Mała Wielka Firma – opinie o produktach


Znajdziesz tu opinie klientów, którzy skorzystali z kursów marketingowych i e‑booków Marka Jankowskiego – gospodarza podcastu Mała Wielka Firma. Marek od lat wspiera solopreneurów i ekspertów, pomagając im w przyciąganiu klientów i budowaniu marki osobistej. Niezależnie od tego, czy interesuje cię pozyskiwanie klientów, badanie potrzeb, tworzenie ofert, pozyskiwanie opinii czy planowanie treści do social mediów, poniższe opinie pokazują, jak kursy, e‑booki i warsztaty Małej Wielkiej Firmy pomogły innym rozwinąć marketing i osiągnąć cele biznesowe. Opinie zamieszczone na tej stronie pochodzą od zweryfikowanych klientów.

Planer Treści – opinie

Kupując warsztat Marka, nie miałam wątpliwości, iż będzie to produkt na najwyższym poziomie. Jestem jego klientką, słuchaczką i subskrybentką newslettera zbyt długo, aby się wahać przy zakupie czegokolwiek w Jego sklepie.

Tak jak wcześniej, warsztat kupiłam w dniu, w którym od razu mogłam wdrożyć proponowane przez Marka rozwiązania. W efekcie bardzo szybko stworzyłam listę tematów na bloga – niektóre są na prawdę świetne i wiem, że sama bym w życiu na nie nie wpadła.

Planer polecam gorąco każdemu, kto publikuje jakieś treści regularnie. Również tym, którzy mają głowy pełne pomysłów, gdyż zawsze można stworzyć lepszy temat.

Katarzyna Zdun-chyżyńska KatarzynaZdun.pl

Bardzo miło się zaskoczyłem. Warsztat zrobiony pod mój charakter. Z racji tego, że mój umysł posługuje się algorytmami, przykład z ośmiornicą świetnie do mnie przemówił. Mógłbym polecić ten warsztat również mojemu synowi.

Marcin Szolc Kapak.pl

To było to, czego szukałam. W sieci mamy mnóstwo osób, które obiecują gruszki na wierzbie. Marek mówi o konkretach, przytacza przykłady. Przystępna wiedza, przedstawiona w łatwy i intuicyjny sposób. Pomaga zaplanować tematy i zacząć regularnie publikować wartościową wiedzę.

Mimo, że jestem w SM już jakiś czas, mam wiedzę i doświadczenie, z czasem przyszła rutyna. Planer Treści bardzo mi pomógł 🙂 Polecam każdemu, kto ma zamiar publikować lub już publikuje i szuka inspiracji. Posłuchajcie Marka i do dzieła – spotkajmy się w sieci!

Emilia Piotrowska @StrategiaJedzenia

Planer Treści to kolejny dobrze skrojony produkt Marka Jankowskiego. Wykorzystuje jeden konkretny model działania i wyczerpująco rozwija jego składowe. Dzięki temu nie jest rozmyty i dobrze ogniskuje uwagę oraz kreatywność. Pokazuje również możliwości narzędziowego wykorzystania AI w celu usprawnienia pracy. Polecam.

Arkadiusz Roszak @arkadiuszroszak

Przed zakupem obawiałem się o różnorodność treści, które „wypluje” mi AI. Okazało się jednak, że dostałem ogrom zróżnicowanego materiału. Gdy pojawiały się powtórzenia, to łatwo było się ich pozbyć jednym dodatkowym promptem, a w przypadku i tak czasem siłą rzeczy występujących podobnych tematów, to jest ich po prostu tyle, że zanim wrócę do czegoś, co już w podobnej formie publikowałem w socialach, to pewnie cały świat zapomni, że coś podobnego już tu było. Albo nawet mimo podobieństwa uderza w inne emocje.

Ostatecznie powstała naprawdę bogata i fantastyczna baza treści na… sam nie wiem, ile czasu, ale na długo. 😉 Dla mnie najbardziej przydatny był fragment rozszerzenia obszarów tematycznych o konkretne tematy. Istna skarbnica pomysłów.

Planer Treści poleciłbym osobom, które albo nie mają pomysłów, o czym w ogóle pisać, albo napisały już tyle, że wydaje im się, że nie mają, o czym pisać. Paradoksalnie wierzę, że jedni i drudzy skorzystają.

Mateusz Bocian MateuszBocian.pl
mariola lech

Warsztat był dla mnie niczym objawienie. Przy zakupie miałam wątpliwości, czy nie okaże się on czymś, co zmarnuje mój czas i pieniądze, bo treści będą powtarzalne z tymi, które krążą już po sieci. Jak ja się cieszę, że tak bardzo się myliłam!

W przekazanej treści podobało mi się uporządkowanie wiedzy oraz pokazanie ciągu przyczynowo-skutkowego. Prawie rozczuliła mnie troska o odbiorców warsztatów z bardzo czytelnymi poleceniami, co i jak zrobić. Podane tipy, jak wprowadzić w życie przekazywaną wiedzę są dla mnie niczym objawienie, którego teraz baaaaaaardzo potrzebowałam. Wszystko podane na tacy w najładniejszym wydaniu – jak w wyśmienitej restauracji.

Polecam każdemu. Warto. Warto. I jeszcze raz warto. Będę polecać każdemu, kto będzie tego potrzebować, bo jest to cenne narzędzie, które oszczędza czas i pieniądze. Dziękuję z całego serca za wkład pracy włożony w przygotowanie tego materiału.

Mariola Lech @SecretM
kurs o planowaniu treści

Planer Treści

Planer Treści to warsztat wideo oraz narzędzia, dzięki którym zaczniesz tworzyć bardziej angażujące posty w social mediach i nie tylko.

Masz wrażenie, że w sieci wszystko już jest? Kombinujesz, jak ująć te same pomysły w nowy sposób? Trudno ci ułożyć tematy w sensowną całość sprzedażową? Planer Treści wyrwie cię z chaosu – w jeden dzień zaplanujesz tematy na cały rok!

Dowiedz się więcej

Tworzenie ofert z ChatGPT – opinie

Uważam, że szkolenie Marka w bardzo prosty i przystępny sposób tłumaczy nie tylko, jak stworzyć skuteczną stronę produktu czy oferty, ale także jak korzystać z ChatGPT.

Przemysław Stroiwąs @przemyslawstroiwas

Od kilku dni tworzyłem stronę pod swój produkt. Jednak moje wysiłki prowadziły do mało atrakcyjnej strony, która wyglądała amatorsko. Kupiłem ten kurs, bo od dawna słucham podcastu Marka i wiedziałem, że się nie zawiodę.

Mimo że od premiery GPT pod koniec 2022 roku korzystam z niego regularnie i intensywnie, to i tak w kursie znalazłem nowe dla mnie techniki pracy, a moja strona w końcu wygląda profesjonalnie.

Adam Gryka
Szymon Kryczka

Marek obiecywał, że w godzinę nauczy mnie lepiej wykorzystywać ChatGPT i napisze ze mną tekst na landing page. Spełnił te obietnice, a dodatkowo zmotywował mnie do dalszej pracy ze sztuczną inteligencją, którą teraz częściej wykorzystuję w swoim biznesie. Dzięki temu wykonywanie niektórych zadań zajmuje mi mniej czasu, a efekty są zauważalnie lepsze. ChatGPT nie zastąpi mnie w pracy, ale pomoże mi szybciej dojść do niektórych wniosków – pod warunkiem, że zadam mu odpowiednie pytania. Szkolenie Marka pomaga te pytania stawiać, więc gorąco je polecam.

Szymon Kryczka R88.pl
Anna Dyl

Czasem muszę wykonać duży wysiłek, żeby przetransferować treść szkolenia na mój biznes. W tym przypadku ten transfer zachodził błyskawicznie. W moich notatkach są przykłady z moimi produktami i grupą docelową. Mam gotowca do pracy z ChatGPT. Od razu poleciłam ten webinar mojej partnerce produktywności!

Anna Dyl MastermindwPraktyce.pl
Bartek Światowski

Ciężko było mi uwierzyć, że w 60 minut przygotuję wszystkie teksty na stronę internetową. Finalnie zajęło mi to trochę więcej czasu, ale dzięki ChatGPT w ciągu godziny miałem gotowy schemat. Jak pokazał Marek, używanie właściwych promptów jest kluczem do „rozmawiania z AI”. Oczywiście prompt nie stworzy idealnego tekstu, ale może być drogowskazem.

Bartek Światowski Campboxy.pl
Kacper Dobrowolski

Komendy ChatGPT stworzone przez Marka to totalny game changer. Już wiem, gdzie do tej pory popełniałem błąd. Szczególnie spodobało mi się pytanie ChatGPT o obiekcje przy zakupie. Sam nie raz miałem z tym problem, bo za dużo myślałem i nie mogłem wcielić się w rolę mojego klienta. Polecam!

Kacper Dobrowolski PanDupek.pl
kurs o tworzeniu ofert

Tworzenie ofert z ChatGPT

Warsztat wideo oraz narzędzia, dzięki którym z łatwością przygotujesz przekonującą i skuteczną treść oferty na landing page i nie tylko.

