Upraszczanie komunikacji – jak wyjaśnić skomplikowany temat,
żeby każdy klient zrozumiał

Dlaczego upraszczanie komunikacji jest takie ważne? Bo klienci nie zawsze rozumieją, co do nich mówisz. Dla ciebie wszystko może być proste i oczywiste, ale klient nie siedzi w twojej głowie. Nie dysponuje tymi samymi informacjami, co ty.

Jak poradzić sobie z klątwą wiedzy? Co zrobić, żeby nawet najbardziej skomplikowane rzeczy były zrozumiałe dla odbiorców? Na te pytania odpowiada Adam Mrowiec, twórca marki Doodle Wolf.

Linki do osób i firm wymienionych w tym
odcinku podcastu

Prezent dla słuchaczy

Jak mówić prosto o skomplikowanych rzeczach?
Jak mówić prosto o skomplikowanych rzeczach? Zapisz się do Klubu MWF i pobierz ściągę Chcę to 

3 rzeczy do zrobienia po wysłuchaniu tego podcastu

  1. Słuchaj pytań zadawanych przez klientów. Dzięki temu dowiesz się, które elementy twojej komunikacji warto uprościć.
  2. Przygotowujesz ofertę, instrukcję obsługi itp.? Zanim ją wydrukujesz i wyślesz do klientów, skonsultuj ją z kimś spoza firmy. W ten sposób upewnisz się, czy treść jest zrozumiała dla laika.
  3. Chcesz nauczyć się przedstawiania informacji w formie graficznej? Graj ze znajomymi w kalambury – to świetne ćwiczenie.

Podcast w wersji wideo

Aby używać odtwarzaczy multimedialnych, musisz wyrazić zgodę na użycie plików cookies usług odtwarzaczy
Ok, zgadzam się

Tych odcinków też warto posłuchać

Na stronie zostały wykorzystane linki afiliacyjne. Jeżeli wejdziesz przez nie na stronę sprzedawcy i dokonasz zakupu, sprzedawca podzieli się ze mną częścią swojej marży (nie wpływa to na twoją cenę). Wymieniam wyłącznie te produkty i usługi, z których rzeczywiście korzystam i jestem z nich zadowolony.

Przeskocz do: