Sprzedaż dla początkujących (2)

1 października 2015

Czy każdy może zostać dobrym handlowcem? Jakie cechy powinien mieć idealny system CRM? Dlaczego ekspertowi nie wolno się wahać? Na te i inne pytania odpowiadamy w najnowszym podkaście Mała Wielka Firma.

Jeżeli nie słyszałeś poprzedniego odcinka, posłuchaj go najpierw. Rozmawialiśmy tam o książce Petera Kazanjy’ego Founding Sales, która wkrótce ma się ukazać.

Tym razem omawiamy kolejne zasady dotyczące sprzedaży, które – według autora książki – zapewnią ci sukces. Oto one:

  • Nie zrażaj się odmową.
  • Zapisuj wszystko co robisz.
  • Bądź nieustraszonym ekspertem.
  • Pamiętaj, że sprzedaż to matematyka.

Jeżeli chcesz podzielić się swoimi przemyśleniami, nie krępuj się. Okienko na dole jest do twojej dyspozycji.

Prezent dla Ciebie

Zapisz się na newsletter MWF i zdobądź PDF z trzema pytaniami, które pomagają pokonać obiekcje cenowe klienta.

W tym odcinku

  • Czy każdy może zostać dobrym handlowcem?
  • Jakie cechy powinien mieć idealny system CRM?
  • Dlaczego ekspertowi nie wolno się wahać?

Oceń ten odcinek

Kliknij, aby ocenić

Dodaj komentarz

Gość odcinka

Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk

Zarabia na życie opowiadaniem historii. Autor trzech bestsellerowych książek, mówca publiczny oraz doradca budowania marki. Pomaga swoim klientom w opowiadaniu ich historii.

PawelTkaczyk.com

Przydatne linki

Polecana książka

Rohit Bhargava
Non-Obvious

 Kup tę książkę

Roger Dooley
Neuromarketing

 Kup tę książkę

 Więcej książek