Chciałbyś podnieść ceny, ale boisz się, że twoja społeczność tego nie zaakceptuje? Dowiedz się, jak to zrobić i nie zaszkodzić swojej marce

W ramach trwającego właśnie cyklu Mała Wielka Firma na wakacjach przypominam rozmowy, które szczególnie zapadły mi w pamięć.

Podczas nagrywania tej, którą polecam dzisiaj, miałem gęsią skórkę. Co więcej – gdy odsłuchiwałem ją ostatnio, znów miałem gęsią skórkę!

Moim gościem była fotografka Monika Serek, z którą chciałem porozmawiać o podnoszeniu cen. Początkowo nic nie zapowiadało, że historia Moniki będzie momentami przypominała opowieść grozy…

Wraz z ogromnym ładunkiem emocji rozmowa ta niesie ze sobą jednak także mnóstwo wartości. Z pewnością wyciągniesz z niej wiele dla siebie, zwłaszcza jeśli mierzysz się właśnie z koniecznością podniesienia cen za swoje produkty lub usługi i obawiasz się, że może to zaszkodzić twojemu biznesowi.

Wersję do czytania znajdziesz tutaj.

Linki do osób i firm wymienionych
w tym odcinku podcastu

  • Konferencja fotograficzna Evenea

Prezent dla słuchaczy

Jak podnosić ceny za swoje usługi
Jak podnosić ceny? Dołącz do Klubu MWF i pobierz system polecany przez Monikę Serek Chcę to 
Na stronie zostały wykorzystane linki afiliacyjne. Jeżeli wejdziesz przez nie na stronę sprzedawcy i dokonasz zakupu, sprzedawca podzieli się ze mną częścią swojej marży (nie wpływa to na twoją cenę). Wymieniam wyłącznie te produkty i usługi, z których rzeczywiście korzystam i jestem z nich zadowolony.