Dziękuję za zainteresowanie reklamą w moim newsletterze!

To prawdopodobnie najskuteczniejszy i najbardziej opłacalny sposób, aby dotrzeć do soloprzedsiębiorców – specjalistów prowadzących jednoosobowy biznes.

Co otrzymujesz jako reklamodawca?

  • Twoje ogłoszenie ukazuje się w newsletterze wysyłanym w poniedziałek rano do ponad 14 tys. odbiorców.
  • Odbiorcy, którzy nie otworzą maila wysłanego w poniedziałek, w piątek dostają go ponownie (ze zmienionym tematem), co zwiększa liczbę otwarć.
  • Każdy newsletter otwiera łącznie średnio 9345 osób* (open rate wynosi 65%).
  • Przeciętne ogłoszenie ma 107 kliknięć*.
  • W newsletterze znajduje się nie więcej niż 5 ogłoszeń.
  • Kolejne wydania newslettera (wraz z ogłoszeniami) są też dostępne na blogu MWF.

*) Dane od stycznia do sierpnia 2023 r.

Zasady dotyczące reklam

  • Reklamy mają formę czysto tekstową – nie zawierają emotikon, znaków specjalnych, pogrubień ani kursywy.
  • Nie zapisuj słów WIELKIMI LITERAMI. Nie pisz Każdego Słowa z Wielkiej Litery. Nie używaj więcej niż jednego wykrzyknika w całym tekście.
  • Każde ogłoszenie może mieć do 200 znaków ze spacjami, w tym 1 link. Najlepiej sprawdza się podlinkowanie w tekście, np. „Pobierz darmowego e‑booka, który pomoże Ci się zorganizować”.
  • Treść ogłoszenia przygotowuje Zlecający.
  • Zastrzegam sobie prawo odmowy publikacji (w takim przypadku Zlecający dostanie zwrot pieniędzy).
  • Przykładowe reklamy możesz zobaczyć w archiwalnych wydaniach newslettera (otwórz dowolny newsletter i przewiń do sekcji „Zajrzyj do sponsorów”).
  1. Zyskałam klientów na kilka moich usług

    Reklamę wykupiłam bardziej z ciekawości, a wyniki przerosły moje oczekiwania. Nie tylko trafiłam do osób zainteresowanych bezpłatnym wyzwaniem, które reklamowałam, ale także „przy okazji” zyskałam nowych klientów na zupełnie inne moje usługi. Na pewno jeszcze skorzystam.

    Magda Możejko, Mozejko.pl
  2. Zwrot z inwestycji był prawie natychmiastowy

    Miałem obawy, czy moja reklama będzie skierowana do właściwych osób i czy budżet zostanie dobrze wykorzystany. W końcu po kilku miesiącach zdecydowałem się i nie żałowałem. Dostałem wartościowe porady, jak to ma wyglądać, oraz analitykę kliknięć, dzięki czemu wiem, na co poszły moje pieniądze. Zwrot z inwestycji był prawie natychmiastowy. Na pewno skorzystam w przyszłości ponownie!

    Maksymilian Witkowski, MaksWitkowski.pl
  3. Dostałam więcej, niż się spodziewałam

    Współpraca z zespołem Małej Wielkiej Firmy to przyjemność! Obsługa przy wykupieniu reklamy była na wysokim poziomie i dostałam też coś, czego się nie spodziewałam, czyli rady na temat tego, jaki tekst reklamy powinien być, oraz link do śledzenia kliknięć i statystyk po wypuszczeniu reklamy w świat. Mocno polecam! 🙂

    Joanna Domagała, AngielskiKompas.pl
  4. Osiągnąłem mój cel

    Dzięki reklamie w newsletterze Mała Wielka Firma na moją stronę weszło ponad 200 osób i niemal połowa z nich postanowiła zapisać się do mojego newslettera (co było celem reklamy). Testowałem wcześniej również reklamy w innych miejscach i żadna nie była tak efektywna, jak reklama w newsletterze MWF.

    Damian Zachwieja, zTechnicznego.pl
  5. Lepsze niż FB czy Google

    Jako czytelnika newslettera i słuchacza podcastu MWF, zaintrygowała mnie możliwość publikacji swojego ogłoszenia. Link wygenerował prawie 200 wejść na stronę, kilka sprzedaży i kilkanaście zapisów na newsletter. Obecność w newsletterze Soloprzedsiębiorca.pl to dobry sposób na marketing – moim zdaniem bardziej rentowny niż reklama na FB czy Google.

    Maciej Sasin, ARK-doradztwo.pl
  6. Trafiona inwestycja

    Inwestycja w tę formę reklamy zwróciła się u mnie wielokrotnie. Umieszczenie linka skutkowało sprzedażą kilkunastu sztuk mojego e‑booka. Sporo osób zapisało się też na mój newsletter 🙂

    Maciej Cherubin, maciejcherubin.pl
  7. Klienci odezwali się natychmiast

    Zachęceni wysoką jakością newslettera Marka postanowiliśmy skorzystać z możliwości reklamy na łamach Soloprzedsiębiorcy. Naszą usługą opieki stron na WordPressie zainteresowało się niemal stu odbiorców newslettera. Co więcej, kilku nich skontaktowało się z nami tego samego dnia. Ostatecznie reklama na siebie zarobiła i jesteśmy bardzo zadowoleni z inwestycji. Obsługa zamówienia przebiegła niezwykle sprawnie i na wysoki poziomie, tak jak można się spodziewać po tak doświadczonym przedsiębiorcy. Pozdrawiamy Panią Kasię!

    Mariusz Miś, Ideative.pl
  8. W dwa dni zdobyłem klientkę

    Jestem bardzo zadowolony z reklamy moich usług konsultingowych w newsletterze MWF. Już po dwóch dniach od momentu emisji mojej reklamy, zdobyłem klientkę. Przedsiębiorczynię, która przez kilkanaście lat zarządzała własną marką w branży fashion, a teraz jako solo przedsiębiorca z sukcesami prowadzi warsztaty rozwojowe dla kobiet. Moją rolą w tej współpracy jest przygotowanie systemu komunikacji i sprzedaży produktów i usług.

    Krzysztof Matuła, KrzysztofMatula.com
  9. Rezultat przerósł oczekiwania

    Jestem bardzo zadowolony z efektów, jakie przyniosła reklama w newsletterze Małej Wielkiej Firmy. W bardzo krótkim czasie udało się dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców, tak że rezultat współpracy przerósł nawet moje oczekiwania. Doceniam również świetny kontakt z zespołem Marka Jankowskiego. Z pełnym przekonaniem polecam Marka jako solidnego i wiarygodnego partnera biznesowego. Na pewno jeszcze nie raz skorzystam z oferty reklamowej.

    Jarosław Zwiernik, Zycienaswoim.pl
  10. Zdobyłem nowych klientów

    Wystawienie ogłoszenia, płatność i realizacja są bardzo proste, bezbolesne. Udało mi się dotrzeć do potencjalnych klientów (otrzymałem raport kliknięć). Kilku z nich przekułem w leady, a 4 kolejnych w klientów mojej szkoły językowej. Biorąc pod uwagę niszę, w jakiej działamy (zajęcia indywidualne szyte na miarę), to dobry wynik. Tym bardziej, że proces zakupowy trwa dłużej niż 2 tygodnie (które dopiero upłynęły w momencie pisania opinii). Polecam.

    Mateusz Stasica, PLA-School.pl
  11. Nawiązałem ciekawą współpracę

    Dzięki ogłoszeniu, które zamieściłem w newsletterze Marka Jankowskiego, na moją stronę weszło 50 osób. W większości były to osoby zainteresowane moimi treściami, spędzały dużo czasu na stronie oraz przechodziły do kolejnych zakładek. Co najważniejsze, to dzięki ogłoszeniu nawiązałem długoterminową współpracę z ciekawym klientem.

    Andrzej Trocewicz, AtroAds.pl
  12. Skorzystałem i będę korzystał

    Marek zbudował wspaniałą społeczność i zasłużenie zdobył zaufanie wielu przedsiębiorców! Warto do tej społeczności docierać ze swoją ofertą – a umożliwia to reklama w newsletterze. Skorzystałem i będę korzystał w przyszłości. Polecam!

    Maciej Sznitowski, Brandoholik.pl

Powyższe opinie pochodzą od osób, które wykupiły reklamę w newsletterze Soloprzedsiębiorca.pl