Chcesz dotrzeć do słuchaczy podcastu?

Cieszę się, że tu zajrzałeś! Żeby zaoszczędzić Ci czasu i energii zacznę od tego, że dostaję sporo ofert współpracy, ale większość z nich od razu odrzucam. Dlaczego? Bo są sprzeczne z kilkoma podstawowymi warunkami, którymi się kieruję.

Zanim przejdziesz dalej

Zasady dobrej współpracy

  1. Nie publikuję treści promujących firmę lub produkt, przesłanych przez klienta.
  2. Nie przygotowuję artykułów, recenzji ani nagrań na zlecenie.
  3. Nie zamieszczam materiałów stworzonych przez agencje public relations.
  4. Nie negocjuję z klientami, których tożsamości „na tym etapie nie można zdradzić”.
  5. Nie interesują mnie inne formy wynagrodzenia niż pieniądze.

Jeżeli wyślesz mi ofertę niespełniającą powyższych kryteriów, raczej nie doczekasz się odpowiedzi. Z góry przepraszam.

Natomiast jeżeli akceptujesz te warunki, masz szansę zaprezentować swoją ofertę fantastycznej grupie odbiorców, jaką są słuchacze Małej Wielkiej Firmy.

Co ich charakteryzuje?
(wg ankiety z września 2018 r., w której wzięło udział 1161 słuchaczy)

58% prowadzi własną firmę, 36% ma taki plan

63% mieszka w dużych miastach

81% ma wyższe wykształcenie

90% jest w wieku 25‑49 lat

Natomiast jeżeli chodzi o sam podcast, to Mała Wielka Firma jest od lat numerem 1 w iTunes kategorii Zarządzanie i Marketing. Jego autor Marek Jankowski (czyli ja) otrzymał nagrodę Podkastera Roku 2017, przyznaną przez Fundację „Otwórz się”.

240+

opublikowanych odcinków

9+

lat na rynku

100+

tys. pobrań miesięcznie

Nowe odcinki podcastu ukazują się co tydzień, w każdy poniedziałek rano, w trzech formach: audio, wideo oraz w wersji do czytania.

Jak możemy współpracować?

Sponsoring podcastu

Możesz dotrzeć do słuchaczy MWF, zostając sponsorem podcastu. Warunek jest taki, że znam Twoją markę i mam do niej zaufanie (albo jestem w stanie zweryfikować jej reputację). Taka forma promocji jest często stosowana w podcastach amerykańskich i brytyjskich.

Na czym polega sponsoring?

  • W każdym odcinku podcastu 45 sekund (we wstępie) jest dla Ciebie.
  • Treść komunikatu ustalamy wspólnie, tak żeby odpowiadał Tobie i pasował do podcastu.
  • Komunikat czyta Marek. Jeżeli wolisz, możesz dostarczyć gotowe nagranie.
  • W notatkach do danego odcinka umieszczona jest informacja o sponsorze wraz z linkiem.
  • Sponsoring 1 odcinka kosztuje 3000 zł netto. Współpraca na minimum 4 odcinki (4 tygodnie).

Jeżeli te warunki Ci odpowiadają, zapraszam do kontaktu.