Chcesz poinformować odbiorców MWF o twoim produkcie, usłudze, wydarzeniu, inicjatywie itp.? Zobacz, jakie są zasady współpracy, do kogo dociera MWF i w jaki sposób możesz się zaprezentować.

Kim są słuchacze Małej Wielkiej Firmy?

58% prowadzi własną firmę,
36% ma taki plan

63% mieszka w dużych miastach
(powyżej 100 tys. mieszkańców)

81% ma wyższe wykształcenie

90% jest w wieku 25‑49 lat

Wyniki ankiety z września 2018 r., w której wzięło udział 1161 słuchaczy.

Dlaczego warto reklamować się w Małej Wielkiej Firmie?

Mała Wielka Firma jest od lat najpopularniejszym podcastem dla przedsiębiorców w Polsce. Jego autor Marek Jankowski (czyli ja) otrzymał nagrodę Podkastera Roku 2017.

300+

opublikowanych odcinków

11+

lat na rynku

140+

tys. pobrań miesięcznie

Nowe odcinki podcastu ukazują się w każdy poniedziałek rano, w trzech formach: audio, wideo oraz w wersji do czytania. Dzięki temu MWF przyciąga odbiorców, którzy konsumują treści na różne sposoby.

Z jakimi firmami współpracowałem?

Alior Bank

Audioteka.pl

BIK Biuro Informacji Kredytowej

Chivas Venture

Sprawdź statystyki MWF

Podcast Mała Wielka Firma ma łącznie ok. 140 tys. pobrań miesięcznie (wszystkich odcinków). Nowy odcinek ma przeciętnie ponad 10 tys. pobrań w wersji audio w ciągu miesiąca od premiery.

Bieżące statystyki są widoczne na stronie https://www.spreaker.com/show/mala-wielka-firma – wystarczy wybrać z listy dowolny odcinek i sprawdzić liczbę pobrań (downloads) wyświetloną obok odtwarzacza.

Statystyki wideo są dostępne przy poszczególnych odcinkach na kanale YouTube: https://malawielkafirma.pl/youtube

Liczbę osób obserwujących MWF w mediach społecznościowych możesz sprawdzić, wchodząc na odpowiedni serwis:

Na czym polega reklama w MWF?

Reklama w Małej Wielkiej Firmie ma formę komunikatu sponsorskiego, który pojawia się we wszystkich formach, w których podcast jest publikowany (audio, wideo, blog) oraz w social mediach.

Audio

  • W każdym odcinku podcastu 45 sekund (w pierwszych 3 minutach) jest dla ciebie. Nie nagrywam odcinków, w których sponsor pojawia się jako gość.
  • Treść komunikatu ustalamy wspólnie, tak żeby odpowiadał tobie i pasował do podcastu.
  • Komunikat czyta Marek lub możesz dostarczyć gotowe nagranie, które zostanie zamieszczone w podcaście.
  • Informacja o sponsorze + link do jego strony pojawia się w opisie odcinka w aplikacjach podcastowych.

Wideo

  • W formie wideo wykorzystywane jest to samo nagranie, co w formie audio. Dodatkowo w czasie komunikatu pojawia się logo sponsora lub widok jego strony internetowej.
  • Informacja o sponsorze + link do jego strony pojawia się w opisie wideo na YouTube.

Blog

  • W notatkach do danego odcinka nad odtwarzaczem dźwięku umieszczona jest informacja o sponsorze wraz z linkiem.

Social media

  • Informacja o sponsorze wraz z linkiem pojawia się w postach promujących dany odcinek (jeden post w każdym medium):
    • Facebook,
    • Instagram,
    • LinkedIn,
    • Twitter.

Sponsoring jednego odcinka kosztuje 12.000 PLN + VAT (przy płatności z góry przed nagraniem odcinka: 10.000 PLN + VAT).

Kiedy twoja reklama może pojawić się w MWF?

W związku z procesem produkcyjnym i potrzebnymi ustaleniami potrzeba na to co najmniej 2 tygodni. Procedura jest następująca:

  1. Wypełniasz formularz zgłoszeniowy poniżej.
  2. Informuję, czy twoja propozycja została przyjęta.
  3. Ustalamy treść komunikatu sponsorskiego.
  4. Podpisujemy umowę.
  5. Dostajesz nagrany przeze mnie komunikat do akceptacji.
  6. Wpłacasz należność za reklamę (w przypadku płatności z góry).
  7. Publikuję podcast z twoim komunikatem sponsorskim zgodnie z umową.
  8. Otrzymujesz raport zgodnie z umową.
  9. Wpłacasz należność za reklamę (w przypadku płatności po nagraniu).

Działamy? Wypełnij formularz