Prowadzenie własnej firmy to ciągła sprzedaż, nawet jeśli z pozoru wydaje nam się, że wcale tak nie jest. W dużym skrócie: musimy przekonać klienta, żeby zostawił u nas swoje pieniądze – bez względu na to, czy zapłaci za nasz produkt, czas lub usługę. Sprzedaży trzeba się więc nauczyć, a najłatwiej uczy się z książek.

Biblia negocjacji – okładka

Biblia negocjacji

Paweł Gołembiewski

Jeżeli Twoja praca polega na negocjacjach, zakup tej książki może być wyjątkowo korzystną inwestycją. Zwłaszcza że jest dopasowana do polskich realiów i zawiera mnóstwo przykładów z naszego rynku.

Kup tę książkę
Mistrzowie sprzedaży - jak oni to robią - okładka

Mistrzowie sprzedaży – jak oni to robią

Michael Bosworth, Ben Zoldan

Ta książka biznesowa bardzo przypadła do gustu Karolowi Froniowi – przedsiębiorcy i właścicielowi call center, który radził w podcaście, jak prowadzić sprzedaż B2B przez telefon: „Handlowcy lubią się popisywać przed klientami swoją wiedzą. Jednak skutek takiego zachowania jest odwrotny do zamierzonego. Autorzy tej książki radzą coś przeciwnego, żeby najpierw przyznać się do swojej słabości. Opowiedzieć historię o własnym niepowodzeniu. Wtedy druga strona ma ochotę odwdzięczyć się tym samym. I w związku z tym stajecie się sobie bliżsi, bo tylko przyjaciołom mówimy o swoich porażkach”.

Kup tę książkę
Sprzedaż. Jak sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu - okładka

Sprzedaż. Jak sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu

Fredrik Eklund

Poradnik napisany tak, że czyta się go jak powieść. Fredrik Eklund to skuteczny agent nieruchomości, który zdradza tajemnice swojego sukcesu i podpowiada, co zrobić, chcąc pójść w jego ślady. Autor wychodzi z założenia, że całe życie jest sprzedażą. W porywający, tryskający humorem sposób uczy, jak negocjować i wpływać na innych, żeby przekonać ich do kupowania naszych produktów, usług, a nawet nas samych: naszego wizerunku, wiedzy czy autorytetu.

Kup tę książkę
Improsprzedaż - okładka

IMPROsprzedaż

Joanna Gdaniec

Trenerka sprzedaży dzieli się swoją autorską metodą na budowanie owocnej i przyjemnej dla obu stron relacji z klientem. Przekonuje, że zwykłe techniki perswazji nie prowadzą do sukcesu, a raczej zapowiadają niezbyt emocjonującą i dość krótką karierę. Joanna Gdaniec stawia na improwizację, która w połączeniu ze sprzedażą ma zapewnić sprzedającemu i kupującemu ciekawe doświadczenie zamiast sztampowej rozmowy o ofercie. A stąd już blisko do sukcesu sprzedażowego.

Kup tę książkę
Psychologia sprzedaży - okładka

Psychologia sprzedaży

Brian Tracy

To lektura obowiązkowa dla każdego handlowca, który wie, że droga do sukcesu może być łatwiejsza, jeśli podąża się śladami najlepszych ludzi w branży, czyli tych, którzy już ten sukces osiągnęli. Autor przedstawia sposób, w jaki klienci myślą i podejmują swoje decyzje zakupowe, a także prezentuje sprawdzone i skuteczne techniki sprzedaży i perswazji. Wystarczy się zapoznać i wprowadzać w życie.

Kup tę książkę
Jedna kampania do wolności - okładka

Jedna kampania do wolności

Magdalena Pawłowska

Praktyczne informacje i wskazówki, dzięki którym krok po kroku stworzysz swój pierwszy business online i nauczysz się podstaw sprzedaży produktów i usług w internecie. Gdy sięgniesz do tej książki biznes internetowy stanie się dla ciebie dużo bardziej zrozumiały. Nauczysz się korzystać z danych, które pozwolą ci lepiej poznać i zrozumieć twoich klientów. Poznasz podstawy email marketingu. Dowiesz się też, jakie czynności automatyzować, żeby skalowanie biznesu nie wymagało dużo więcej pracy.

Kup tę książkę
Negocjacje z potworami – okładka

Negocjacje z potworami

Igor Ryżow

Negocjowanie zwykle kojarzy się z tym, że dwie strony mają sprzeczne interesy, ale mimo wszystko zależy im, żeby się dogadać. Czasem jest tak, że jedna ze stron ma nad tą drugą miażdżącą przewagę. Bo jaką pozycję negocjacyjną ma mała firma, która próbuje wytargować wyższą zapłatę od międzynarodowego koncernu – zwłaszcza jeśli konkurencja chętnie zgodzi się na niższą stawkę? Autor uczył się sztuki negocjacji w Stanach Zjednoczonych, ale na co dzień pracuje głównie dla firm rosyjskich. W swojej książce podaje konkretne zasady postępowania w sytuacjach, gdy druga strona ucieka się np. do szantażu, kłamstwa albo innych nie do końca uczciwych zagrań. Aby całość była bardziej przystępna, przeplata swoje wskazówki przykładami z życia, biznesu, polityki, a nawet dowcipami, co bardzo odróżnia ten tytuł od amerykańskich pozycji na podobny temat.

Kup tę książkę
Negocjuj jakby od tego zależało Twoje życie - okładka

Negocjuj jakby od tego zależało twoje życie. Nigdy nie idź na kompromis

Chris Voss, Tahl Raz

Chris Voss, były główny negocjator FBI, uczy trudnej sztuki negocjacji. W biznesie często staramy się spotkać z drugą stroną w połowie drogi, jednak w przypadku negocjowania z terrorystami życia zakładników trudno pójść na kompromis. Chris Voss zaleca raczej taktyczną empatię, czyli zrozumienie emocji targających drugą stroną. Czasem warto po wysłuchaniu obiekcji partnera w negocjacjach podsumować jego odczucia, a następnie zadać pytanie, w jaki sposób możemy spełnić jego oczekiwania. Wówczas następuje przejście od konfrontacji do wspólnego rozwiązania problemu i… sukcesu.

Kup tę książkę
Targuj się - okładka

Targuj się! Zen negocjacji

Maciej Dutko

Zasady, wskazówki, techniki i triki pomocne w negocjacjach biznesowych i nie tylko. Ta książka wyjaśnia m.in. dlaczego nie zawsze warto wygrywać w negocjacjach, jak bronić się przed nieczystymi zagrywkami drugiej strony i co zrobić, gdy mimo ostrego targowania się nie osiągniesz tego, na czym ci zależy. Autor Maciej Dutko gościł również w Małej Wielkiej Firmie.

Kup tę książkę

Chcesz zobaczyć pełną listę książek, które pojawiły się w moim podcaście lub zostały polecone przez słuchaczy Małej Wielkiej Firmy?

Zobacz pełną listę książek
Jesteś wydawcą lub autorem?

Twoja książka
też może tu być

Mała Wielka Firma od lat promuje książki, które pomagają w prowadzeniu firmy.

W naszej społeczności jest kilkanaście tysięcy przedsiębiorców i aż 80% ma wyższe wykształcenie. A według badań Biblioteki Narodowej, to właśnie absolwenci szkół wyższych najczęściej kupują i czytają książki.

Chcesz zaprezentować im swój nowy tytuł?

Pokaż się czytelnikom