E‑book o pozyskiwaniu klientów
Poznaj szybkie sposoby na zdobywanie klientów
„Jak zdobyć klienta” to e‑book zawierający 33 praktyczne metody, dzięki którym w ciągu kilku tygodni przyciągniesz nowych kupujących.
Cena e‑booka to tylko 49 zł – tyle, co duża pizza!
Jak zdobyć klienta. 33 szybkie sposoby
Dla soloprzedsiębiorców oferujących usługi lub produkty online
- 33 metody z opisami i przykładami
- 110 stron samych konkretów
- Instrukcje krok po kroku
O czym jest e‑book „Jak zdobyć klienta”?
Aby obca osoba chciała coś od ciebie kupić, musi dowiedzieć się o twoim istnieniu i nabrać do ciebie zaufania. Ten e‑book pomaga to osiągnąć w ekspresowym tempie.
Nie znajdziesz w nim porad typu: „zadbaj o markę osobistą”, „buduj listę mailingową” albo „wykorzystaj content marketing”. Bo choć te metody są skuteczne, to potrzeba miesięcy, żeby zaczęły działać.
W e‑booku są opisane 33 sposoby na pozyskiwanie klientów, które:
- mają szansę przynieść efekty nawet w ciągu kilku tygodni,
- sprawdzają się u specjalistów oferujących usługi lub produkty online,
- nadają się do samodzielnego zastosowania przez soloprzedsiębiorców,
- są bezpłatne albo niedrogie i wymagają głównie poświęcenia czasu.
Dowiesz, co robić
33 sposoby zdobywania klientów rozpisane krok po kroku
Unikniesz wpadek
Ostrzeżenia przed często popełnianymi błędami
Osiągniesz efekty
Pro tipy, żeby ułatwić ci działanie i zwiększyć skuteczność
O autorze
Marek Jankowski prowadzi własną firmę od 2004 r. Jest twórcą kursów online dla soloprzedsiębiorców, autorem książek „Mała wielka firma” oraz „Pułapki small biznesu”.
Od 2009 r. nagrywa podcast Mała Wielka Firma. Jest to najdłużej ukazująca się audycja internetowa tego typu w Polsce i od lat jeden z najpopularniejszych podcastów biznesowych (ponad 11 mln odsłuchań).
Co mówią klienci?
Wszystkie opinie są zweryfikowane. Pochodzą od osób, które rzeczywiście używały produktu lub go kupiły.
Potrzebowałam takiej publikacji i to bardzo! Wiem też, że zawsze dowozisz jakość oferowanych produktów. Przeczytałam 20 pierwszych sposobów na zdobycie Klienta i wiele z nich zaczynam wdrażać. Jeden szczególnie mnie ujął (pomysł 10), a mianowicie konkurs z nagrodą w formie oferowanego w sprzedaży produktu. Dlaczego? Ponieważ mogę go wykorzystać i z pewnością, już niedługo to zrobię w stosunku do książki „Wiedza warta miliony”, którą napisałam wraz z Brianem Tracy, Sebastianem Kotowem i 25 superautorami. Konkurs w tym przypadku wydaje się być strzałem w dziesiątkę. Wierzę, że pozostałe pomysły z publikacji będą równie cenne jak te, które już poznałam.
E‑book pomógł mi zmienić moje metody zdobywania klientów na bardziej skuteczne, aczkolwiek wiążące się z wyjściem z tzw. „strefy komfortu”. Ogromne słowa uznania za to, że z tego e‑booka możemy korzystać jak z podręcznika. Możemy przeczytać go od deski do deski (co rekomenduję) lub skupić się na wybiórczych technikach pozyskiwania klientów.
Polecam każdemu soloprzedsiębiorcy. Prowadzę firmę ponad rok i ten e‑book okazał się bardzo pomocną pozycją. Warunek jest jeden: nie tylko czytaj, lecz przede wszystkim testuj i wdrażaj podane rozwiązania w swoją biznesową codzienność.
