Upraszczanie komunikacji – jak wyjaśnić skomplikowany temat,
żeby każdy klient zrozumiał
Dlaczego upraszczanie komunikacji jest takie ważne? Bo klienci nie zawsze rozumieją, co do nich mówisz. Dla ciebie wszystko może być proste i oczywiste, ale klient nie siedzi w twojej głowie. Nie dysponuje tymi samymi informacjami, co ty.
Jak poradzić sobie z klątwą wiedzy? Co zrobić, żeby nawet najbardziej skomplikowane rzeczy były zrozumiałe dla odbiorców? Na te pytania odpowiada Adam Mrowiec, twórca marki Doodle Wolf.
Linki do osób i firm wymienionych w tym
odcinku podcastu
- Doodle Wolf
- Co robić, kiedy konkurencja obniża ceny? – animowane streszczenie 153. odcinka MWF
- Jak tworzyć procedury w firmie – animowane streszczenie 264. odcinka MWF
Prezent dla słuchaczy
Polecana książka
3 rzeczy do zrobienia po wysłuchaniu tego podcastu
- Słuchaj pytań zadawanych przez klientów. Dzięki temu dowiesz się, które elementy twojej komunikacji warto uprościć.
- Przygotowujesz ofertę, instrukcję obsługi itp.? Zanim ją wydrukujesz i wyślesz do klientów, skonsultuj ją z kimś spoza firmy. W ten sposób upewnisz się, czy treść jest zrozumiała dla laika.
- Chcesz nauczyć się przedstawiania informacji w formie graficznej? Graj ze znajomymi w kalambury – to świetne ćwiczenie.
Podcast w wersji wideo
Tych odcinków też warto posłuchać
- 204: Od bazgrania do zarabiania
- 207: Graficzna strona biznesu
- 208: Przyciąganie uwagi