Tworzenie angażujących prezentacji przydaje się nie tylko osobom, które często występują publicznie. Tak naprawdę jest to umiejętność, nad którą powinien popracować każdy przedsiębiorca. Jeśli bowiem nauczymy się ciekawie opowiadać na dany temat, znacznie łatwiej będzie nam komunikować się z klientami: przedstawiać im zalety swojej oferty i przekonywać do tego, aby zdecydowali się na zakup lub współpracę z nami.

Prezentacje. Po prostu! – okładka

Prezentacje. Po prostu!

Piotr Bucki

Tę książkę powinno się czytać kilka tygodni, a jeszcze lepiej – kilka miesięcy. Autor objaśnia cały proces tworzenia prezentacji i przy okazji pokazuje, jak pracuje nad własną. Proces ten składa się z następujących elementów: praca nad wartością („powiedz mi coś, czego nie wiem, a będę cię uważniej słuchać”), zbieranie materiałów, praca nad narracją, przygotowanie slajdów, próby (autor był aktorem!), radzenie sobie ze stresem i walka o uwagę. Autor kładzie również nacisk na trzymanie się faktów, sprawdzanie źródeł i weryfikowanie informacji, co pozawala stworzyć prezentację najwyższej jakości.

Kup tę książkę
Mów jak TED - okładka

Mów jak TED. 9 sposobów na dobrą prezentację według wybitnych mówców

Carmine Gallo

Książka dla osób zainteresowanych tematem wystąpień publicznych, a mówiąc ogólniej: dobrej komunikacji. Autor podaje 9 metod dobrej prezentacji podzielonych na 3 grupy. Pierwsza z nich to emocje – trzeba mówić o tym, co porusza przede wszystkim nas, a zaraz potem naszych odbiorców. Druga to opowiadanie o czymś, co będzie dla słuchaczy intrygujące i nowe. Trzecia to mówienie w taki sposób, żeby zostać zapamiętanym. Warto zadbać o odpowiednią długość wystąpienia (ok. 18 minut), odwoływać się do różnych zmysłów i przede wszystkim po prostu być sobą.

Kup tę książkę
The presentation book - okładka

The Presentation Book

Emma Ledden

Bardzo prosto napisana i praktyczna książka dla specjalistów, którzy chcą lepiej wypadać podczas wystąpień publicznych. Emma Ledden – była prezenterka telewizyjna, która pracowała w MTV i BBC – przedstawia w niej autorskie podejście, które nazwała Audience Focus Presenting. Po lekturze będziesz wiedział, jak przygotowywać prezentacje skoncentrowane na publiczności, a nie na slajdach.

Kup tę książkę
Zen prezentacji - okładka

Zen Prezentacji. Proste pomysły i ważne zasady

Garr Reynolds

Książka o komunikowaniu się i tworzeniu fascynujących prezentacji, które są proste, spójne, przemyślane i trafiające w samo sedno. Dzięki podziałowi na trzy części – przygotowanie, projektowanie i prezentację – można poznać wszystkie etapy tworzenia, a omówienie przykładów kiepskich prezentacji pozwoli uniknąć kardynalnych błędów. Dowiedz się, jak stworzyć historię, która angażuje i umożliwia nawiązanie więzi z widzami.

Kup tę książkę
Siła głosu – okładka

Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać

Katarzyna Pietroń

Pracujesz z klientami? Jesteś przedstawicielem handlowym? Udzielasz konsultacji? Występujesz publicznie? Robisz nagrania do mediów społecznościowych? W życiu jest sporo sytuacji – również biznesowych, w których brzmienie twojego głosu ma znaczenie. Twój głos jest jak instrument, na którym warto nauczyć się dobrze grać. Jeśli będziesz bardziej panować nad głosem i zaczniesz używać go świadomie, będzie lepiej brzmiał i pracował na twoją korzyść, a ludzie zaczną cię uważniej słuchać. Ta praktyczna, pełna ćwiczeń i wskazówek książka pozwoli ci to wszystko osiągnąć.

Kup tę książkę

Chcesz zobaczyć pełną listę książek, które pojawiły się w moim podcaście lub zostały polecone przez słuchaczy Małej Wielkiej Firmy?

Zobacz pełną listę książek
Jesteś wydawcą lub autorem?

Twoja książka
też może tu być

Mała Wielka Firma od lat promuje książki, które pomagają w prowadzeniu firmy.

W naszej społeczności jest kilkanaście tysięcy przedsiębiorców i aż 80% ma wyższe wykształcenie. A według badań Biblioteki Narodowej, to właśnie absolwenci szkół wyższych najczęściej kupują i czytają książki.

Chcesz zaprezentować im swój nowy tytuł?

Pokaż się czytelnikom