Upraszczanie komunikacji – jak wyjaśnić skomplikowany temat, żeby każdy klient zrozumiał

Dlaczego upraszczanie komunikacji jest takie ważne? Bo klienci nie zawsze rozumieją, co do nich mówisz. Dla ciebie wszystko może być proste i oczywiste, ale klient nie siedzi w twojej głowie. Nie dysponuje tymi samymi informacjami, co ty.

Jak poradzić sobie z klątwą wiedzy? Co zrobić, żeby nawet najbardziej skomplikowane rzeczy były zrozumiałe dla odbiorców? Na te pytania odpowiada Adam Mrowiec, twórca marki Doodle Wolf.

Podcast o biznesie w Apple Podcasts (iTunes)
Podcast biznesowy na Spotify
Podcast o biznesie – jak słuchać
Podcast o biznesie – jak słuchać

Prezent dla słuchaczy

Zapisz się na newsletter MWF i pobierz ściągę Jak mówić prosto o skomplikowanych rzeczach?

Polecana książka

Miłosz Brzeziński
Wy wszyscy moi ja

3 rzeczy do zapamiętania z tego podcastu

  • Słuchaj pytań zadawanych przez klientów. Dzięki temu dowiesz się, które elementy twojej komunikacji warto uprościć.
  • Przygotowujesz ofertę, instrukcję obsługi itp.? Zanim ją wydrukujesz i wyślesz do klientów, skonsultuj ją z kimś spoza firmy. W ten sposób upewnisz się, czy treść jest zrozumiała dla laika.
  • Chcesz nauczyć się przedstawiania informacji w formie graficznej? Graj ze znajomymi w kalambury – to świetne ćwiczenie.

Przeczytaj: Klątwa wiedzy psuje twój biznes? Poznaj 7 sposobów, jak ją pokonać

Tych odcinków też warto posłuchać