Sprzedaż dla początkujących (2)

1 października 2015

Czy każdy może zostać dobrym handlowcem? Jakie cechy powinien mieć idealny system CRM? Dlaczego ekspertowi nie wolno się wahać? Na te i inne pytania odpowiadamy w najnowszym podkaście Mała Wielka Firma.

Jeżeli nie słyszałeś poprzedniego odcinka, posłuchaj go najpierw. Rozmawialiśmy tam o książce Petera Kazanjy’ego Founding Sales, która wkrótce ma się ukazać.

Tym razem omawiamy kolejne zasady dotyczące sprzedaży, które – według autora książki – zapewnią ci sukces. Oto one:

  • Nie zrażaj się odmową.
  • Zapisuj wszystko co robisz.
  • Bądź nieustraszonym ekspertem.
  • Pamiętaj, że sprzedaż to matematyka.

Jeżeli chcesz podzielić się swoimi przemyśleniami, nie krępuj się. Okienko na dole jest do twojej dyspozycji.

Prezent dla Ciebie

Podaj adres e-mail, a wyślę Ci PDF z trzema pytaniami, które pomagają pokonać obiekcje cenowe klienta.

W tym odcinku

  • Czy każdy może zostać dobrym handlowcem?
  • Jakie cechy powinien mieć idealny system CRM?
  • Dlaczego ekspertowi nie wolno się wahać?

Gość odcinka

Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk

Zarabia na życie opowiadaniem historii. Autor trzech bestsellerowych książek, mówca publiczny oraz doradca budowania marki. Pomaga swoim klientom w opowiadaniu ich historii.

PawelTkaczyk.com

Przydatne linki

Polecana książka

Rohit Bhargava
Non-Obvious

 Kup tę książkę

Roger Dooley
Neuromarketing

 Kup tę książkę

 Więcej książek