Sprzedaż dla początkujących (1)

17 września 2015

Być może nigdy nie słyszałeś o Peterze Kazanjy. Ale niewykluczone, że ten gość wie całkiem sporo o tobie.

Absolwent Stanforda stworzył dość nietypową wyszukiwarkę. TalentBin śledzi aktywność specjalistów IT w internecie, na tej podstawie buduje ich profile zawodowe i umożliwia pracodawcom kontakt z nimi. Dwa lata temu startup dostał 3,2 mln USD od inwestorów. Wkrótce kupił go serwis rekrutacyjny Monster.

Kwoty transakcji nie podano, ale najwyraźniej Peter Kazanjy ma teraz sporo pieniędzy… i trochę wolnego czasu, bo postanowił napisać książkę. Radzi w niej przedsiębiorcom, jak zorganizować sprzedaż w małej firmie, która dopiero zaczyna działalność. Oto niektóre z jego rad:

  • Załóż, że sprzedaż zdarza się na każdym kroku.
  • Wynagradzaj sprzedawcę za aktywność, nie za wyniki.
  • Bądź bezpośredni w składaniu ofert sprzedaży.
  • Wybuduj wiele płytkich relacji.
  • Traktuj sprzedaż jako coś nieuniknionego.

Uznaliśmy, że sprzedaż w małej firmie to temat ważny, a rady – ciekawe. Dlatego poświęciliśmy temu tematowi dwa kolejne odcinki podcastu Mała Wielka Firma. Poniżej znajdziesz część pierwszą, drugą jest tutaj.

Prezent dla Ciebie

Podaj adres e-mail, a wyślę Ci PDF z trzema pytaniami, które pomagają pokonać obiekcje cenowe klienta.

W tym odcinku

  • Jak zorganizować sprzedaż w małej firmie?

Gość odcinka

Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk

Zarabia na życie opowiadaniem historii. Autor trzech bestsellerowych książek, mówca publiczny oraz doradca budowania marki. Pomaga swoim klientom w opowiadaniu ich historii.

PawelTkaczyk.com

Przydatne linki

Polecana książka

Ryan Holiday
Growth Hacker Marketing

 Kup tę książkę

Wojciech Haman, Jerzy Gut
Szef to zawód

 Kup tę książkę

 Więcej książek