Sprzedaż dla początkujących (1)

17 września 2015

Być może nigdy nie słyszałeś o Peterze Kazanjy. Ale niewykluczone, że ten gość wie całkiem sporo o tobie.

Absolwent Stanforda stworzył dość nietypową wyszukiwarkę. TalentBin śledzi aktywność specjalistów IT w internecie, na tej podstawie buduje ich profile zawodowe i umożliwia pracodawcom kontakt z nimi. Dwa lata temu startup dostał 3,2 mln USD od inwestorów. Wkrótce kupił go serwis rekrutacyjny Monster.

Kwoty transakcji nie podano, ale najwyraźniej Peter Kazanjy ma teraz sporo pieniędzy… i trochę wolnego czasu, bo postanowił napisać książkę. Radzi w niej przedsiębiorcom, jak zorganizować sprzedaż w małej firmie, która dopiero zaczyna działalność. Oto niektóre z jego rad:

  • Załóż, że sprzedaż zdarza się na każdym kroku.
  • Wynagradzaj sprzedawcę za aktywność, nie za wyniki.
  • Bądź bezpośredni w składaniu ofert sprzedaży.
  • Wybuduj wiele płytkich relacji.
  • Traktuj sprzedaż jako coś nieuniknionego.

Uznaliśmy, że sprzedaż w małej firmie to temat ważny, a rady – ciekawe. Dlatego poświęciliśmy temu tematowi dwa kolejne odcinki podcastu Mała Wielka Firma. Poniżej znajdziesz część pierwszą, drugą jest tutaj.

Prezent dla Ciebie

Zapisz się na newsletter MWF i zdobądź PDF z trzema pytaniami, które pomagają pokonać obiekcje cenowe klienta.

W tym odcinku

  • Jak zorganizować sprzedaż w małej firmie?

Oceń ten odcinek

Kliknij, aby ocenić

Dodaj komentarz

Gość odcinka

Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk

Zarabia na życie opowiadaniem historii. Autor trzech bestsellerowych książek, mówca publiczny oraz doradca budowania marki. Pomaga swoim klientom w opowiadaniu ich historii.

PawelTkaczyk.com

Przydatne linki

Przydatne linki

Ryan Holiday
Growth Hacker Marketing

 Kup tę książkę

Wojciech Haman, Jerzy Gut
Szef to zawód

 Kup tę książkę

 Więcej książek