Cześć, tu Marek Jankowski.
Uczę soloprzedsiębiorców, jak zarabiać, kiedy nie pracują.
W 2004 r. rzuciłem etat w radiu i założyłem firmę.
Marzyło mi się 200 pracowników i biuro w wieżowcu.
Przy 15 zatrudnionych osobach zrozumiałem, że to był błąd.
Dobijały mnie koszty. Odpowiedzialność za innych wysysała całą energię. Miałem dość motywowania, oceniania i rozwiązywania konfliktów.
Zacząłem od nowa.
W 2009 r. stworzyłem czasopismo „Branża Dziecięca”. Startowałem sam, zatrudniając tylko handlowca. Dziś nie zajmuję się już redagowaniem magazynu. Robi to kilkuosobowy zespół. Ja jestem wyłącznie właścicielem.
Teraz pomagam specjalistom rozwijać jednoosobowe biznesy.
Wyjaśniam, jak tworzyć treści przyciągające klientów, budować markę osobistą eksperta oraz zarabiać na wiedzy.