6 milionów złotych z jednej kampanii sprzedażowej
kursu online. Jak on to zrobił?!
Amerykańscy twórcy kursów online chwalą się czasem, że zrobili tzw. six figure launch. Inaczej mówiąc, wypuścili na rynek kurs za sześciocyfrową kwotę – co najmniej sto tysięcy dolarów. Największym marketerom na świecie udaje się czasem osiągnąć kwotę siedmiocyfrową, czyli przekroczyć milion dolarów. Przy czym mówimy tu o szkoleniach anglojęzycznych, oferowanych klientom z całego świata.
W tym odcinku rozmawiam z człowiekiem, który na polskim rynku rozbił bank, sprzedając kurs online za 6 milionów złotych (ponad 1,5 miliona dolarów). To przedsiębiorca, ex-programista i vloger Maciej Aniserowicz.
Linki do osób i firm wymienionych w tym
odcinku podcastu
- Droga Nowoczesnego Architekta (DNA)
- Slowbiz.pl
- DevStyle.pl – blog dla programistów
- Digital Course Academy – kurs Amy Porterfield
- Fabryka Kursów – kurs Mirka Burnejki
- Create Awesome Online Courses – kurs Davida Sitemana Garlanda
- Bottega – szkolenia i warsztaty eksperckie IT
- Leadpages – kreator stron lądowania
- Konferencja Małej Wielkiej Firmy
Prezent dla słuchaczy
Polecana książka
3 rzeczy do zrobienia po wysłuchaniu tego podcastu
- Zanim zaczniesz inwestować w stworzenie kursu, warto sprawdzić prostymi sposobami, czy potencjalni klienci są zainteresowani danym tematem.
- Wykorzystaj ankiety – możesz nie tylko dowiedzieć się, jakie tematy interesują odbiorców, ale również ile są skłonni zapłacić za gotowy produkt.
- Najcenniejszym zasobem marketera jest lista mailingowa. Buduj ją na każdym etapie działalności.