Upraszczanie komunikacji – jak wyjaśnić skomplikowany temat,
żeby każdy klient zrozumiał

Dlaczego upraszczanie komunikacji jest takie ważne? Bo klienci nie zawsze rozumieją, co do nich mówisz. Dla ciebie wszystko może być proste i oczywiste, ale klient nie siedzi w twojej głowie. Nie dysponuje tymi samymi informacjami, co ty.

Jak poradzić sobie z klątwą wiedzy? Co zrobić, żeby nawet najbardziej skomplikowane rzeczy były zrozumiałe dla odbiorców? Na te pytania odpowiada Adam Mrowiec, twórca marki Doodle Wolf.

Linki do osób i firm wymienionych w tym
odcinku podcastu

Prezent dla słuchaczy

Jak mówić prosto o skomplikowanych rzeczach? Zapisz się do Klubu MWF i pobierz ściągę Chcę to 

3 rzeczy do zrobienia po wysłuchaniu tego podcastu

  1. Słuchaj pytań zadawanych przez klientów. Dzięki temu dowiesz się, które elementy twojej komunikacji warto uprościć.
  2. Przygotowujesz ofertę, instrukcję obsługi itp.? Zanim ją wydrukujesz i wyślesz do klientów, skonsultuj ją z kimś spoza firmy. W ten sposób upewnisz się, czy treść jest zrozumiała dla laika.
  3. Chcesz nauczyć się przedstawiania informacji w formie graficznej? Graj ze znajomymi w kalambury – to świetne ćwiczenie.

Podcast w wersji wideo

Tych odcinków też warto posłuchać

Wyraź swoją opinię Dodaj komentarz
Podaj dalej Jeśli spodobał ci się ten odcinek - udostępnij go swoim znajomym:

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o

Przeskocz do: