Mała Wielka Firma – opinie o produktach


Znajdziesz tu opinie klientów, którzy skorzystali z kursów marketingowych i e‑booków Marka Jankowskiego – gospodarza podcastu Mała Wielka Firma. Marek od lat wspiera solopreneurów i ekspertów, pomagając im w przyciąganiu klientów i budowaniu marki osobistej. Niezależnie od tego, czy interesuje cię pozyskiwanie klientów, badanie potrzeb, tworzenie ofert, pozyskiwanie opinii czy planowanie treści do social mediów, poniższe opinie pokazują, jak kursy, e‑booki i warsztaty Małej Wielkiej Firmy pomogły innym rozwinąć marketing i osiągnąć cele biznesowe. Opinie zamieszczone na tej stronie pochodzą od zweryfikowanych klientów.

Planer Treści – opinie

Nie byłam przekonana, że w moim biznesie da się w takiej skali zaplanować treści. Już w czasie trwania warsztatu stworzyłam plan filmów na YT na najbliższe 3 miesiące, a to dopiero początek – jedne z pierwszych 2-3 tematów.

Najbardziej przydatne okazało się pokazanie, jak SKUTECZNIE wykorzystać ChatGPT do generowania tematów.

Komu polecę ten warsztat? Na pewno nie polecę go mojej konkurencji. 🙂 Ale każdy, kto tworzy treści na SM czy YT, na 100% z tego skorzysta!

Monika Osińska-Żabka MeaBabywearing.pl

Jako freelancer SEO, czyli osoba wypowiadająca się z perspektywy popularności słów kluczowych i ich popularności, zacząłem szukać wsparcia w złapaniu takiej szerszej perspektywy. Wyjścia trochę z tabelek i złapania tego, co może myśleć i czuć klient.

Podczas poszukiwań natrafiłem na kurs Planer Treści od Marka i wybrałem go, bo to mój imiennik… No dobra, nie tylko dlatego. 🙂 Byłem uczestnikiem kursu PodcastPRO i wieloletnim subskrybentem Małej Wielkiej Firmy. Byłem pewny co do rzetelności wiedzy i wysokiego poziomu edukacji. Dodatkowo przekonał mnie obecnością gotowych promptów bazowych.

Dlaczego nie żałowałem? Bo już tego samego dnia po zakupie miałem zbudowany system, który z użyciem GEMów w Google tworzył propozycje treści. Oczywiście dostosowałem prompty pod siebie, trochę je podrasowałem, ale sama ta baza dała kierunek i pewnie jakbym to robił od zera sam => prokrastynacja by wygrała. 🙂

Polecam to każdemu, kto nie ma pomysłów na treści, nie wie, jak to ugryźć, albo ma wrażenie, że już wszystko napisał, co da się wymyślić. Wtedy zrozumie, że to nieprawda…

Marek Stokowski Stokowski.eu

Nie miałem wątpliwości, kupując Planer Treści, ponieważ wiem, że Marek tworzy niezwykle wartościowe kursy, ale ten… wysadził mnie z butów. „Schemat ośmiornicy”, sposób przemyślenia i gotowe, proste prompty dla ChatGPT – sztos.

Komu mogę polecić Planer Treści? Jest tak tani i fajny, że dosłownie każdemu, kto bawi się, uczy, interesuje lub pracuje z AI. Rewelacja.

Adam Grzesik AdamGrzesik.pl
weronika recko

Planer Treści jest genialny! Przed zakupem miałam wątpliwości, czy to nie będzie kolejny zbiór oczywistych porad w stylu „słuchaj swoich odbiorców”, ale Marek podszedł do tematu bardzo konkretnie. Zero lania wody i naprawdę w 1 dzień da się zrobić tematy na cały rok. Warsztat spełnia obietnicę, a sposób Marka jest naprawdę skuteczny i prosty do wdrożenia w każdej branży! Korzystając z metody ośmiornicy i wskazówek, można podejść do swojego tematu z zupełnie nowej (też dla nas, jako twórców) strony.

Polecam każdemu przedsiębiorcy, który nie wie, o czym publikować, bo „nie ma nic nowego do powiedzenia” i „przecież to oczywiste dla klientów”. Po warsztacie Marka wyjdziecie z gotową listą wartościowych tematów do publikacji, które na pewno pomogą wam zbudować pozycję eksperta w swojej branży.

Weronika Rećko MoiraMedia.pl
Łukasz Paszkowski

Kupiłem Planer Treści i nie żałuję. Stosuję zawarte w nim narzędzia dość często jako „wspomagacz” do tworzenia treści na TikToku. Dzięki nim w ciągu 2 miesięcy przebiłem barierę miliona wyświetleń, profil na dzień 21.01.2025 obserwuje 4,7k ludzi. Co najważniejsze, mam dużo klientów, którzy przychodzą do mnie, bo widzieli moje wideo. Polecam ten kurs – jego zawartość to wyłącznie działające i sprawdzone metody. Bez lania wody, samo mięso.

Łukasz Paszkowski @mennica.szczepanska

Kupując warsztat Marka, nie miałam wątpliwości, iż będzie to produkt na najwyższym poziomie. Jestem jego klientką, słuchaczką i subskrybentką newslettera zbyt długo, aby się wahać przy zakupie czegokolwiek w jego sklepie.

Tak jak wcześniej, warsztat kupiłam w dniu, w którym od razu mogłam wdrożyć proponowane przez Marka rozwiązania. W efekcie bardzo szybko stworzyłam listę tematów na bloga – niektóre są na prawdę świetne i wiem, że sama bym w życiu na nie nie wpadła.

Planer polecam gorąco każdemu, kto publikuje jakieś treści regularnie. Również tym, którzy mają głowy pełne pomysłów, gdyż zawsze można stworzyć lepszy temat.

Katarzyna Zdun-Chyżyńska KatarzynaZdun.pl
kurs o planowaniu treści

Planer Treści

Planer Treści to warsztat wideo oraz narzędzia, dzięki którym zaczniesz tworzyć bardziej angażujące posty w social mediach i nie tylko.

Masz wrażenie, że w sieci wszystko już jest? Kombinujesz, jak ująć te same pomysły w nowy sposób? Trudno ci ułożyć tematy w sensowną całość sprzedażową? Planer Treści wyrwie cię z chaosu – w jeden dzień zaplanujesz tematy na cały rok!

Dowiedz się więcej

Tworzenie ofert z ChatGPT – opinie

Tego mi było trzeba! Godzinka i wszystko jasne – bez wielogodzinnego kursu, po którym i tak trzeba siedzieć nad ofertą przez kolejne dni.

Po kilku godzinach od zakupu kursu miałem gotową ofertę, a jeszcze niedawno myślałem, że może za rok, może później, zlecę to copywriterowi. Możliwe, że zrobiłby to lepiej, ale zajęłoby to dużo więcej czasu, kosztowało sporo nerwów i pieniędzy.

Tutaj było szybko, gładko i konkretnie. Miałem trochę obiekcji, ale okazały się zupełnie niepotrzebne. Kurs oszczędził mi mnóstwo czasu i dał gotowy efekt niemal od ręki.

Sławek Gdak Gdaq.pl
Albert Zwierzyński

W internecie widzę wiele teorii na temat AI, ale mnie interesuje konkret: jak dzięki tej technologii zaoszczędzić czas i pieniądze. To szkolenie rozsadziło mi mózg. Szczególnie wskazówki, jak tworzyć zapytania, żeby odpowiedzi były dopasowane do Twojego rynku i klienta. Masa wiedzy do wykorzystania od zaraz w codziennej pracy.

Albert Zwierzyński Calfert.pl

Bardzo wartosciowy webinar. Dotyka szczegółów jednego problemu, jakim jest oferta na LP, a nie opisuje 100 różnych rzeczy pobieżnie. Jak zwykle pełen profesjonalizm.

Agnieszka Nowicka NowiConsulting.eu

Od kilku dni tworzyłem stronę pod swój produkt. Jednak moje wysiłki prowadziły do mało atrakcyjnej strony, która wyglądała amatorsko. Kupiłem ten kurs, bo od dawna słucham podcastu Marka i wiedziałem, że się nie zawiodę.

Mimo że od premiery GPT pod koniec 2022 roku korzystam z niego regularnie i intensywnie, to i tak w kursie znalazłem nowe dla mnie techniki pracy, a moja strona w końcu wygląda profesjonalnie.

Adam Gryka
Anna Dyl

Czasem muszę wykonać duży wysiłek, żeby przetransferować treść szkolenia na mój biznes. W tym przypadku ten transfer zachodził błyskawicznie. W moich notatkach są przykłady z moimi produktami i grupą docelową. Mam gotowca do pracy z ChatGPT. Od razu poleciłam ten webinar mojej partnerce produktywności!

Anna Dyl MastermindwPraktyce.pl
Szymon Kryczka

Marek obiecywał, że w godzinę nauczy mnie lepiej wykorzystywać ChatGPT i napisze ze mną tekst na landing page. Spełnił te obietnice, a dodatkowo zmotywował mnie do dalszej pracy ze sztuczną inteligencją, którą teraz częściej wykorzystuję w swoim biznesie. Dzięki temu wykonywanie niektórych zadań zajmuje mi mniej czasu, a efekty są zauważalnie lepsze. ChatGPT nie zastąpi mnie w pracy, ale pomoże mi szybciej dojść do niektórych wniosków – pod warunkiem, że zadam mu odpowiednie pytania. Szkolenie Marka pomaga te pytania stawiać, więc gorąco je polecam.

