Archiwum odcinków

Ciągle coś ci ginie? Sposoby na utrzymanie porządku w domowym biurze i komputerze

Ciągle coś ci ginie? Sposoby na utrzymanie porządku w domowym biurze i komputerze

Czy warto przenieść tradycyjny biznes do internetu? Jak rodzinna firma ogrodnicza zarabia online

Czy warto przenieść tradycyjny biznes do internetu? Jak rodzinna firma ogrodnicza zarabia online

Odkryj prawdę o swoich klientach. Jak tworzyć ankiety, które pomogą ci w decyzjach biznesowych

Odkryj prawdę o swoich klientach. Jak tworzyć ankiety, które pomogą ci w decyzjach biznesowych

Jak znaleźć klientów zanim założysz firmę? To nie tylko możliwe – to wręcz wskazane!

Jak znaleźć klientów zanim założysz firmę? To nie tylko możliwe – to wręcz wskazane!

Budowanie listy mailingowej dla początkujących – jak zdobyć pierwszy tysiąc subskrybentów

Budowanie listy mailingowej dla początkujących – jak zdobyć pierwszy tysiąc subskrybentów

Czy warto zrobić test talentów Gallupa? Jak wykorzystać jego wyniki do poprawy efektywności?

Czy warto zrobić test talentów Gallupa? Jak wykorzystać jego wyniki do poprawy efektywności?

Czym się zajmuje freelancer? Czy warto tak pracować? Porady doświadczonego freelancera

Czym się zajmuje freelancer? Czy warto tak pracować? Porady doświadczonego freelancera

Jak odnowić kontakt z klientem, żeby przypomniał sobie o tobie i zaczął ponownie kupować

Jak odnowić kontakt z klientem, żeby przypomniał sobie o tobie i zaczął ponownie kupować

Gdzie i jak szukać klientów? Sposoby na większą sprzedaż dla początkujących i nie tylko

Gdzie i jak szukać klientów? Sposoby na większą sprzedaż dla początkujących i nie tylko

Co robić, żeby chcieli cię słuchać? Praktyczne sposoby przyciągania i utrzymywania uwagi odbiorców

Co robić, żeby chcieli cię słuchać? Praktyczne sposoby przyciągania i utrzymywania uwagi odbiorców

Jak tworzyć materiały graficzne, które podkreślą profesjonalizm i wysoką jakość twojej marki

Jak tworzyć materiały graficzne, które podkreślą profesjonalizm i wysoką jakość twojej marki

Jak zaplanować proces sprzedaży, żeby twój handlowiec pracował na 100% swoich możliwości

Jak zaplanować proces sprzedaży, żeby twój handlowiec pracował na 100% swoich możliwości

Facebook Armageddon. Zmiany w algorytmie Facebooka uderzą również w twoją firmę?

Facebook Armageddon. Zmiany w algorytmie Facebooka uderzą również w twoją firmę?

Od bazgrania do zarabiania. Na czym polega rysowanie słów i w jaki sposób pomaga w biznesie

Od bazgrania do zarabiania. Na czym polega rysowanie słów i w jaki sposób pomaga w biznesie

Pułapki rozwoju firmy. Jak uniknąć kryzysów, gdy zatrudniasz coraz więcej pracowników

Pułapki rozwoju firmy. Jak uniknąć kryzysów, gdy zatrudniasz coraz więcej pracowników

Jak podnosić ceny za swoje usługi, żeby nie mieć wyrzutów sumienia i nie stracić klientów

Jak podnosić ceny za swoje usługi, żeby nie mieć wyrzutów sumienia i nie stracić klientów

Pozycjonowanie stron. Co zrobić, żeby trafić na szczyt wyników wyszukiwania w Google

Pozycjonowanie stron. Co zrobić, żeby trafić na szczyt wyników wyszukiwania w Google

Marka jako wydawca. Czego możesz się nauczyć o biznesie, oglądając „Taniec z Gwiazdami”

Marka jako wydawca. Czego możesz się nauczyć o biznesie, oglądając „Taniec z Gwiazdami”

Jak stosować storytelling w małej firmie, nawet kiedy działasz w śmiertelnie nudnej branży

Jak stosować storytelling w małej firmie, nawet kiedy działasz w śmiertelnie nudnej branży

Twoja firma za mało zarabia? Zacznij wreszcie liczyć pieniądze, to łatwiejsze niż myślisz

Twoja firma za mało zarabia? Zacznij wreszcie liczyć pieniądze, to łatwiejsze niż myślisz

Zmiany w firmie. Co zrobić, żeby pracownicy chętniej realizowali pomysły szefa

Zmiany w firmie. Co zrobić, żeby pracownicy chętniej realizowali pomysły szefa

Porządkowanie myślenia i otoczenia. Jak osiągać cele, gdy cały świat mi przeszkadza

Porządkowanie myślenia i otoczenia. Jak osiągać cele, gdy cały świat mi przeszkadza

Jak tworzyć webinary, które przyciągają tłumy i pomagają rozwijać twój biznes

Jak tworzyć webinary, które przyciągają tłumy i pomagają rozwijać twój biznes

Jak w dwa lata zbudować silną markę osobistą na YouTube (i jakie są z tego korzyści)

Jak w dwa lata zbudować silną markę osobistą na YouTube (i jakie są z tego korzyści)

Google Analytics to dużo więcej niż statystyki strony internetowej. To kopalnia wiedzy o klientach!

Google Analytics to dużo więcej niż statystyki strony internetowej. To kopalnia wiedzy o klientach!

Jak przygotować firmę do RODO? Zmiany w przepisach o ochronie danych osobowych

Jak przygotować firmę do RODO? Zmiany w przepisach o ochronie danych osobowych

Klient spóźnia się z zapłatą? 35 sposobów, żeby zwiększyć ilość terminowych płatności

Klient spóźnia się z zapłatą? 35 sposobów, żeby zwiększyć ilość terminowych płatności

Archetypy marki. Poznaj sprytny sposób na budowanie spójnej komunikacji z klientami

Archetypy marki. Poznaj sprytny sposób na budowanie spójnej komunikacji z klientami

Biznes na autopilocie. 12 zadań, które automatyzuję w firmie (z listą narzędzi)

Biznes na autopilocie. 12 zadań, które automatyzuję w firmie (z listą narzędzi)

Jak znaleźć sens życia, nie zniechęcać się porażkami i zarabiać na naprawianiu świata

Jak znaleźć sens życia, nie zniechęcać się porażkami i zarabiać na naprawianiu świata

Czy potrzebujesz chatbota? Jak wykorzystać takie narzędzie w twojej firmie?

Czy potrzebujesz chatbota? Jak wykorzystać takie narzędzie w twojej firmie?

Jakie błędy popełniłem przy pierwszym kursie online (i dlaczego jestem z nich dumny)

Jakie błędy popełniłem przy pierwszym kursie online (i dlaczego jestem z nich dumny)

Sztuczna inteligencja w małej firmie – czy to możliwe?

Sztuczna inteligencja w małej firmie – czy to możliwe?

Inwestowanie w siebie. 7 zasad, które pomagają osiągać więcej w życiu i biznesie

Inwestowanie w siebie. 7 zasad, które pomagają osiągać więcej w życiu i biznesie

Jak sprzedawać, gdy tego nie lubisz? 20 przyjaznych technik pozyskiwania klientów

Jak sprzedawać, gdy tego nie lubisz? 20 przyjaznych technik pozyskiwania klientów

Skuteczny handlowiec – gdzie go znaleźć? Co zrobić, żeby dobrze pracował?

Skuteczny handlowiec – gdzie go znaleźć? Co zrobić, żeby dobrze pracował?

Inwestowanie w nieruchomości – czy to coś dla mnie? Na czym to polega i ile można zarobić?

Inwestowanie w nieruchomości – czy to coś dla mnie? Na czym to polega i ile można zarobić?

Co zrobić, żeby kamera cię pokochała? Proste sposoby, o których mało kto wie

Co zrobić, żeby kamera cię pokochała? Proste sposoby, o których mało kto wie

Ask Me Anything. Słuchacze pytają, Mała Wielka Firma odpowiada

Ask Me Anything. Słuchacze pytają, Mała Wielka Firma odpowiada

Jak ciekawie zaprezentować swoją firmę (nawet jeżeli handlujesz częściami do traktorów)

Jak ciekawie zaprezentować swoją firmę (nawet jeżeli handlujesz częściami do traktorów)

Jak selekcja klientów wpływa na rozwój i motywację przedsiębiorcy

Jak selekcja klientów wpływa na rozwój i motywację przedsiębiorcy

Czego możesz się nauczyć o podejściu do biznesu od 23‑latka?

Czego możesz się nauczyć o podejściu do biznesu od 23‑latka?

Sztuka zatrudniania. Co zrobić, żeby twój następny pracownik był świetnym wyborem

Sztuka zatrudniania. Co zrobić, żeby twój następny pracownik był świetnym wyborem

Jak tworzyć kursy online, które dobrze się sprzedają i faktycznie czegoś uczą

Jak tworzyć kursy online, które dobrze się sprzedają i faktycznie czegoś uczą

Emocje w komunikacji marketingowej – jak to robią zawodowcy?

Emocje w komunikacji marketingowej – jak to robią zawodowcy?

Zarządzanie finansami w małej firmie. Czy naprawdę wiesz ile wydajesz i zarabiasz?

Zarządzanie finansami w małej firmie. Czy naprawdę wiesz ile wydajesz i zarabiasz?

Jak bez dużego budżetu wypromować lokalną firmę na Facebooku

Jak bez dużego budżetu wypromować lokalną firmę na Facebooku

Od pomidorów na targu do międzynarodowej firmy e‑commerce

Od pomidorów na targu do międzynarodowej firmy e‑commerce

Na czym naprawdę zależy twórcy Brand24? Pieniądze są ważne, ale…

Na czym naprawdę zależy twórcy Brand24? Pieniądze są ważne, ale…

Grupa trzymająca internet, czyli jak nawiązywać kontakty z influencerami

Grupa trzymająca internet, czyli jak nawiązywać kontakty z influencerami

Jak rozkręcać biznes bez pieniędzy – proste techniki i narzędzia

Jak rozkręcać biznes bez pieniędzy – proste techniki i narzędzia

25.000 zł zysku w trzy miesiące od startu? Tak to się robi

25.000 zł zysku w trzy miesiące od startu? Tak to się robi

Franczyza – czy to się opłaca? Plusy i minusy bycia franczyzobiorcą

Franczyza – czy to się opłaca? Plusy i minusy bycia franczyzobiorcą

Jak stworzyć grupę Mastermind i czerpać z wiedzy innych – praktyczny poradnik

Jak stworzyć grupę Mastermind i czerpać z wiedzy innych – praktyczny poradnik

Skąd wziąć informacje do biznes planu? Proste sposoby badania rynku

Skąd wziąć informacje do biznes planu? Proste sposoby badania rynku

Facebook Live – opanuj tremę i rozwijaj biznes dzięki wideo na żywo

Facebook Live – opanuj tremę i rozwijaj biznes dzięki wideo na żywo

Jak znaleźć programistę, z którym da się dogadać

Jak znaleźć programistę, z którym da się dogadać

Element Talks – jak praca licencjacka stała się europejską konferencją

Element Talks – jak praca licencjacka stała się europejską konferencją

Czy freelancer może mieć stabilne dochody? Jak najbardziej!

Czy freelancer może mieć stabilne dochody? Jak najbardziej!

Docieranie do klientów B2B przez Facebooka. Jak robić to dobrze?

Docieranie do klientów B2B przez Facebooka. Jak robić to dobrze?

Czy można zwiększyć sprzedaż, mówiąc o swoich słabych stronach?

Czy można zwiększyć sprzedaż, mówiąc o swoich słabych stronach?

Jak zakończyć współpracę bez palenia za sobą mostów

Jak zakończyć współpracę bez palenia za sobą mostów

Blog ekspercki. Zbuduj markę, bądź niezależny i zarabiaj online

Blog ekspercki. Zbuduj markę, bądź niezależny i zarabiaj online

Kim są słuchacze podcastu Mała Wielka Firma? Wyniki ankiety

Kim są słuchacze podcastu Mała Wielka Firma? Wyniki ankiety

Konkurencja sprzedaje taniej? 12 sposobów unikania wojny cenowej

Konkurencja sprzedaje taniej? 12 sposobów unikania wojny cenowej

Twoja firma nie zarabia, bo masz niewłaściwych znajomych? Napraw to!

