Jak zakończyć współpracę bez palenia za sobą mostów

W biznesie nie ma nic na zawsze.

Wiem, trudno o tym myśleć, kiedy rozpoczynasz coś nowego. Jesteś podekscytowany, bo nawiązałeś współpracę z renomowaną marką. Znalazłeś świetnego dostawcę, z którym od razu dogadujesz się, jakbyście się znali od lat. Pozyskałeś odbiorcę, o którego długo zabiegałeś.

Niby dlaczego taka relacja miałaby się skończyć? Przecież obie strony na niej korzystają!

Dziś tak. Ale czas płynie. Zmieniają się okoliczności. Pojawia się nowa konkurencja. Klienci stawiają inne wymagania. Ludzie po drugiej stronie nie wydają się już tak przyjaźnie nastawieni jak kiedyś.

Ty też się zmieniasz.

Dlatego pamiętaj: umowa na czas nieokreślony to nie jest umowa na zawsze. To jest umowa, która jak każda inna ma datę końcową – tyle że w momencie podpisywania nie jesteś jeszcze w stanie jej określić.

Co może ci dać własny podcast? Bezpłatny live z twórcami podcastów. Zarejestruj się TERAZ!

Prezent dla słuchaczy

Jak przekonać do siebie klientów
30 technik zdobywania klientów. Zapisz się do Klubu MWF i pobierz PDF Chcę to 
Na stronie zostały wykorzystane linki afiliacyjne. Jeżeli wejdziesz przez nie na stronę sprzedawcy i dokonasz zakupu, sprzedawca podzieli się ze mną częścią swojej marży (nie wpływa to na twoją cenę). Wymieniam wyłącznie te produkty i usługi, z których rzeczywiście korzystam i jestem z nich zadowolony.
Wyraź swoją opinię Dodaj komentarz
Podaj dalej Jeśli spodobał ci się ten odcinek - udostępnij go swoim znajomym:
Co może ci dać własny podcast? Bezpłatny live z twórcami podcastów. Zarejestruj się TERAZ!

Dodaj komentarz

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments