Książki biznesowe polecane przez przedsiębiorców – gości i słuchaczy Małej Wielkiej Firmy

Książki biznesowe praktycznie od zawsze przewijały się w podcaście Mała Wielka Firma. W pierwszych latach, gdy wszystkie odcinki nagrywali wspólnie Marek Jankowski i Paweł Tkaczyk, prowadzący wymieniali się opiniami na temat ostatnio przeczytanych książek. Później, gdy forma podcastu zmieniła się na wywiady, najlepsze książki biznesowe zaczęli rekomendować goście.

Dzięki temu, że podcast ukazuje się od lat, powstała jedyna w swoim rodzaju lista tytułów. Znajdziesz na niej najlepsze książki polecane przez przedsiębiorców z małych i dużych firm oraz ekspertów.

Chcesz polecić innym słuchaczom MWF swoją ulubioną książkę biznesową? Kliknij tutaj!

Poniżej zamieszczam kilkanaście wybranych tytułów, podzielonych na kategorie, o której najczęściej pytacie. Natomiast w tabeli poniżej znajdziesz kompletną listę, obejmującą wszystkie książki polecane w MWF. 

Wiem, że te książki przyczyniły się do rozwoju wielu firm. Dlatego mam nadzieję, że będą też pasować do twoich potrzeb i pomogą ci w pracy!

Wybrane książki o biznesie polecane w podcaście z podziałem na kategorie

Książki biznesowe dla początkujących czytelników

Adam Grzesik: Ekspert biznesu. Jak wymyślić, stworzyć i prowadzić zyskowny biznes bez środków na start

Adam Grzesik jest doświadczonym przedsiębiorcą i konsultantem, który pomaga firmom osiągać ponadprzeciętne, pewne i przewidywalne zyski. Był również gościem w dwóch odcinkach MWF, gdzie mówił o tym, jak zmniejszyć koszty w firmie oraz jak stworzyć budżet firmowy. Jego książka pokaże, jak zacząć i odpowie na wiele twoich pytań związanych z własnym biznesem. Uświadomi też, że praca przedsiębiorcy w Polsce może być ciężka, zwłaszcza na początku, ale przynosi też dużo satysfakcji.

Magdalena Pawłowska: Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach

Praktyczne informacje i wskazówki, dzięki którym krok po kroku stworzysz swój pierwszy business online i nauczysz się podstaw sprzedaży produktów i usług w internecie. Gdy sięgniesz do tej książki biznes internetowy stanie się dla ciebie dużo bardziej zrozumiały. Nauczysz się korzystać z danych, które pozwolą ci lepiej poznać i zrozumieć twoich klientów. Poznasz podstawy email marketingu. Dowiesz się też, jakie czynności automatyzować, żeby skalowanie biznesu nie wymagało dużo więcej pracy.

Bill Aulet: Przedsiębiorczość zdyscyplinowana. Od startupu do sukcesu w 24 krokach

Masz pomysł na startup? Ta pozycja w skondensowanej formie pokaże ci, co powinieneś sprawdzić, zanim założysz firmę i zainwestujesz w tworzenie produktu. Książka zawiera wiele informacji o tym, na czym polega segmentacja rynku, jak określić grupę docelową i profil użytkownika, od czego zacząć tworzenie modelu biznesowego itd.

Książki o psychologii biznesu i ekonomii behawioralnej

Dan Ariely: Potęga irracjonalności. Ukryte siły, które wpływają na nasze decyzje

Ekonomiści doszli do tego, że czynniki psychologiczne, społeczne, emocjonalne mocno wpływają na decyzje, nawet gospodarcze. Psychologia steruje cenami na giełdach na całym świecie. W związku z tym jeżeli rozumiemy dobrze, co się dzieje w ludzkiej głowie, to wiemy, dlaczego wykresy giełdowe wyglądają w taki, a nie inny sposób. Bardzo ciekawa pozycja. Serdecznie polecam – mówi o tej książce Szymon Negacz, który w MWF radził, jak wybrać CRM dla małej firmy.

Carol Dweck: Nowa psychologia sukcesu. Nastawienie na rozwój to gwarancja sukcesu

Kolejna pozycja godna uwagi, choć nie jest to typowa książka o biznesie. Krzysztof Głowacki, który wystąpił w odcinku o tym, jak słuchać klientów, poleca: Mamy albo nastawienie na rozwój, albo na trwałość. Dzięki tej książce uzmysłowiłem sobie, w ilu sferach mam nastawienie na trwałość. Jest to takie poczucie, że pewnych rzeczy nie potrafię, bo taki już jestem i nic z tym nie zrobię. Ta książka zmusza do konfrontacji z samym sobą. Do zauważenia, gdzie możesz rozwinąć się bardziej, a gdzie nie rozwijasz się tylko i wyłącznie dlatego, że tak naprawdę nie chcesz.

Jonah Berger: Nieświadome wybory. Ukryte czynniki wpływające na nasze zachowanie

Maciej Sznitowski, ekspert w zakresie rebrandingu, ocenia: Nie jest to książka poradnikowa, tylko pełna fajnych przykładów. Skłania nas do refleksji na temat tego, jak działa nasz mózg, a w rezultacie, jakie popełniamy błędy. Wystarczy spojrzeć na spis treści. Każdy z podrozdziałów jest pytaniem, które zaciekawia. Dlaczego marki luksusowe, modowe powinny cieszyć się, że są produkowane podróbki? Dlaczego powinny to wspierać? Oceniam jakość książek po ilości zakreśleń i notatek – tutaj było ich sporo, więc myślę, że to bardzo inspirująca lektura.

Książki o marketingu i sprzedaży

Michael Bosworth, Ben Zoldan: Mistrzowie sprzedaży – jak oni to robią. Niedoceniona siła opowieści i roli emocji w podejmowaniu decyzji

Ta książka biznesowa bardzo przypadła do gustu Karolowi Froniowi – przedsiębiorcy i właścicielowi call center, który radził w podcaście, jak prowadzić sprzedaż B2B przez telefon: Handlowcy lubią się popisywać przed klientami swoją wiedzą. Jednak skutek takiego zachowania jest odwrotny do zamierzonego. Autorzy tej książki radzą coś przeciwnego, żeby najpierw przyznać się do swojej słabości. Opowiedzieć historię o własnym niepowodzeniu. Wtedy druga strona ma ochotę odwdzięczyć się tym samym. I w związku z tym stajecie się sobie bliżsi, bo tylko przyjaciołom mówimy o swoich porażkach.

Dariusz Puzyrkiewicz: Biblia copywritingu. Słowo daję, zyski rosną!

Autora tej książki, Darka Puzyrkiewicza, gościliśmy w Małej Wielkiej Firmie dwukrotnie. Podpowiadał, jak pisać skuteczne oferty sprzedażowe i przekonywał, że warto mówić klientom o swoich słabościach (widać tu zgodność z pozycją polecaną powyżej). Biblia copywritingu to praktyczny podręcznik pisania, który zaraz po premierze stał się bestsellerem i bardzo długo utrzymywał się w czołówce rankingów sprzedaży. Nic dziwnego więc, że wydawnictwo Onepress zdecydowało się ją wznowić i to w poszerzonej wersji.

Steve Krug: Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych

Gdybym przeczytała tę książkę kilka lat temu, to moje życie byłoby o wiele prostsze. Nie musiałabym uczyć się tego wszystkiego na własnych błędach – ocenia Agata Chmielewska, która pojawiła się w MWF w odcinku na temat marketing automation w małej firmie. Warto dodać, że opisane przez autora mechanizmy można odnieść nie tylko do swojego bloga czy newslettera. Da się je również zastosować w innych działaniach marketingowych i najważniejszych procesach związanych z obsługą klienta.

Książki o zarządzaniu i budowaniu zespołu

Sławomir Jarmuż, Mirosław Tarasiewicz: Alfabet mitów managerskich czyli o pułapkach bezrefleksyjnego działania

Nawet najbardziej rozpowszechnione koncepcje i przekonania na temat zarządzania nie zawsze są prawdziwe. Wynika to z faktu, że nie zawsze stoją za nimi wiarygodne dane i rzetelne badania. Niestety tego rodzaju mity są również głęboko zakorzenione w umysłach wielu ludzi na stanowiskach kierowniczych, a także konsultantów i trenerów. Ta książka obala błędne teorie, zastępując je wiedzą opartą na dowodach naukowych. Nieczęsto spotyka się książki biznesowe oparte na tak starannie dobranych źródłach.

Jerzy Gut, Wojciech Haman: Psychologia szefa: Szef to zawód

Wiele książek o zarządzaniu jest pełnych górnolotnych słów i ogólnych rad, które trudno wdrożyć. Natomiast ta książka ma gotowe scenariusz rozmów, studia przypadków, a przede wszystkim jest napisana przez polskich autorów. Czyli przez osoby, które rozumieją specyfikę polskiego pracownika – poleca Artur Jabłoński z agencji Digitalk. Artur podpowiadał słuchaczom Małej Wielkiej Firmy, jak prowadzić działania B2B na Facebooku i co oznaczają dla marketerów zmiany algorytmu określane jako Facebook Armageddon.

Patrick Lencioni: Cztery obsesje wyjątkowego szefa. Opowieść o przywództwie

Ta pozycja znalazła się na liście polecanych książek biznesowych dzięki Joannie Rajang, specjalistce od asertywności. Oto fragment jej recenzji: Autor tej książki podkreśla, że zaufanie szefa do podwładnych wpływa na efektywność zespołu. Lubię takie podejście psychologiczne i całościowe spojrzenie na pracownika. Warto pamiętać, że pracownik wchodzi do organizacji z określonymi potrzebami i pragnieniami. Uwzględnienie tego wątku zawsze jest dla mnie cenne. Niby nic nowego, ale sposób przekazu do mnie trafił.

Andrzej Koniuk: Manager. Poradnik działań skutecznych i angażujących

Andrzej Koniuk mówił w podcaście o tym, jak być bardziej efektywnym przedsiębiorcą. W jego książce znajdziesz znacznie więcej informacji na ten temat. Zwiększanie efektywności jest tam opisane zgodnie z metodologią ciągłego doskonalenia znaną jako cykl Deminga: po pierwsze planowanie, po drugie działanie, po trzecie dogłębna analiza, po czwarte normalizacja/standaryzacja.

Inspirujące książki biznesowe

Simon Sinek: Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania

Ludzie nie kupują tego, co robisz. Kupują powód, dla którego to robisz – powtarzał w słynnym wystąpieniu na konferencji TED Simon Sinek. Jego książka jest rozwinięciem tej myśli. Polecała ją m.in. Angelika Chimkowska w odcinku o tym, jak wprowadzać zmiany w firmie. Kiedy przemyślisz przesłanie, jakie zawiera ta książka, biznes nabierze trochę innego wymiaru. Poczujesz, że nie tylko wykonujesz określone działania przynoszące pieniądze, ale też zmieniasz życie wielu osób.

Ichiro Kishimi, Fumitake Koga: Odwaga bycia nielubianym. Japoński fenomen, który pokazuje, jak być wolnym i odmienić własne życie

Nie jest to może typowa książka biznesowa, ale każdy przedsiębiorca skorzysta, kiedy ją przeczyta. Ma ona formę rozmowy młodego człowieka z filozofem. Autorzy uświadamiają czytelnikowi, że każdy z nas samodzielnie decyduje o swojej przyszłości i o tym, jakie jest jego miejsce na świecie. Dokonując wyborów odnośnie własnego życia, nie warto więc kierować się oczekiwaniami innych osób. Książkę poleca Michał Śliwiński, twórca aplikacji Nozbe, który opowiadał w Małej Wielkiej Firmie o tym, jak organizować swój czas oraz jak powinna wyglądać sprawna komunikacja w zespole.

Cal Newport: Praca głęboka. Jak odnieść sukces w świecie, w którym ciągle coś nas rozprasza

Producent muzyczny Tommy Zee, który był gościem odcinka MWF Artysta w biznesie, powiedział: Myślę, że ta książka jest bardzo ważna dla ludzi, którzy pracują umysłowo. […] Aby być w stanie zrobić oryginalnego, ciekawego, trzeba odciąć się od internetu i zagospodarować sobie czas tak, żebyśmy mogli to zrobić. Warto przeczytać, zwłaszcza jeżeli co chwilę sprawdzasz skrzynkę e-mail i z każdej strony atakują cię różne powiadomienia. Ta książka pomoże skupić się na celu i odnaleźć spokój.

Książki biznesowe uczą sprzedaży, zarządzania, jak zbudować strategię. Możesz też nauczyć z nich np. ochrony danych osobowych. Książki biznes są w różnych formach, także jako ebook i audiobook.

Wszystkie książki o biznesie (i nie tylko) wymieniane w podcaście Mała Wielka Firma – znajdź swoją ulubioną!

  • W tabeli poniżej znajdziesz wszystkie książki, które były wymieniane w Małej Wielkiej Firmie. Zacznij wpisywać w oknie „Szukaj” dowolne słowo, a tabela automatycznie odfiltruje odpowiednie wyniki.
  • Jeżeli chcesz posortować wyniki alfabetycznie, według tytułów książek lub nazwisk autorów, kliknij na odpowiedni nagłówek tabeli.
  • W kolumnie „Kup książkę” znajdują się w większości linki afiliacyjne. Jeżeli kupisz przez taki link, księgarnia naliczy mi prowizję (inaczej mówiąc: podzieli się ze mną częścią swojej marży). Z góry dziękuję. 🙂
  • Chcesz polecić innym słuchaczom MWF swoją ulubioną książkę biznesową? Kliknij tutaj!
TytułAutorKup książkęRecenzjaOkładka
Content 10xWoodsAmy Woods
Pstryk. Jak zmieniać, żeby zmienićHeathDan Heath, Chip Heath
NarkonomiaWainwrightTom Wainwright
Wy wszyscy moi jaBrzezinzskiMiłosz Brzeziński
Współczesna pedagogika rodziców i nauczycieliHucinzskiTadeusz Huciński i inni
Zachowania niepoprawneThalerRichard H. Thaler
Psychologia szefa: Szef to zawódGutJerzy Gut, Wojciech Haman
The Art of ScalabilityAbbottMartin L. Abbott, Michael T. Fisher
The Messy MiddleBelskyScott Belsky
SuperfansFlynnPat Flynn
EmigracjaXDMalcolm XD
Nie każ mi myśleć!KrugSteve Krug
Nowa psychologia sukcesuDweckCarol S. Dweck
Potęga irracjonalnościArielyDan Ariely
Video marketing nie tylko na YouTubeDanilzoszMagdalena Daniłoś
ŚlepowidzenieWattsPeter Watts
The Power of a Positive TeamGordonJon Gordon
Ekstremalne przywództwoWillinkJocko Willink, Leif Babin
Paradoks wyboruSchwartzBarry Schwartz
Rocket fuelWickmanGino Wickman, Mark Winters
Nieświadome wyboryBergerJonah Berger
Dlaczego motywowanie ludzi nie działaFowler Susan Fowler
Rozmowy z BogiemWalsch Neale Donald Walsch
Firma, czyli TyJarvis Paul Jarvis
The Automatic CustomerWarrillow John Warrillow
Zmiana wartyOpracowanieOpracowanie zbiorowe
Odwaga bycia nielubianymKishimiIchiro Kishimi, Fumitake Koga
Viva PoloniaMozllerSteffen Möller
Ona ma siłęNagoskiDr Emily Nagoski
