ograniczony czas (np. na rok), ty nadal będziesz mieć nieograniczony dostęp.
E-mail z dostępem do warsztatu nie doszedł. Co teraz?
Po pierwsze upewnij się, że transakcja została zrealizowana do końca. Dostaniesz wtedy mail z firmy Autopay z powiadomieniem „Przekazaliśmy Twoją płatność”. Zwykle trwa to kilka minut. W niektórych przypadkach (z powodu świąt, prac konserwacyjnych, problemów technicznych itp.) ten czas może się wydłużyć. Dlatego po otrzymaniu powiadomienia z Autopay, odczekaj proszę 15 minut. Sprawdź też foldery Spam, Oferty, Promocje itp. Jeśli to nie pomaga, napisz na adres: marek@malawielkafirma.pl – sprawdzę, co się stało.
Mam inne pytanie, jak mogę je zadać?
Napisz na adres marek@malawielkafirma.pl.