Twoja firma nie zarabia, bo masz niewłaściwych znajomych? Napraw to!

Jak ogarnąć codzienny chaos, pracować mniej i osiągać więcej

Jak ogarnąć codzienny chaos, pracować mniej i osiągać więcej

Narratologia, czyli jak tworzyć fascynujące historie marketingowe

Narratologia, czyli jak tworzyć fascynujące historie marketingowe

Co to jest podcast? Jak nagrać podcast korzystając ze sprzętu, który masz pod ręką?

Co to jest podcast? Jak nagrać podcast korzystając ze sprzętu, który masz pod ręką?

Lean Startup w polskich warunkach? Historia agencji Elephate

Lean Startup w polskich warunkach? Historia agencji Elephate

Jak skutecznie chronić swoje prawa autorskie w internecie

Jak skutecznie chronić swoje prawa autorskie w internecie

Kursy online. Co musisz wiedzieć, żeby zacząć je tworzyć i sprzedawać?

Kursy online. Co musisz wiedzieć, żeby zacząć je tworzyć i sprzedawać?

Marketingowe trendy w małej firmie, czyli jak zdobywać klientów w 2017 r.

Marketingowe trendy w małej firmie, czyli jak zdobywać klientów w 2017 r.

Jak pisać skuteczne oferty sprzedażowe – triki doświadczonego copywritera

Jak pisać skuteczne oferty sprzedażowe – triki doświadczonego copywritera

Model biznesowy. Zaplanuj tych 7 rzeczy, a twoja firma będzie działać lepiej

Model biznesowy. Zaplanuj tych 7 rzeczy, a twoja firma będzie działać lepiej

Marka osobista – 9 pytań, które powinieneś sobie zadać

Marka osobista – 9 pytań, które powinieneś sobie zadać

Co ostatnio czytałeś? „Być liderem” Alexa Fergusona i „SuperBetter” Jane McGonigal

Co ostatnio czytałeś? „Być liderem” Alexa Fergusona i „SuperBetter” Jane McGonigal

Minimalizm w życiu i biznesie. Ile trzeba mieć, żeby być szczęśliwym?

Minimalizm w życiu i biznesie. Ile trzeba mieć, żeby być szczęśliwym?

12 internetowych narzędzi, których używam w firmie

12 internetowych narzędzi, których używam w firmie

Dlaczego większość blogerów nie zarabia?

Dlaczego większość blogerów nie zarabia?

Co zrobić, żeby klienci częściej u ciebie kupowali

Co zrobić, żeby klienci częściej u ciebie kupowali

E-commerce dla początkujących. Jak konkurować z gigantami

E-commerce dla początkujących. Jak konkurować z gigantami

Trzy filary sukcesu firmy: strategia, branding i odwaga

Trzy filary sukcesu firmy: strategia, branding i odwaga

Growth hacking. Rozwijaj firmę szybciej, pracując mniej

Growth hacking. Rozwijaj firmę szybciej, pracując mniej

Wystąpienia publiczne – czy można się tego nauczyć w klubie Toastmasters?

Wystąpienia publiczne – czy można się tego nauczyć w klubie Toastmasters?

Kiedy warto tworzyć nową markę?

Kiedy warto tworzyć nową markę?

Jak przekształcić blog w serwis tematyczny

Jak przekształcić blog w serwis tematyczny

Nietrafiona grupa docelowa. Co robić, gdy przyciągasz nieodpowiednich odbiorców?

Nietrafiona grupa docelowa. Co robić, gdy przyciągasz nieodpowiednich odbiorców?