Listy do młodego poetyRilkeRainer Maria Rilke
Otoczeni przez idiotówEriksonThomas Erikson
Projektowanie doświadczeńGalzazzkiewiczIgor Gałązkiewicz
OversubscribedPriestleyDaniel Priestley
Życie ptakówKrozlJan Król
Dobra strategia zła strategiaRumeltRichard P. Rumelt
Blue ocean shiftMauborgneRenee Mauborgne, Chan W. Kim
The like switchSchaferJack Schafer, Marvin Karlins
Good to GreatCollinsJim Collins
Przebij się!VaynerchukGary Vaynerchuk
Wybij się!VaynerchukGary Vaynerchuk
Siła pęduKaniukLech Kaniuk
Kreatywność S.A.CatmullCatmull Ed, Wallace Amy
Ikony popkultury a prawo własności intelektualnejGrzybczykKatarzyna Grzybczyk
Cztery obsesje wyjątkowego szefaLencioniPatrick Lencioni
Być jak supermanKotlerSteven Kotler
Bądź bezpieczny w cyfrowym świeciePieleszekMarcin Pieleszek
ArchistorieGajdaRadosław Gajda
Nieziemskie wyzwanieKellyScott Kelly
Mistrzowie sprzedaży. Jak oni sprzedająBosworthMichael Bosworth, Ben Zoldan
Kolekcja nietypowych zdarzeńHanksTom Hanks
Manager. Poradnik działań skutecznych i angażującychKoniukAndrzej Koniuk
Mała wielka zmianaCialdiniRobert Cialdini
Pre-swazjaCialdiniRobert Cialdini
Praca głębokaNewportCal Newport
Kultura firmyFlamholtzEric Flamholtz, Yvonne Randle
Tu byłem. Tony HalikWleklzyMirosław Wlekły
NiewzruszonyRobbinsTony Robbins
Najtrudniejsze w tym, co trudneHorowitzBen Horowitz
EsencjalistaMcKeownGreg McKeown
Grama to nie dramaWittArlena Witt
Growing PainsFlamholtzEric G. Flamholtz, Yvonne Randle
Po pierwsze: zyskMichalowiczMike Michalowicz
Sztuka zwycięstwaKnightPhil Knight
Nowy PRMiotkAnna Miotk
DrivePinkDaniel Pink
Pożegnanie z nadmiaremSasakiFumio Sasaki
Dawaj i bierzGrantAdam Grant
Prawy umysłHaidtJonathan Haidt
Sprzedawaj więcejOsmanMarcin Osman
Piękny stylPinkerSteven Pinker
Pułapki myśleniaKahnemanDaniel Kahneman
Narzędzia TytanówFerrissTimothy Ferriss
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)JablzonzskiArtur Jabłoński
Jedna kampania do wolnościPawlzowskaMagdalena Pawłowska
Doktryna jakościBlikleAndrzej Jacek Blikle
Ekspert biznesuGrzesikAdam Grzesik
Psychologia zmiany w życiu i biznesieChimkowskaAngelika Chimkowska
Zaczynaj od dlaczegoSinekSimon Sinek
Dane i GoliatSchneierBruce Schneier
GłaskologiaBrzezinzskiMiłosz Brzeziński
Doktryna jakościBlikleAndrzej Jacek Blikle
Strategia marketingowaTeslzawskiMaciej Tesławski
Mniej znaczy więcejDraperBrian Draper
Getting Things DoneAllenDavid Allen
IMPROsprzedażGdaniecJoanna Gdaniec
Mówię i śpiewam świadomieTarasiewiczBogumiła Tarasiewicz
NeuromarketingDooleyRoger Dooley
Sekretne życie drzewWohllebenPeter Wohlleben
InnowatorzyIsaacsonWalter Isaacson
Mój przyjaciel kryzysKozierowskaOlga Kozierowska
Alfabet mitów managerskichJarmuzzSławomir Jarmuż, Mirosław Tarasiewicz
Upór. Potęga pasji i wytrwałościDuckworthAngela Duckworth
ReworkFriedJason Fried, David Heinemeier Hansson
