6 milionów złotych z jednej kampanii sprzedażowej
kursu online. Jak on to zrobił?!

Amerykańscy twórcy kursów online chwalą się czasem, że zrobili tzw. six figure launch. Inaczej mówiąc, wypuścili na rynek kurs za sześciocyfrową kwotę – co najmniej sto tysięcy dolarów. Największym marketerom na świecie udaje się czasem osiągnąć kwotę siedmiocyfrową, czyli przekroczyć milion dolarów. Przy czym mówimy tu o szkoleniach anglojęzycznych, oferowanych klientom z całego świata.

W tym odcinku rozmawiam z człowiekiem, który na polskim rynku rozbił bank, sprzedając kurs online za 6 milionów złotych (ponad 1,5 miliona dolarów). To przedsiębiorca, ex-programista i vloger Maciej Aniserowicz.

Linki do osób i firm wymienionych w tym
odcinku podcastu

Prezent dla słuchaczy

Proces weryfikacji inwestycji biznesowych
Złoty proces weryfikacji inwestycji biznesowych. Pobierz ściągę Chcę to 

3 rzeczy do zrobienia po wysłuchaniu tego podcastu

  1. Zanim zaczniesz inwestować w stworzenie kursu, warto sprawdzić prostymi sposobami, czy potencjalni klienci są zainteresowani danym tematem.
  2. Wykorzystaj ankiety – możesz nie tylko dowiedzieć się, jakie tematy interesują odbiorców, ale również ile są skłonni zapłacić za gotowy produkt.
  3. Najcenniejszym zasobem marketera jest lista mailingowa. Buduj ją na każdym etapie działalności.

Podcast w wersji wideo

Aby używać odtwarzaczy multimedialnych, musisz wyrazić zgodę na użycie plików cookies usług odtwarzaczy
Ok, zgadzam się

Tych odcinków też warto posłuchać

Na stronie zostały wykorzystane linki afiliacyjne. Jeżeli wejdziesz przez nie na stronę sprzedawcy i dokonasz zakupu, sprzedawca podzieli się ze mną częścią swojej marży (nie wpływa to na twoją cenę). Wymieniam wyłącznie te produkty i usługi, z których rzeczywiście korzystam i jestem z nich zadowolony.

Przeskocz do: