Współpraca afiliacyjna przy promocji kursów online
Stworzyłeś kurs online i chcesz, żebym powiedział o nim słuchaczom Małej Wielkiej Firmy? Cóż, nie tylko ty masz taki pomysł. Dostaję sporo takich propozycji, a nie chcę bez przerwy atakować mojej społeczności ofertami handlowymi. Poza tym samo wrzucenie linku do strony sprzedażowej bez mojego zaangażowania i tak nie przynosi jakichś spektakularnych efektów.
Dlatego w ciągu roku promuję maksymalnie 2-3 cudze kursy online. Dzięki temu mam czas zaangażować się w każdą kampanię i dać moim odbiorcom konkretną wartość, a nie tylko zachętę „kup teraz”.
Czego oczekuję od ciebie?
- Zgłoś się do mnie co najmniej 3 miesiące przed planowanym rozpoczęciem sprzedaży. Sprawdzę, czy mam miejsce w kalendarzu na taką kampanię.
- Daj mi dostęp do kursu, żebym mógł się z nim zapoznać i zdecydować, czy może on zainteresować moich odbiorców i czy chcę go polecać.
- Klienci przychodzący ode mnie kupują od ciebie na takich samych (lub lepszych) warunkach, jak wszyscy inni.
- Wypłacasz mi prowizję w wysokości 50% przychodu od klientów, którzy dokonali zakupu przez mój link afiliacyjny.
Co oferuję w zamian?
- Nagrywam odcinek podcastu na temat związany z kursem.
- Organizuję Facebook live lub webinar z twórcą kursu.
- Tworzę listę zainteresowanych kursem, przygotowuję i wysyłam im maile związane z kampanią.
- Dla osób zapisujących się przez mój link przygotowuję dodatkowe bonusy.
- Promuję kurs w swoich kanałach w social mediach.
- W czasie trwania kampanii sprzedażowej i w ciągu 6 miesięcy od jej zakończenia nie promuję kursów o tej samej tematyce.