6 milionów złotych z jednej kampanii sprzedażowej
kursu online. Jak on to zrobił?!

Amerykańscy twórcy kursów online chwalą się czasem, że zrobili tzw. six figure launch. Inaczej mówiąc, wypuścili na rynek kurs za sześciocyfrową kwotę – co najmniej sto tysięcy dolarów. Największym marketerom na świecie udaje się czasem osiągnąć kwotę siedmiocyfrową, czyli przekroczyć milion dolarów. Przy czym mówimy tu o szkoleniach anglojęzycznych, oferowanych klientom z całego świata.

W tym odcinku rozmawiam z człowiekiem, który na polskim rynku rozbił bank, sprzedając kurs online za 6 milionów złotych (ponad 1,5 miliona dolarów). To przedsiębiorca, ex-programista i vloger Maciej Aniserowicz.

Linki do osób i firm wymienionych w tym
odcinku podcastu

Prezent dla słuchaczy

Złoty proces weryfikacji inwestycji biznesowych. Zapisz się do Klubu MWF i pobierz ściągę Chcę to 

3 rzeczy do zrobienia po wysłuchaniu tego podcastu

  1. Zanim zaczniesz inwestować w stworzenie kursu, warto sprawdzić prostymi sposobami, czy potencjalni klienci są zainteresowani danym tematem.
  2. Wykorzystaj ankiety – możesz nie tylko dowiedzieć się, jakie tematy interesują odbiorców, ale również ile są skłonni zapłacić za gotowy produkt.
  3. Najcenniejszym zasobem marketera jest lista mailingowa. Buduj ją na każdym etapie działalności.

Podcast w wersji wideo

Tych odcinków też warto posłuchać

Wyraź swoją opinię Dodaj komentarz
Podaj dalej Jeśli spodobał ci się ten odcinek - udostępnij go swoim znajomym:

13
Dodaj komentarz

avatar
7 Comment threads
6 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
10 Comment authors
ElviszyjeMarek JankowskiJarosławWojciech KubiakKasia Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
grześ
Gość
grześ

To co ten Pan opowiada, przekreśla w dużym zakresie to co radzi większość „doradców” na przykład początkującym osobom w zakresie promocji różnej wiedzy, kursów, biznesów itd itd. Bardzo fajne informacje 🙂

Maciej Aniserowicz
Gość

A bo najważniejsza życiowa zasada to „Think for yourself. Question authority.” 😉
(włączając w to mnie)

Pozdro!

Beata
Gość

Bardzo inspirująca rozmowa,nie tylko dla programistów!.Ponadto dżwięk pierwsza klasa.Gratuluję sukcesów obu panom:)

Elżbieta Tokarska
Użytkownik
Elżbieta Tokarska

Wiele cennych informacji, które moim zdaniem można zastosować nie tylko do szkoleń. Zainspirował mnie. Świetny podcast, czekam na dalej.

Properly
Gość

Należą się brawa! Zarówno za wygenerowanie tak pięknej sprzedaży, co rzeczywiście w branży kursów online wcale nie jest takie proste, jakby się to mogło większości wydawać, jak i za materiał w podcaście: szalenie ciekawy, warto było poświęcić ten czas na „odsłuch”.
No i pozostaje życzyć sprzedawcom kursów – brania przykładu również ze strategiii organizowania sprzedaży takiego kursu.
Bo strategia to tutaj klucz:)

Elviszyje
Gość
Elviszyje

wszędzie strategia ma znaczenie. Bez niej to jak strzelać ślepakami

Kasia
Gość
Kasia

Panie Macieju, dziękuję za autentyczność. Zainspirował mnie Pan odwagą łamania schematów. Zamierzam iść dokładnie tą samą drogą. To najbardziej zdrowe podejście do sprzedaży, jakie kiedykolwiek wcześniej widziałam.

Wojciech Kubiak
Użytkownik
Wojciech Kubiak

Cenne informacje, nie mniej jednak nic mnie tak nie irytuje jak posługiwanie się tytułem zawodowym architektów przez branżę IT. Na początku pomyślałem że w końcu jakiś kolega po fachu a tu psikus 😉

Jarosław
Gość

Czy transkrypt będzie dostępny? Niestety wolę czytać niż słuchać.

Przeskocz do: