Sprzedaż dla początkujących (2)
Czy każdy może zostać dobrym handlowcem? Jakie cechy powinien mieć idealny system CRM dla małej firmy? Dlaczego ekspertowi nie wolno się wahać? Na te i inne pytania odpowiadamy w najnowszym podkaście Mała Wielka Firma.
Jeżeli nie słyszałeś poprzedniego odcinka, posłuchaj go najpierw. Rozmawialiśmy tam o książce Petera Kazanjy’ego Founding Sales, która wkrótce ma się ukazać.
Tym razem omawiamy kolejne zasady dotyczące sprzedaży, które – według autora książki – zapewnią ci sukces. Oto one:
- Nie zrażaj się odmową.
- Zapisuj wszystko, co robisz.
- Bądź nieustraszonym ekspertem.
- Pamiętaj, że sprzedaż to matematyka.
Jeżeli chcesz podzielić się swoimi przemyśleniami, nie krępuj się. Okienko na dole jest do twojej dyspozycji.
Linki do osób i firm wymienionych w tym
odcinku podcastu
Prezent dla słuchaczy

Trzy pytania, które pomagają pokonać obiekcje cenowe klienta. Zapisz się do Klubu MWF i zdobądź PDF Chcę to
Polecana książka

Neuromarketing Kup tę książkę
Na stronie zostały wykorzystane linki afiliacyjne. Jeżeli wejdziesz przez nie na stronę sprzedawcy i dokonasz zakupu, sprzedawca podzieli się ze mną częścią swojej marży (nie wpływa to na twoją cenę). Wymieniam wyłącznie te produkty i usługi, z których rzeczywiście korzystam i jestem z nich zadowolony.