Reklama w newsletterze Soloprzedsiebiorca.pl
Prawdopodobnie najskuteczniejszy i najbardziej opłacalny sposób, by dotrzeć do ponad 14 tys. soloprzedsiębiorców – specjalistów prowadzących jednoosobowy biznes.

Jak wygląda reklama w newsletterze?
Reklama ma postać ogłoszenia z linkiem. Dzięki temu:
- Wyświetla się prawidłowo na każdym systemie i każym urządzeniu
- Przypomina inne merytoryczne treści w newsletterze
- Zapobiegamy tzw. „ślepocie bannerowej” (część użytkowników ignoruje grafiki, ramki itp., które wyglądają jak reklamy)

Zobacz przykładowy newsletter (reklamy są pod nagłówkiem „Zajrzyj do sponsorów”)
Co dostajesz jako reklamodawca?
- Twoje ogłoszenie ukazuje się w newsletterze wysyłanym w poniedziałek rano do ponad 14 tys. soloprzedsiębiorców.
- Odbiorcy, którzy nie otworzą maila wysłanego w poniedziałek, w piątek dostają go ponownie (ze zmienionym tematem), co pomaga dotrzeć do większej liczby osób.
- Każdy newsletter otwiera przeciętnie 9598 osób* (open rate wynosi 67%). Inaczej mówiąc, dotarcie z ogłoszeniem do 1 osoby kosztuje 0,03 zł.
- Przeciętne ogłoszenie ma 106 kliknięć*. Po publikacji dostajesz link do raportu, ktory pokazuje liczbę kliknięć i unikatowych użytkowników klikających Twój link każdego dnia.
- W newsletterze znajduje się maksymalnie 5 ogłoszeń, więc Twoja oferta nie zginie w tłumie.
*) Dane za I kwartał 2024 r.
Jak zamówić reklamę?
3 kroki do nowych klientów

Złóż zamówienie
Kliknij przycisk „Sprawdź terminy i ceny”, wybierz termin publikacji i złóż zamówienie

Wyślij tekst
Po dokonaniu płatności dostaniesz mail z instrukcją, jak i kiedy przesłać reklamę

Obserwuj efekty
Po publikacji otrzymasz link do statystyk pokazujących liczbę kliknięć

Jak przygotować reklamę?
- Reklamy mają formę czysto tekstową – nie zawierają emotikon, znaków specjalnych, pogrubień ani kursywy.
- Nie zapisuj słów WIELKIMI LITERAMI. Nie pisz Każdego Słowa z Wielkiej Litery. Nie używaj więcej niż jednego wykrzyknika w całym tekście.
- Każde ogłoszenie może mieć do 200 znaków ze spacjami, w tym 1 link. Najlepiej sprawdza się podlinkowanie w tekście, np. „Pobierz darmowego e‑booka, który pomoże Ci się zorganizować”.
- Treść ogłoszenia przygotowuje Zlecający.
- Zastrzegam sobie prawo odmowy publikacji (w takim przypadku Zlecający dostanie zwrot pieniędzy).
Masz pytania? Napisz: kontakt@malawielkafirma.pl
Czy to się opłaca? Zobacz opinie reklamodawców!
Wszystkie opinie są zweryfikowane. Pochodzą od osób, które rzeczywiście wykupiły reklamę.

Jestem bardzo zadowolona z reklamy w newsletterze Mała Wielka Firma. Reklamowałam może mało oczywistą usługę: kursy włoskiego dla dorosłych. Pierwsze 2 reklamy wykupiłam w kwietniu i maju, moim celem była sprzedaż kursów letnich (czerwiec i lipiec). Zrobiłam dedykowaną podstronę dla osób przychodzących z newslettera, aby dokładnie wiedzieć kto się zapisał. Pierwsze ogłoszenie kliknęło 139 osób, drugie 38 osób. Mało, prawda?
Z tych osób (czyli po zainwestowaniu 638 PLN) na kurs zapisało się 8 osób. Mało? Kurs kosztował 1280 PLN za osobę. A 6 z tych osób zostało z nami dalej – zostali naszymi klientami na stałe, może na kilka miesięcy, może lat.
Dlatego we wrześniu ponownie kupiłam reklamę w newsletterze – wiadomo, że ciągle zapisują się nowe osoby, które może jeszcze nie słyszały o mojej szkole. W tej chwili (po 2 dniach) mamy 36 kliknięć i inwestycja w reklamę na pewno się zwróciła znowu z nawiązką. Dziękuję za taką możliwość i pozdrawiam serdecznie.
Katarzyna Ciszewska, Wloski.org

Miałem obawy, czy moja reklama będzie skierowana do właściwych osób i czy budżet zostanie dobrze wykorzystany. W końcu po kilku miesiącach zdecydowałem się i nie żałowałem. Dostałem wartościowe porady, jak to ma wyglądać, oraz analitykę kliknięć, dzięki czemu wiem, na co poszły moje pieniądze. Zwrot z inwestycji był prawie natychmiastowy. Na pewno skorzystam w przyszłości ponownie!
Maksymilian Witkowski, MaksWitkowski.pl

Wystawienie ogłoszenia, płatność i realizacja są bardzo proste, bezbolesne. Udało mi się dotrzeć do potencjalnych klientów (otrzymałem raport kliknięć). Kilku z nich przekułem w leady, a 4 kolejnych w klientów mojej szkoły językowej. Biorąc pod uwagę niszę, w jakiej działamy (zajęcia indywidualne szyte na miarę), to dobry wynik. Tym bardziej, że proces zakupowy trwa dłużej niż 2 tygodnie (które dopiero upłynęły w momencie pisania opinii). Polecam.
Mateusz Stasica, PLA-School.pl

Jestem bardzo zadowolony z efektów, jakie przyniosła reklama w newsletterze Małej Wielkiej Firmy. W bardzo krótkim czasie udało się dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców, tak że rezultat współpracy przerósł nawet moje oczekiwania. Doceniam również świetny kontakt z zespołem Marka Jankowskiego. Z pełnym przekonaniem polecam Marka jako solidnego i wiarygodnego partnera biznesowego. Na pewno jeszcze nie raz skorzystam z oferty reklamowej.
Jarosław Zwiernik, Zycienaswoim.pl

Reklamę wykupiłam bardziej z ciekawości, a wyniki przerosły moje oczekiwania. Nie tylko trafiłam do osób zainteresowanych bezpłatnym wyzwaniem, które reklamowałam, ale także „przy okazji” zyskałam nowych klientów na zupełnie inne moje usługi. Na pewno jeszcze skorzystam.
Magda Możejko, Mozejko.pl

Dzięki reklamie w newsletterze Mała Wielka Firma na moją stronę weszło ponad 200 osób i niemal połowa z nich postanowiła zapisać się do mojego newslettera (co było celem reklamy). Testowałem wcześniej również reklamy w innych miejscach i żadna nie była tak efektywna, jak reklama w newsletterze MWF.
Damian Zachwieja, zTechnicznego.pl

Współpraca z zespołem Małej Wielkiej Firmy to przyjemność! Obsługa przy wykupieniu reklamy była na wysokim poziomie i dostałam też coś, czego się nie spodziewałam, czyli rady na temat tego, jaki tekst reklamy powinien być, oraz link do śledzenia kliknięć i statystyk po wypuszczeniu reklamy w świat. Mocno polecam! 🙂
Joanna Domagała, AngielskiKompas.pl

Skorzystałem z tego newslettera płatnego! No cóż, Marku… rozbiłeś bank. 😉 Polecam osobom, które wiedzą co robią i mają wartościowe rzeczy do zaoferowania osobom które zebrałeś.
Izzy Łobacz, IzzyLobacz.pl

Inwestycja w tę formę reklamy zwróciła się u mnie wielokrotnie. Umieszczenie linka skutkowało sprzedażą kilkunastu sztuk mojego e‑booka. Sporo osób zapisało się też na mój newsletter 🙂
Maciej Cherubin, maciejcherubin.pl

Marek zbudował wspaniałą społeczność i zasłużenie zdobył zaufanie wielu przedsiębiorców! Warto do tej społeczności docierać ze swoją ofertą – a umożliwia to reklama w newsletterze. Skorzystałem i będę korzystał w przyszłości. Polecam!
Maciej Sznitowski, Brandoholik.pl

Jako czytelnika newslettera i słuchacza podcastu MWF, zaintrygowała mnie możliwość publikacji swojego ogłoszenia. Link wygenerował prawie 200 wejść na stronę, kilka sprzedaży i kilkanaście zapisów na newsletter. Obecność w newsletterze Soloprzedsiębiorca.pl to dobry sposób na marketing – moim zdaniem bardziej rentowny niż reklama na FB czy Google.
Maciej Sasin, ARK-doradztwo.pl

Dzięki ogłoszeniu w newsletterze moja lista mailingowa powiększyła się o wartościowe kontakty, zanotowałam również wyniki, jeżeli chodzi o sprzedaż. Jestem bardzo wdzięczna, że inni soloprzedsiębiorcy mają możliwość skorzystania z zasięgów MWF i dotarcia ze swoimi usługami (i to w bardzo przystępnej cenie).
Emilia Wiśniewska, PlanujLepiej.pl

Zachęceni wysoką jakością newslettera Marka postanowiliśmy skorzystać z możliwości reklamy na łamach Soloprzedsiębiorcy. Naszą usługą opieki stron na WordPressie zainteresowało się niemal stu odbiorców newslettera. Co więcej, kilku nich skontaktowało się z nami tego samego dnia. Ostatecznie reklama na siebie zarobiła i jesteśmy bardzo zadowoleni z inwestycji. Obsługa zamówienia przebiegła niezwykle sprawnie i na wysoki poziomie, tak jak można się spodziewać po tak doświadczonym przedsiębiorcy. Pozdrawiamy Panią Kasię!
Mariusz Miś, Ideative.pl

Jestem bardzo zadowolony z reklamy moich usług konsultingowych w newsletterze MWF. Już po dwóch dniach od momentu emisji mojej reklamy, zdobyłem klientkę. Przedsiębiorczynię, która przez kilkanaście lat zarządzała własną marką w branży fashion, a teraz jako solo przedsiębiorca z sukcesami prowadzi warsztaty rozwojowe dla kobiet. Moją rolą w tej współpracy jest przygotowanie systemu komunikacji i sprzedaży produktów i usług.
Krzysztof Matuła, KrzysztofMatula.com

Dzięki ogłoszeniu, które zamieściłem w newsletterze Marka Jankowskiego, na moją stronę weszło 50 osób. W większości były to osoby zainteresowane moimi treściami, spędzały dużo czasu na stronie oraz przechodziły do kolejnych zakładek. Co najważniejsze, to dzięki ogłoszeniu nawiązałem długoterminową współpracę z ciekawym klientem.
Andrzej Trocewicz, AtroAds.pl
Masz pytania? Napisz: kontakt@malawielkafirma.pl