Szymon Kryczka R88.pl
kurs o tworzeniu ofert

Tworzenie ofert z ChatGPT

Warsztat wideo oraz narzędzia, dzięki którym z łatwością przygotujesz przekonującą i skuteczną treść oferty na landing page i nie tylko.

Dam ci sprawdzoną strukturę i pokażę, jak wykorzystać sztuczną inteligencję. Ale nie tak, jak się spodziewasz! Nie chodzi o to, żeby ChatGPT napisał ofertę za ciebie (bo nic o niej nie wie), tylko żeby pomógł ci lepiej dopasować przekaz do klientów.

Dowiedz się więcej

System Pozyskiwania Opinii Klientów – opinie

Nie miałem żadnych wątpliwości przed skorzystaniem z warsztatu. Wiedziałem, że potrzebuję tego systemu. Nie sądziłem jednak, że będę mógł go wdrożyć jeszcze tego samego dnia 🙂 Gotowy szablon naprawdę ułatwia robotę. Dzięki, Marku!

Rafał Musidlak AmatorTreningu.pl
Veronika Lewandowska

Mam stałą grupę klientek i przez lata otrzymałam od nich sporo opinii, o które nie musiałam prosić, więc nie sądziłam, żeby akurat ten warsztat szczególnie mi się przydał. Na zakup zdecydowałam się, bo lubię podcast Mała Wielka Firma i każdy z kupionych przeze mnie warsztatów u Marka był rewelacyjny.

To był strzał w 10. Uświadomiłam sobie, że opinie klientów służą nie tylko do marketingu, ale do udoskonalania oferowanych usług, a to tak naprawdę najważniejsza część mojej pracy. Poza tym opinia opinii nierówna, odpowiednia jej forma to genialne narzędzie informacyjne dla potencjalnych klientek. Mega polecam ten warsztat każdemu usługodawcy, który nie tylko chce pozyskiwać dzięki rekomendacjom nowych klientów, ale też chce ulepszać swój serwis i obsługę klienta.

Veronika Lewandowska Rzesolozka.pl
Natalia Przewoska-Frydrych

Nie miałam wątpliwości, że to będzie dobre szkolenie. Wcale nie zamierzałam kupować niczego podobnego, ale uznałam, że go potrzebuję – i miałam rację. Do tej pory albo nie pozyskiwałam opinii w ogóle, albo robiłam to źle. Klientki w rozmowach ze mną chwaliły moje produkty, a ja nie wpadłam na to, żeby zacząć te opinie zbierać. Po tym szkoleniu mam zamiar wdrożyć konkretny system – dokładnie taki, jaki pokazał Marek. Szkolenie konkretne, bez lania wody.

Natalia Przewoska-Frydrych MamaRytmiczka.pl
Andrzej Głowacki

Nie wyobrażam sobie prowadzenia biznesu bez pozyskiwania opinii i rekomendacji od klientów. To znacznie przyspiesza rozwój i zwiększa przychody.

Bardzo przydatne są narzędzia, które zostały zaproponowane w Systemie. Czas potrzebny na ich wyszukanie, przetestowanie znacznie przewyższa wartość kursu, więc warto było. Polecam każdemu, kto prowadzi swój biznes. Od małego lokalnego punktu usługowego po biznes online i większe firmy.

Andrzej Głowacki itvip.pl
Katarzyna Zdun-Chyżyńska

Najciekawsza dla mnie okazała się ta część warsztatu, w której Marek pokazał, jak sformułować komunikat, który może zachęcić klienta do pozostawienia opinii. Poza tym Marek jak zawsze dotrzymał obietnicy i przedstawił spójny system, który można dość szybko wdrożyć, dokonując jedynie niewielkich modyfikacji wynikających ze specyfiki danej branży.

Materiał bardzo porządkuje myśli i sposób podejścia do zbierania opinii. Po wysłuchaniu Marka i zajrzeniu do załączonych plików PDF system proszenia klientów o opinię niemalże zrobił się sam w około pół godziny. Warto.

Katarzyna Zdun-Chyżyńska KatarzynaZdun.pl
Kacper Ksykiewicz

Wahałem się przed zakupem, bo przecież można obejrzeć dużo podobnych szkoleń na YT. Ale po tylu latach słuchania podcastu Marka oraz krótkich wymianach mailowych na różne tematy postanowiłem kupić kurs. I faktycznie zaraz po obejrzeniu zacząłem go wdrażać w życie na swoich stronach i dosyć szybko przyniosło to efekty.

Wcześniej ludzie nie bardzo chcieli wystawiać opinie, a teraz zaczynają spływać na skrzynkę, więc będę mógł zacząć je dodawać na stronach.