Nie miałam wątpliwości przed zakupem, bo czytam regularnie newsletter Marka! Okazało się, że w ebooku są tak proste sposoby na dotarcie do klienta, że aż boli, że wcześniej o nich nie pomyślałam. Zaczęłam już korzystać z pierwszych opcji i… działa! Szybko, jak obiecałeś. Jest moja akcja – jest reakcja klientów. Już polecam ten ebook, bo zdobywaniem klienta zajmuje się dosłownie każdy przedsiębiorca. Dziękuję!
Mam bardzo specyficzną grupę odbiorców (promowaniem niezależnej muzyki gitarowej), więc obawiałem się, czy ebook będzie chociaż w małym stopniu pokrywał się z moimi oczekiwaniami. Okazało się, że część pomysłów pasuje do mojego profilu działania! Poleciłbym ebook znajomemu ponieważ znajduje się w nim szeroki wachlarz narzędzi oraz porad z przykładami zastosowania.
Kupując cokolwiek od Marka, nie mam wątpliwości, że otrzymam e‑book lub kurs najwyższej jakości. Tak było również przy zakupie e‑booka „Jak zdobyć klienta”.
E‑book zawiera dokładnie to, co wynika z jego tytułu: zbiór sposobów pozyskiwania klientów, w którym każdy znajdzie coś dla siebie. Co więcej, Marek prowadzi czytelnika za rękę, wyjaśniając, jak krok po kroku wdrożyć w życie każdy z pomysłów. Przydatne są też przykłady zastosowania poszczególnych sposobów w różnych branżach. Najbardziej podobały mi się jednak odwołania Marka do jego własnych doświadczeń.
Interesuję się marketingiem już od dobrych kilku lat, więc nie powiem, żeby coś mnie bardzo zaskoczyło, jednak sama forma – zebranie tylu pomysłów w jednym miejscu i metodyczne ich omówienie – jest dla mnie bardzo przydatna. Pozwala wiele rzeczy usystematyzować i odkurzyć, a także lepiej zrozumieć i wdrożyć pewne rozwiązania, o których dotychczas tylko myślałam, że powinnam się za to zabrać. Dla osób, które startują z własnym biznesem, ten e‑book jest według mnie obowiązkowy i już go poleciłam znajomej.
Przed zakupem ebooka nie miałem wątpliwości, że będzie to strzał w dziesiątkę. Wszystkie materiały od Marka mają ogromną wartość i nie ma się co zastanawiać nad ich zakupem. Mimo, że sporo strategii w ebooku już od dawna stosuję, to ten materiał uporządkował moje działania, zainspirował mnie do podjęcia wreszcie kilku kroków, o których dawno myślałem, a które odwlekałem w czasie, a także stał się taką jakby check‑listą tego, co muszę jeszcze zrobić w tym roku. Polecam Allegrowicza!
E‑book „Jak zdobyć klienta” to kompendium skutecznych metod pozyskiwania klientów, każda z nich przedstawiona w zwięzłej formie. Opisy są napisane prostym, rzeczowym językiem i niezwykle pomocne. Dodatkowo e‑book oferuje gotowe rozwiązania w postaci checklist, które są nieocenione przy wdrażaniu strategii. Po lekturze jestem pełna zapału do ich zastosowania. Polecam ten e‑book każdemu poszukującemu praktycznych narzędzi do rozwoju biznesu. Wybrałam pięć najbardziej trafnych sposobów, które są zgodne z moimi wartościami, i skopiowałam je do aplikacji do zarządzania zadaniami Nozbe, gdzie już zaplanowałam konkretne działania z określonymi terminami.