Dam ci sprawdzoną strukturę i pokażę, jak wykorzystać sztuczną inteligencję. Ale nie tak, jak się spodziewasz! Nie chodzi o to, żeby ChatGPT napisał ofertę za ciebie (bo nic o niej nie wie), tylko żeby pomógł ci lepiej dopasować przekaz do klientów.

Dowiedz się więcej

System Pozyskiwania Opinii Klientów – opinie

Nie miałem żadnych wątpliwości przed skorzystaniem z warsztatu. Wiedziałem, że potrzebuję tego systemu. Nie sądziłem jednak, że będę mógł go wdrożyć jeszcze tego samego dnia 🙂 Gotowy szablon naprawdę ułatwia robotę. Dzięki, Marku!

Rafał Musidlak AmatorTreningu.pl
Natalia Przewoska-Frydrych

Nie miałam wątpliwości, że to będzie dobre szkolenie. Wcale nie zamierzałam kupować niczego podobnego, ale uznałam, że go potrzebuję – i miałam rację. Do tej pory albo nie pozyskiwałam opinii w ogóle, albo robiłam to źle. Klientki w rozmowach ze mną chwaliły moje produkty, a ja nie wpadłam na to, żeby zacząć te opinie zbierać. Po tym szkoleniu mam zamiar wdrożyć konkretny system – dokładnie taki, jaki pokazał Marek. Szkolenie konkretne, bez lania wody.

Natalia Przewoska-Frydrych MamaRytmiczka.pl
Andrzej Głowacki

Nie wyobrażam sobie prowadzenia biznesu bez pozyskiwania opinii i rekomendacji od klientów. To znacznie przyspiesza rozwój i zwiększa przychody.

Bardzo przydatne są narzędzia, które zostały zaproponowane w Systemie. Czas potrzebny na ich wyszukanie, przetestowanie znacznie przewyższa wartość kursu, więc warto było. Polecam każdemu, kto prowadzi swój biznes. Od małego lokalnego punktu usługowego po biznes online i większe firmy.

Andrzej Głowacki itvip.pl
Katarzyna Zdun-Chyżyńska

Najciekawsza dla mnie okazała się ta część warsztatu, w której Marek pokazał, jak sformułować komunikat, który może zachęcić klienta do pozostawienia opinii. Poza tym Marek jak zawsze dotrzymał obietnicy i przedstawił spójny system, który można dość szybko wdrożyć, dokonując jedynie niewielkich modyfikacji wynikających ze specyfiki danej branży.

Materiał bardzo porządkuje myśli i sposób podejścia do zbierania opinii. Po wysłuchaniu Marka i zajrzeniu do załączonych plików PDF system proszenia klientów o opinię niemalże zrobił się sam w około pół godziny. Warto.

Katarzyna Zdun-Chyżyńska KatarzynaZdun.pl
Kacper Ksykiewicz

Wahałem się przed zakupem, bo przecież można obejrzeć dużo podobnych szkoleń na YT. Ale po tylu latach słuchania podcastu Marka oraz krótkich wymianach mailowych na różne tematy postanowiłem kupić kurs. I faktycznie zaraz po obejrzeniu zacząłem go wdrażać w życie na swoich stronach i dosyć szybko przyniosło to efekty.

Wcześniej ludzie nie bardzo chcieli wystawiać opinie, a teraz zaczynają spływać na skrzynkę, więc będę mógł zacząć je dodawać na stronach.

Kacper Ksykiewicz EnglishWithCasper.com
Agata Księgowa

Dzięki radom z SPOK powoli acz systematycznie pozyskuję nowe opinie od klientów. Przed zakupem kursu miałam ich w sumie 10, teraz po 6 miesiącach mam już 29 🙂

Marku – nie jestem dobra w pisaniu błyskotliwych opinii, a czatem GPT nie chcę się wysługiwać, ale robisz naprawdę świetną robotę dla soloprzedsiębiorców.

Agata Gicala-Nowak AgataKsiegowa.pl
kurs o pozyskiwaniu opinii klientów

System Pozyskiwania Opinii Klientów

Warsztat wideo oraz narzędzia, dzięki którym zaczniesz skutecznie i bez wysiłku pozyskiwać opinie od swoich klientów.

Dowiedz się, jak prosić o opinie w sposób wygodny dla ciebie i bezproblemowy dla klientów. Dam ci rozwiązania, które pomogły mi zebrać 1500+ ocen i opinii o moich kursach online i newsletterze. Dzięki temu zaczniesz działać natychmiast!

Dowiedz się więcej

Jak zdobyć klienta – opinie

Nie miałam żadnych wątpliwości, ponieważ znam inne kursy autora i od jakiegoś czasu kupuję wszystko, co proponuje 🙂 Ebook kupiłam w przedsprzedaży, od razu zdobył moje serce.

Jest to świetna checklista pełna nieoczywistych pomysłów na zdobycie klienta. Przeglądałam ją sobie wiele razy w ramach inspiracji. Mogę polecić każdemu, kto szuka alternatywnych dla płatnej reklamy w social mediach sposobów zdobycia klienta.

Katarzyna Ciszewska Wloski.org
Patryk Dzierżawski

E‑book pomógł mi zmienić moje metody zdobywania klientów na bardziej skuteczne, aczkolwiek wiążące się z wyjściem z tzw. „strefy komfortu”. Ogromne słowa uznania za to, że z tego e‑booka możemy korzystać jak z podręcznika. Możemy przeczytać go od deski do deski (co rekomenduję) lub skupić się na wybiórczych technikach pozyskiwania klientów.

Polecam każdemu soloprzedsiębiorcy. Prowadzę firmę ponad rok i ten e‑book okazał się bardzo pomocną pozycją. Warunek jest jeden: nie tylko czytaj, lecz przede wszystkim testuj i wdrażaj podane rozwiązania w swoją biznesową codzienność.

Patryk Dzierżawski @patrykdzierzawski
Agnieszka Fonfara

Potrzebowałam takiej publikacji i to bardzo! Wiem też, że zawsze dowozisz jakość oferowanych produktów. Przeczytałam 20 pierwszych sposobów na zdobycie Klienta i wiele z nich zaczynam wdrażać. Jeden szczególnie mnie ujął (pomysł 10), a mianowicie konkurs z nagrodą w formie oferowanego w sprzedaży produktu. Dlaczego? Ponieważ mogę go wykorzystać i z pewnością, już niedługo to zrobię w stosunku do książki „Wiedza warta miliony”, którą napisałam wraz z Brianem Tracy, Sebastianem Kotowem i 25 superautorami. Konkurs w tym przypadku wydaje się być strzałem w dziesiątkę. Wierzę, że pozostałe pomysły z publikacji będą równie cenne jak te, które już poznałam.

Agnieszka Fonfara LeanSpace.com.pl
Patrycja Kaszewska

Nie miałam wątpliwości przed zakupem, bo czytam regularnie newsletter Marka! Okazało się, że w ebooku są tak proste sposoby na dotarcie do klienta, że aż boli, że wcześniej o nich nie pomyślałam. Zaczęłam już korzystać z pierwszych opcji i… działa! Szybko, jak obiecałeś. Jest moja akcja – jest reakcja klientów. Już polecam ten ebook, bo zdobywaniem klienta zajmuje się dosłownie każdy przedsiębiorca. Dziękuję!

Patrycja Kaszewska PatrycjaKaszewska.com

Ta książka to zebrana śmietanka najlepszych praktyk, jest tego dużo i zawsze można dopasować coś do swoich potrzeb. Najlepsze jest to, że są tam przykłady i krok po kroku co zrobić i jak zacząć, czyli nie czytasz lania wody o tym jak to miliarder miał akurat szczęście, że przygarnął go dobry człowiek i dał mu wędkę i uczył go łowić ryby, tylko czytasz opcje, wybierasz i masz gotową instrukcję.

Polecam każdemu, to chce zdobywać klientów. Teraz wydaje mi się to oczywiste, że to przecież wszyscy powinni wiedzieć, że tak to działa, a jednak nie ma to jak skondensowana wiedza, do której bardzo często wracam.

Łukasz Kowalski @drlukaszkowalski
Bartosz Tomczak

Mam bardzo specyficzną grupę odbiorców (promowaniem niezależnej muzyki gitarowej), więc obawiałem się, czy ebook będzie chociaż w małym stopniu pokrywał się z moimi oczekiwaniami. Okazało się, że część pomysłów pasuje do mojego profilu działania! Poleciłbym ebook znajomemu ponieważ znajduje się w nim szeroki wachlarz narzędzi oraz porad z przykładami zastosowania.

Bartosz Tomczak Szarpidrut.pl
ebook o pozyskiwaniu klientów

Jak zdobyć klienta. 33 szybkie sposoby

„Jak zdobyć klienta” to e‑book dla soloprzedsiębiorców opisujący 33 praktyczne metody pozyskiwania klientów wraz z instrukcjami wdrożenia krok po kroku.

Nie znajdziesz w nim porad typu: „zadbaj o markę osobistą” albo „buduj listę mailingową”. Te metody są skuteczne, ale potrzeba miesięcy, żeby zadziałały. W e‑booku znajdziesz pomysły, które mogą przynieść efekty nawet w kilka tygodni.

Dowiedz się więcej