Jak znalazłem pracę swoich marzeń

Jak znalazłem pracę swoich marzeń

Biblia e‑biznesu 2 – zarządzanie projektem z 60 podwykonawcami

Biblia e‑biznesu 2 – zarządzanie projektem z 60 podwykonawcami

Dlaczego ponadstandardowa obsługa klienta nie zwiększa jego lojalności

Dlaczego ponadstandardowa obsługa klienta nie zwiększa jego lojalności

Klienci nie słuchają co do nich mówisz? Jest na to sposób

Klienci nie słuchają co do nich mówisz? Jest na to sposób

Jak dobrze wyglądać na zdjęciach biznesowych? Porady fotografa

Jak dobrze wyglądać na zdjęciach biznesowych? Porady fotografa

Budowanie marki pracodawcy – od czego zacząć?

Budowanie marki pracodawcy – od czego zacząć?

10 błędów, które łatwo popełnić w pierwszych latach prowadzenia firmy

10 błędów, które łatwo popełnić w pierwszych latach prowadzenia firmy

Finansowy ninja – czy jesteś gotowy, żeby nim zostać?

Finansowy ninja – czy jesteś gotowy, żeby nim zostać?

10 sposobów na rozwijanie firmy bez wydawania pieniędzy

10 sposobów na rozwijanie firmy bez wydawania pieniędzy

Boksy subskrypcyjne. Jak wejść w ten biznes i na nim zarobić

Boksy subskrypcyjne. Jak wejść w ten biznes i na nim zarobić

Zarządzaj zadaniami jak ekspert. Organizacja czasu w małej firmie

Zarządzaj zadaniami jak ekspert. Organizacja czasu w małej firmie

Jak zwiększać sprzedaż o 30% rocznie (oferując towar, bez którego można się obejść)

Jak zwiększać sprzedaż o 30% rocznie (oferując towar, bez którego można się obejść)

Ubiór w biznesie. Dlaczego garnitur i garsonka nie zawsze się sprawdzają?

Ubiór w biznesie. Dlaczego garnitur i garsonka nie zawsze się sprawdzają?

Jak zostać stylistką?

Jak zostać stylistką?

Nowa marka, podnoszenie cen i podcasty w biznesie

Nowa marka, podnoszenie cen i podcasty w biznesie

Marketing agenta ubezpieczeniowego

Marketing agenta ubezpieczeniowego

Budowanie marki osobistej. Jak to robi Michał Szafrański (2)

Budowanie marki osobistej. Jak to robi Michał Szafrański (2)

Budowanie marki osobistej. Jak to robi Michał Szafrański (1)

Budowanie marki osobistej. Jak to robi Michał Szafrański (1)

Zastrzeżenie nazwy firmy – czy to się opłaca?

Zastrzeżenie nazwy firmy – czy to się opłaca?

Jak chronić firmowe tajemnice

Jak chronić firmowe tajemnice

Co zrobić, żeby klient wybaczył ci wpadkę

Co zrobić, żeby klient wybaczył ci wpadkę

Fakturownia.pl – jak odnieść sukces na zatłoczonym rynku

Fakturownia.pl – jak odnieść sukces na zatłoczonym rynku

Sprzedaż dla początkujących (2)

Sprzedaż dla początkujących (2)

Sprzedaż dla początkujących (1)

Sprzedaż dla początkujących (1)

Jak zarobić miliard dolarów i inne lekcje z Doliny Krzemowej

Jak zarobić miliard dolarów i inne lekcje z Doliny Krzemowej

Czy Polacy nadają się do robienia biznesu za granicą?

Czy Polacy nadają się do robienia biznesu za granicą?

Jak wydać książkę bez wydawcy, nie inwestując własnych pieniędzy

Jak wydać książkę bez wydawcy, nie inwestując własnych pieniędzy

Jeżeli masz tę cechę, twoja firma marnuje pieniądze. Nie chodzi o rozrzutność

Jeżeli masz tę cechę, twoja firma marnuje pieniądze. Nie chodzi o rozrzutność

5 mitów o Facebooku, przez które twój firmowy fanpage jest martwy

5 mitów o Facebooku, przez które twój firmowy fanpage jest martwy

Czy to dobry pomysł na biznes? 7 kroków, żebyś miał pewność

Czy to dobry pomysł na biznes? 7 kroków, żebyś miał pewność

Content marketing w branży budowlanej

Content marketing w branży budowlanej

Na blogu znajdują się odcinki nagrane od lutego 2015 r. Wszystkie archiwalne odcinki, również te starsze, znajdziesz tutaj »