za-drogo

Dla Ciebie: 3 pytania, które warto zadać, gdy klient mówi „za drogo”

  • Masz wrażenie, że dla większości klientów liczy się tylko niska cena?
  • Zdarza ci się, że klient woli ofertę gorszą, ale o 3% tańszą?
  • Męczy cię ciągłe udowadnianie, że za jakość trzeba płacić?

Pokieruj rozmową tak, żeby klient sam zrozumiał, że twoja oferta jest lepsza.
Wystarczy zadać mu kilka prostych pytań.

Pobierz darmowy plik PDF

Marketing agenta ubezpieczeniowego

marketing ubezpieczeniaWiększość czytelników bloga i słuchaczy podcastu Mała Wielka Firma to przedsiębiorcy, freelancerzy lub osoby zamierzające rozpocząć działalność na własny rachunek. Po raz pierwszy zdarzyło nam się jednak dostać maila od słuchacza, który pracuje jako agent ubezpieczeniowy.

W przeciwieństwie do wielu innych przedstawicieli tej profesji, Mateusz nie próbował sprzedać nam polisy ani wyciągnąć od nas listy znajomych, którzy mogliby być zainteresowani jego usługami. Zamiast tego zapytał nas o rady dotyczące zdobywania klientów. Pomyśleliśmy, że taka wiedza przyda się nie tylko jemu, więc w odpowiedzi nagraliśmy podcast.

Marketing agenta ubezpieczeniowego na pewno różni się od działań promocyjnych podejmowanych przez fizjoterapeutę albo projektanta stron internetowych. Jedna pewne mechanizmy są takie same – i o nich właśnie mówimy w tym odcinku.

Najpierw jednak oddajmy głos Mateuszowi:

Zacząłem pracę w największym towarzystwie ubezpieczeń w Polsce 😉 na granicy z Niemcami, w miejscowości Słubice, liczącej ok. 20 tys. ludności. Cały mój powiat liczy ok. 50 tys. osób.

Miejsce, w którym zacząłem pracę, nie było obstawione w zeszłych latach i klienci się do niego zniechęcili – przeszli do konkurencji.

Chcę klientów, którzy odeszli, znów przyciągnąć do mnie, a tych, którzy z moją firmą nigdy nie mieli nic wspólnego, zachęcić do korzystania z naszych usług. Głównie chodzi o ubezpieczenia komunikacyjne OC/AC, domów, firm i podróży.

Co mam zrobić, jakie kroki podjąć, aby ludzie akurat zaufali mojej osobie i zechcieli, abym to ja ubezpieczał ich mienie?

Chcesz poznać odpowiedź? Posłuchaj.

Podcast #115: Marketing agenta ubezpieczeniowego

Pobierz ten odcinek (plik MP3, wielkość 34,1 MB, czas 35:29),
pobierz na iTunes lub Stitcher albo posłuchaj na stronie:

Naszą rozmowę można było oglądać na żywo w aplikacji Periscope – tu zobaczysz powtórkę:

Te wpisy też mogą cię zainteresować:

, , , ,

4 komentarze do wpisu Marketing agenta ubezpieczeniowego

  1. Adrian 17-12-2015 at 20:19 #

    Jak zawsze genialny podcast!! Gratuluję i zawsze czekam na świeże materiały z Twojej strony!

  2. Marek Jankowski 17-12-2015 at 21:39 #

    Wielkie dzięki 🙂

  3. Mateusz 18-12-2015 at 17:10 #

    Pozdrawiam z Generali 🙂 Dzięki za podcast, w kilku punktach zainspiruje mnie w pracy.

Trackbacks/Pingbacks

  1. 12 mądrych zdań o pozyskiwaniu klientów przez agenta ubezpieczeniowego | Marketing dla … - 29-01-2016

    […] Cały odcinek podcastu Mała Wielka Firma o marketingu dla agenta ubezpieczeniowego możesz przesłuchać tutaj. […]

Dodaj komentarz