Organizacja pracy w biurze – co zrobić, żeby nareszcie mieć porządek w dokumentach

Znasz ten cytat? „Jeżeli bałagan na biurku świadczy o bałaganie w głowie, to o czym świadczy puste biurko?”. Niektórzy twierdzą, że to słowa Alberta Einsteina, ale nie ma na to przekonujących dowodów.

Miłośnicy dobrej organizacji pracy przekonują, że biurko wcale nie ma być puste, tylko uporządkowane. Jak to osiągnąć? Zapraszam na rozmowę ze specjalistką od dobrej organizacji pracy w biurze. Moim gościem jest założycielka firmy Ursago – Urszula Rowińska.

Podcast o biznesie w Apple Podcasts (iTunes)
Podcast biznesowy na Spotify
Podcast o biznesie – jak słuchać
Podcast o biznesie – jak słuchać

Prezent dla słuchaczy

Zapisz się na newsletter MWF i pobierz poradnik Mini audyt biura i jego organizacji

Polecana książka

Amy Woods
Content 10x

3 rzeczy do zapamiętania z tego podcastu

  • Porządek w biurze to nie tylko kwestia estetyki, ale przede wszystkim wydajności pracy. Poszukiwanie właściwego dokumentu zajmuje czas, który ma swoją wartość.
  • Zamiast narzucać pracownikom własne standardy organizacji pracy w biurze, zaangażuj ich do tego, żeby stworzyć je wspólnie.
  • Wystarczy kilka prostych nawyków na początku, w środku i na koniec dnia, żeby każda rzecz była na swoim miejscu.

Tych odcinków też warto posłuchać