Kacper Ksykiewicz EnglishWithCasper.com
kurs o pozyskiwaniu opinii klientów

System Pozyskiwania Opinii Klientów

Warsztat wideo oraz narzędzia, dzięki którym zaczniesz skutecznie i bez wysiłku pozyskiwać opinie od swoich klientów.

Dowiedz się, jak prosić o opinie w sposób wygodny dla ciebie i bezproblemowy dla klientów. Dam ci rozwiązania, które pomogły mi zebrać 1500+ ocen i opinii o moich kursach online i newsletterze. Dzięki temu zaczniesz działać natychmiast!

Dowiedz się więcej

Jak zdobyć klienta – opinie

E-book „Jak zdobyć klienta” to całościowe kompendium wiedzy i pomysłów. Jest bardzo pomocny. Wiedza w przystępnej formie, z przykładami, które można przeanalizować. Polecam. Konkret za przystępną cenę.

Emilia Piotrowska StrategiaJedzenia.pl

Bardzo konkretna lektura, która pokazuje, jak przyciągnąć klientów do swojego biznesu. Dużo praktycznych rad, które naprawdę można od razu wykorzystać – bez żadnych skomplikowanych teorii.

Podobało mi się to, że wszystko jest poukładane i podane na przykładach, więc łatwo zrozumieć, o co chodzi.

Agnieszka Adamczyk @KsiegowaSoloBiznesu
Marta Idczak

Kupiłam e‑book od Marka na temat zdobywania klientów z jednego powodu. Marek to wiarygodna marka 🙂 Mam też inne jego kursy, dlatego wiedziałam, że się nie zawiodę.

Mnóstwo świetnych tipów nawet dla tych, którzy już mają sporo klientów i o nich dbają.

Bardzo dużo wskazówek o tym, jak sprawić, by pozyskać i zatrzymać klienta przy sobie.

Wszystko przejrzyście wytłumaczone, a rady bezcenne. Polecam każdemu!

Marta Idczak MartaIdczak.com

Nie miałam żadnych wątpliwości, ponieważ znam inne kursy autora i od jakiegoś czasu kupuję wszystko, co proponuje 🙂 Ebook kupiłam w przedsprzedaży, od razu zdobył moje serce.

Jest to świetna checklista pełna nieoczywistych pomysłów na zdobycie klienta. Przeglądałam ją sobie wiele razy w ramach inspiracji. Mogę polecić każdemu, kto szuka alternatywnych dla płatnej reklamy w social mediach sposobów zdobycia klienta.

Katarzyna Ciszewska Wloski.org
Patryk Dzierżawski

E‑book pomógł mi zmienić moje metody zdobywania klientów na bardziej skuteczne, aczkolwiek wiążące się z wyjściem z tzw. „strefy komfortu”. Ogromne słowa uznania za to, że z tego e‑booka możemy korzystać jak z podręcznika. Możemy przeczytać go od deski do deski (co rekomenduję) lub skupić się na wybiórczych technikach pozyskiwania klientów.

Polecam każdemu soloprzedsiębiorcy. Prowadzę firmę ponad rok i ten e‑book okazał się bardzo pomocną pozycją. Warunek jest jeden: nie tylko czytaj, lecz przede wszystkim testuj i wdrażaj podane rozwiązania w swoją biznesową codzienność.

Patryk Dzierżawski @patrykdzierzawski
Agnieszka Fonfara

Potrzebowałam takiej publikacji i to bardzo! Wiem też, że zawsze dowozisz jakość oferowanych produktów. Przeczytałam 20 pierwszych sposobów na zdobycie Klienta i wiele z nich zaczynam wdrażać. Jeden szczególnie mnie ujął (pomysł 10), a mianowicie konkurs z nagrodą w formie oferowanego w sprzedaży produktu. Dlaczego? Ponieważ mogę go wykorzystać i z pewnością, już niedługo to zrobię w stosunku do książki „Wiedza warta miliony”, którą napisałam wraz z Brianem Tracy, Sebastianem Kotowem i 25 superautorami. Konkurs w tym przypadku wydaje się być strzałem w dziesiątkę. Wierzę, że pozostałe pomysły z publikacji będą równie cenne jak te, które już poznałam.

Agnieszka Fonfara LeanSpace.com.pl
ebook o pozyskiwaniu klientów

Jak zdobyć klienta. 33 szybkie sposoby

„Jak zdobyć klienta” to e‑book dla soloprzedsiębiorców opisujący 33 praktyczne metody pozyskiwania klientów wraz z instrukcjami wdrożenia krok po kroku.

Nie znajdziesz w nim porad typu: „zadbaj o markę osobistą” albo „buduj listę mailingową”. Te metody są skuteczne, ale potrzeba miesięcy, żeby zadziałały. W e‑booku znajdziesz pomysły, które mogą przynieść efekty nawet w kilka tygodni.

Dowiedz się więcej