Zarządzaj zadaniami jak ekspert. Organizacja czasu w małej firmie

20 maja 2016

Przyznaj się: zawsze chciałeś być lepiej zorganizowany. Próbowałeś rozmaitych sposobów, jednak za każdym razem finał był żałosny.

W grudniu kupiłeś kalendarz, wpisałeś do niego wszystkie ważne urodziny i rocznice, ale już w lutym przestałeś tam zaglądać. Na twojej liście zadań w komputerze są takie, których pewnie nigdy nie odhaczysz jako wykonanych. Próbujesz ogarnąć chaos wokół siebie i wniosek zawsze jest taki sam: to niewykonalne.

Wbrew pozorom organizacja czasu jest osiągalna nie tylko w wojskowych koszarach albo w zakonie. W biznesie też da się to zrobić 🙂

Jak powinieneś organizować swój czas, gdy jesteś przedsiębiorcą i zatrudniasz pracowników? Rozmawiamy o tym z twórcą aplikacji do zarządzania zadaniami, z której korzysta obecnie 300 tys. osób na całym świecie. Gościem 120. odcinka podcastu Mała Wielka Firma jest Michał Śliwiński, założyciel Nozbe.com.

Prezent dla Ciebie

Podaj adres e-mail, a wyślę Ci PDF „30 technik zdobywania klientów”.

W tym odcinku

  • Czym różni się organizacja czasu od produktywności?
  • W jaki sposób twórca Nozbe organizuje swój czas?
  • Jak radzić sobie z „rozpraszaczami” (Facebook, e-mail, telefon)?
  • Co jest największą przeszkodą w byciu produktywnym?
  • Jakie triki pozwalają wykonać więcej zadań w tym samym czasie?

Gość odcinka

Michał Śliwiński

Michał Śliwiński

Przedsiębiorca, prelegent, autor i bloger. Pomaga zapracowanym profesjonalistom i zespołom nauczyć się wdrażać najnowsze rozwiązania zwiększające produktywność, aby mogli osiągnąć sukces.

Sliwinski.com

Przydatne linki

Polecana książka

Michał Śliwiński
10 kroków do maksymalnej produktywności

 Kup tę książkę

 Więcej książek

Zarządzaj zadaniami jak ekspert. Organizacja czasu w małej firmie
5 (100%) 1 ocen(y)