Byłem zaintrygowany nowym ebookiem Marka. A że sprzedaż to istota biznesu, to nie mogłem przejść obojętnie obok tego poradnika. Mam tak, że gdy przekazuję cokolwiek swojemu Odbiorcy, to zwracam uwagę na to, aby otrzymał maksimum treści w minimum czasu. Gdy zajrzałem do książki Marka, to okazało się, że właśnie w taki sposób skompilował tego ebooka. Dlatego polecam go z tych dwóch powodów: (1) mnóstwo pomocnych treści oraz (2) szacunek dla Czytelnika – tak bowiem oceniam niezabieranie więcej czasu niż to jest konieczne. Wielkie dzięki! I gratuluję.
Chciałam skoncentrowanej wiedzy o sposobach na pozyskanie klienta i ją dostałam! Bardzo podoba mi się organizacja treści. Jest przejrzyście, bez lania wody. Sposoby są naprawdę pomysłowe i myślę, że uniwersalne. Na pewno będą podstawą do dalszych przemyśleń. To mój pierwszy e‑book od Marka i jestem bardzo zadowolona. Polecam wszystkim tym, którzy myślą o swoim biznesie poważnie!
Świetna dawka wiedzy. Autor przedstawia liczne strategie i techniki, które są nie tylko teoretyczne, ale przede wszystkim praktyczne i łatwe do zastosowania w codziennej pracy. Jednym z największych atutów tego e‑booka jest jego konkretność. Autor nie traci czasu na zbędne wprowadzenia czy rozważania teoretyczne, lecz od razu przechodzi do sedna. Każdy rozdział zawiera konkretne wskazówki i kroki, które można wdrożyć od zaraz, co sprawia, że czytelnik nie czuje się zagubiony w nadmiarze informacji. Dużo aktualnych i potrzebnych aplikacji. E‑book jest również doskonałym przewodnikiem po aktualnych narzędziach i aplikacjach, które mogą znacząco ułatwić proces pozyskiwania klientów. Szczerze polecam.
33 sposoby
tylko 1,48 zł za każdy
110 stron
wypełnionych konkretami
2 minuty
od zakupu do czytania
Jak korzystać z tego e‑booka?
Każdy z 33 sposobów jest opisany tak, żeby jak najłatwiej było ci je zastosować:
- Opis. Objaśnienie, na czym polega dany sposób i dlaczego działa.
- Jak to się robi. Instrukcja krok po kroku, jak zrealizować dany pomysł.
- Uwaga. Ostrzeżenie przed częstym błędem i podpowiedź, jak go uniknąć.
- Przykłady. Konkretne zastosowania danego sposobu w różnych branżach.
- Pro tip. Dodatkowa wskazówka, która ułatwi ci skuteczne działanie.
Kup dostęp teraz
Przestań marnować czas na działania, które nie przynoszą rezultatów.
Skorzystaj ze wskazówek krok po kroku, które mogą przynieść efekty nawet w kilka tygodni.
Jak zdobyć klienta. 33 szybkie sposoby
Dla soloprzedsiębiorców oferujących usługi lub produkty online
- 33 metody z opisami i przykładami
- 110 stron samych konkretów
- Instrukcje krok po kroku
Często zadawane pytania
Kiedy otrzymam dostęp do e‑booka?
Natychmiast po zaksięgowaniu płatności. Zwykle wystarczą 2 minuty od zapłaty, żeby e‑book dotarł do twojej skrzynki mailowej.
W jakiej formie jest ten e‑book?
W pliku PDF. Dzięki temu wygląda dobrze na każdym urządzeniu, również na telefonie.
W jaki sposób mogę zapłacić?
Masz do wyboru: BLIK, płatność kartą, przelew online lub tradycyjny.
Czy dostanę fakturę?
Tak, o ile zaznaczysz taką opcję przy zakupie i wpiszesz NIP.
Czy dostanę fakturę na firmę zagraniczną?
Tak, o ile zgłosisz to przed zakupem – szczegóły tutaj (strona otworzy się w nowej karcie).
Mam inne pytanie, jak mogę je zadać?
Napisz na adres kontakt@malawielkafirma.pl.