Inside the BoxBoydDrew Boyd, Jacob Goldenberg
Elon MuskVanceAshlee Vance
Zapytaj GaryegoVaynerchukGary Vaynerchuk
How to style your brandHumberstoneFiona Humberstone
Pricing ManSimonHermann Simon
Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwiePierszcionekZdzisław Pierścionek
Reguła 10 XCardoneGrant Cardone
Twój mózg w działaniuRockDavid Rock
Jak zostać dizajnerem i nie stracić duszyShaughnessyAdrian Shaughnessy
Sztuka podstępuMitnickKevin D. Mitnick
Ugotuj swój biznesHofstetterRachel Hofstetter
Zostań freelanceremSkupienzskaAgnieszka Skupieńska
Ego Is The EnemyHolidayRyan Holiday
Jedna rzeczKellerGary Keller, Jay Papasan
Rewolucja z marketing automationBlzazzewiczGrzegorz Błażewicz
Sell Or Be SoldCardoneGrant Cardone
NarratologiaTkaczykPaweł Tkaczyk
Prawo dla startupuWieczorekMonika Wieczorek
Flat Earth NewsDaviesNick Davies
Biblia copywritinguPuzyrkiewiczDarek Puzyrkiewicz
Finansowy ninjaSzafranzskiMichał Szafrański
10 kroków do maksymalnej produktywnościSzliwinzskiMichał Śliwiński
Być lideremFergusonAlex Ferguson
SuperBetterMcGonigalJane McGonigal
Words and RulesPinkerSteven Pinker
Reality is BrokenMcGonigalJane McGonigal
TrakcjaWeinbergGabriel Weinberg, Justin Mares
Zero to OneThielPeter Thiel, Blake Masters
Wrocław? Ciekawe dlaczego?FörsterArkadiusz Förster
Biblia e-biznesu 2. Nowy TestamentDutkoMaciej Dutko (red.)
Standard ProcedureBrownTony Brown
Piękny stylPinkerSteven Pinker
The Stuff of ThoughtPinkerSteven Pinker
Osiągnij sukces jako niezależny konsultantFosterTimothy R.V. Foster
Shut Up and TweetPallenPhil Pallen
Pierwszy klientRadzinzskaUrszula Radzińska
Szlachetny celKasinzskiSzczepan Kasiński
AskLevesqueRyan Levesque
Always Eat Left HandedBhargavaRohit Bhargava
Pitch AnythingKlaffOren Klaff
Sapiens. Od zwierząt do bogówHarariYuval Noah Harari
StandOutBuckinghamMarcus Buckingham
Non-obviousBhargavaRohit Bhargava
Growth Hacker MarketingHolidayRyan Holiday
Efekt tygrysaDutkoMaciej Dutko
Targuj się! Zen negocjacjiDutkoMaciej Dutko
Save the Cat!SnyderBlake Snyder
Mobile dla menedżerówZarembaMarcin Zaremba
Jab, Jab, Jab, Right HookVaynerchukGary Vaynerchuk
Jesteś markąMalinowska-ParzydlzoJoanna Malinowska-Parzydło
Siła nawykuDuhiggCharles Duhigg
How Conversation WorksCurzanAnne Curzan
Magazine Editing: In Print and OnlineMorrishJohn Morrish, Paul Bradshaw
Liderzy jedzą na końcuSinekSimon Sinek
Przedsiębiorczość zdyscyplinowanaAuletBill Aulet
TAK! 60 sekretów nauki perswazjiCialdiniRobert Cialdini, Goldstein Noah, Martin Steve
Automate ThisSteinerChristopher Steiner
Smarter Branding Without Breaking the BankBenceBrenda Bence
Jony IveKahneyLeander Kahney
E-commerce managerPracaPraca zbiorowa
Żywe trupyKirkmanRobert Kirkman
Potęga słowa „dlaczego”SinekSimon Sinek
Czy jesteś psychopatą?RonsonJon Ronson
Emotional BoostingHazuselHans-Georg Häusel
Zawód: zwycięzcaMakarenkoVadim Makarenko
