Skorzystaj z poniższego formularza w przypadku zauważenia usterki dotyczącej:

  • strony internetowej – link nie działa lub odsyła w niewłaściwe miejsce, coś się nie ładuje albo nieprawidłowo wyświetla, zauważyłeś literówkę, błąd w treści itp.;
  • newslettera – nie dostałeś prośby o potwierdzenie subskrypcji lub innej wiadomości, w mailu jest nieprawidłowy link, nie można pobrać pliku itp.;
  • podcastu – nagranie jest urwane, ma złą jakość, w twojej aplikacji nie pojawiają się nowe odcinki itp.;
  • social mediów – zauważyłeś błąd na profilu MWF w serwisach społecznościowych itp.

Z góry dziękuję za zgłoszenie!

    Uwaga: jeżeli nie dotarł do Ciebie mail z potwierdzeniem zakupu, odczekaj 15 minut, zanim zgłosisz usterkę. Czasem wiadomość musi zaczekać w kolejce, żeby filtry antyspamowe na Twoim serwerze ją sprawdziły.
     

    Uwaga: jeżeli nie możesz zalogować się do plaformy kursowej (dostajesz informację, że nie ma takiego konta), upewnij się, że logujesz się na właściwej stronie: kursy.malawielkafirma.pl.
     

    Uwaga: wiele problemów ze stroną możesz usunąć czyszcząc pliki cookies w swojej przeglądarce. Wypróbuj ten sposób, zanim zgłosisz usterkę.
     

    Twoje dane osobowe podane w powyższym formularzu będą przetwarzane w celu obsługi korespondencji. Administratorem danych będzie B2B Mind Ltd. Szczegóły znajdziesz w polityce prywatności.