Dziękuję za zainteresowanie reklamą w moim newsletterze!

To prawdopodobnie najskuteczniejszy i najbardziej opłacalny sposób, aby dotrzeć do soloprzedsiębiorców – specjalistów prowadzących jednoosobowy biznes.

Co otrzymujesz jako reklamodawca?

  • Twoje ogłoszenie ukazuje się w newsletterze wysyłanym w poniedziałek rano do ponad 14 tys. odbiorców.
  • Odbiorcy, którzy nie otworzą maila wysłanego w poniedziałek, w piątek dostają go ponownie (ze zmienionym tematem), co zwiększa liczbę otwarć.
  • Każdy newsletter otwiera łącznie średnio 9306 osób* (open rate wynosi 65%).
  • Przeciętne ogłoszenie ma 102 kliknięcia*.
  • W newsletterze znajduje się nie więcej 5 ogłoszeń.

*) Dane od stycznia do maja 2023 r.

Zasady dotyczące reklam

  • Reklamy mają formę czysto tekstową (nie zawierają emotikon, znaków specjalnych, pogrubień ani kursywy).
  • Każde ogłoszenie może mieć do 200 znaków ze spacjami, w tym 1 link. Najlepiej sprawdza się podlinkowanie w tekście, np. „Pobierz darmowego e‑booka, który pomoże Ci się zorganizować”.
  • Treść ogłoszenia przygotowuje Zlecający.
  • Zastrzegam sobie prawo odmowy publikacji (w takim przypadku Zlecający dostanie zwrot pieniędzy).
  1. Rezultat przerósł oczekiwania

    Jestem bardzo zadowolony z efektów, jakie przyniosła reklama w newsletterze Małej Wielkiej Firmy. W bardzo krótkim czasie udało się dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców, tak że rezultat współpracy przerósł nawet moje oczekiwania. Doceniam również świetny kontakt z zespołem Marka Jankowskiego. Z pełnym przekonaniem polecam Marka jako solidnego i wiarygodnego partnera biznesowego. Na pewno jeszcze nie raz skorzystam z oferty reklamowej.

    Jarosław Zwiernik, Zycienaswoim.pl
  2. Klienci odezwali się natychmiast

    Zachęceni wysoką jakością newslettera Marka postanowiliśmy skorzystać z możliwości reklamy na łamach Soloprzedsiębiorcy. Naszą usługą opieki stron na WordPressie zainteresowało się niemal stu odbiorców newslettera. Co więcej, kilku nich skontaktowało się z nami tego samego dnia. Ostatecznie reklama na siebie zarobiła i jesteśmy bardzo zadowoleni z inwestycji. Obsługa zamówienia przebiegła niezwykle sprawnie i na wysoki poziomie, tak jak można się spodziewać po tak doświadczonym przedsiębiorcy. Pozdrawiamy Panią Kasię!

    – Mariusz Miś, Ideative.pl
  3. Zdobyłem 4 klientów

    Wystawienie ogłoszenia, płatność i realizacja są bardzo proste, bezbolesne. Udało mi się dotrzeć do potencjalnych klientów (otrzymałem raport kliknięć). Kilku z nich przekułem w leady, a 4 kolejnych w klientów mojej szkoły językowej. Biorąc pod uwagę niszę, w jakiej działamy (zajęcia indywidualne szyte na miarę), to dobry wynik. Tym bardziej, że proces zakupowy trwa dłużej niż 2 tygodnie (które dopiero upłynęły w momencie pisania opinii). Polecam.

    Mateusz Stasica, PLA-School.pl
  4. Nawiązałem współpracę z klientem

    Dzięki ogłoszeniu, które zamieściłem w newsletterze Marka Jankowskiego, na moją stronę weszło 50 osób. W większości były to osoby zainteresowane moimi treściami, spędzały dużo czasu na stronie oraz przechodziły do kolejnych zakładek. Co najważniejsze, to dzięki ogłoszeniu nawiązałem długoterminową współpracę z ciekawym klientem.

    Andrzej Trocewicz, AtroAds.pl
  5. Skorzystałem i będę korzystał

    Marek zbudował wspaniałą społeczność i zasłużenie zdobył zaufanie wielu przedsiębiorców! Warto do tej społeczności docierać ze swoją ofertą – a umożliwia to reklama w newsletterze. Skorzystałem i będę korzystał w przyszłości. Polecam!

    Maciej Sznitowski, Brandoholik.pl
  6. Po dwóch dniach zdobyłem klientkę

    Jestem bardzo zadowolony z reklamy moich usług konsultingowych w newsletterze MWF. Już po dwóch dniach od momentu emisji mojej reklamy, zdobyłem klientkę. Przedsiębiorczynię, która przez kilkanaście lat zarządzała własną marką w branży fashion, a teraz jako solo przedsiębiorca z sukcesami prowadzi warsztaty rozwojowe dla kobiet. Moją rolą w tej współpracy jest przygotowanie systemu komunikacji i sprzedaży produktów i usług.

    Krzysztof Matuła, KrzysztofMatula.com

Powyższe opinie pochodzą od osób, które wykupiły reklamę w newsletterze Soloprzedsiębiorca.pl