Kobieta wkracza w e-commerceRyfka-CyganKatarzyna Ryfka-Cygan
Sztuka rynkologiKotarbinzkiJacek Kotarbiński
Bogaty albo biednyEkerT. Harv Eker
Tabula rasa. Spory o naturę ludzkąPinkerSteven Pinker
To tylko dzieci. Narodziny dobra i złaBloomPaul Bloom
Zrozumieć Michaela PorteraMagrettaJoan Magretta
4-godzinny tydzień pracyFerrisTim Ferris
Drunk Tank PinkAlterAdam Alter
Jak wygrywać kampanieRosaChris Rosa
Zdobądź serca klientówPracaPraca zbiorowa
The Presentation BookLeddenEmma Ledden
Sprzedaż od pierwszego wejrzeniaSorensenHerb Sorensen
59 sekund. Pomyśl chwilę, zmień wieleWisemanRichard Wiseman
The Moral AnimalWrightRobert Wright
Scientific AdvertisingHopkinsClaude Hopkins
The Art of StorytellingHarveyHannah B. Harvey
Nawyk samodyscyplinyFioreNeil Fiore
Language from A to ZMcWhorterJohn McWhorter
Efekt wirusowy w biznesie.BergerJonah Berger
Dawaj i bierzGrantAdam Grant
Jak pisać. Pamiętnik rzemieślnika.KingStephen King
Cząstki przyciąganiaHatalskaNatalia Hatalska
Informacja. Bit, wszechświat, rewolucjaGleickJames Gleick
Podaj dalejKossonGrzegorz Kosson
Dawid i GoliatGladwellMalcolm Gladwell
DecisiveHeathChip Heath, Dan Heath
Jak działa umysłPinkerSteven Pinker
Retail Doctor's Guide To Growing Your BusinessPhibbsBob Phibbs
52 Headline HacksMorrowJon Morrow
The Intention EconomySearlsDoc Searls
RedirectWilsonTimothy Wilson
Steve JobsIsaacsonWalter Isaacson
Pasja i dyscyplina strategiiOblzozjKrzysztof Obłój
DemandSlywotzkyAdrian Slywotzky, Karl Weber
Stein on writingSteinSol Stein
Sześć Pikseli oddaleniaJoelMitch Joel
Zaufanie 2.0BroganChris Brogan
Zafascynuj ich!HogsheadSally Hogshead
Zakamarki markiTkaczykPaweł Tkaczyk
Zen PrezentacjiReynoldsGarr Reynolds
Pułapki Small BiznesuJankowskiMarek Jankowski
MultipliersWicemanLiz Wiceman, Greg Mckeown
Experience Economy PineB. Joseph Pine II
GrywalizacjaTkaczykPaweł Tkaczyk
Made to StickHeathDan Heath, Chip Heath
Google storyViseDavid A. Vise, Mark Malseed
Mała Wielka FirmaJankowskiMarek Jankowski

Książki dla przedsiębiorców + podcast o biznesie? Idealne połączenie!

Skoro dotarłeś aż tutaj, mam pewną ciekawostkę, którą chcę się z tobą podzielić.

Pytanie „Co ostatnio czytałeś?” stało się znakiem rozpoznawczym Małej Wielkiej Firmy. Znalazło się nawet na banerze, który słuchacze przygotowali jako niespodziankę z okazji 10. urodzin podcastu.

Najlepsze ksiazki biznesowe są od lat polecane w podcaście Mała Wielka Firma. Podaj swój adres email, aby dostawać newsletter. Wykorzystaj te informacje w swoim biznesie, aby osiągnąć sukces.

Chcesz polecić innym słuchaczom MWF swoją ulubioną książkę biznesową? Kliknij tutaj!

Najbardziej w życiu żałujemy tego, czego nie zrobiliśmy

Po co ryzykować? Lepiej zapisz się już teraz na newsletter Małej Wielkiej Firmy. Co tydzień dostaniesz nowe wskazówki, jak rozwijać firmę. A jeżeli ci się znudzi, wypiszesz się jednym kliknięciem.