Chciałbyś podnieść ceny, ale boisz się, że twoja społeczność tego nie zaakceptuje? Dowiedz się, jak to zrobić i nie zaszkodzić swojej marce

W ramach trwającego właśnie cyklu Mała Wielka Firma na wakacjach przypominam rozmowy, które szczególnie zapadły mi w pamięć.

Podczas nagrywania tej, którą polecam dzisiaj, miałem gęsią skórkę. Co więcej – gdy odsłuchiwałem ją ostatnio, znów miałem gęsią skórkę!

Moim gościem była fotografka Monika Serek, z którą chciałem porozmawiać o podnoszeniu cen. Początkowo nic nie zapowiadało, że historia Moniki będzie momentami przypominała opowieść grozy…

Wraz z ogromnym ładunkiem emocji rozmowa ta niesie ze sobą jednak także mnóstwo wartości. Z pewnością wyciągniesz z niej wiele dla siebie, zwłaszcza jeśli mierzysz się właśnie z koniecznością podniesienia cen za swoje produkty lub usługi i obawiasz się, że może to zaszkodzić twojemu biznesowi.

Wersję do czytania znajdziesz tutaj.

Linki do osób i firm wymienionych
w tym odcinku podcastu

  • Konferencja fotograficzna Evenea

Prezent dla słuchaczy

Jak podnosić ceny za swoje usługi
Jak podnosić ceny? Pobierz system polecany przez Monikę Serek Chcę to 
Na stronie zostały wykorzystane linki afiliacyjne. Jeżeli wejdziesz przez nie na stronę sprzedawcy i dokonasz zakupu, sprzedawca podzieli się ze mną częścią swojej marży (nie wpływa to na twoją cenę). Wymieniam wyłącznie te produkty i usługi, z których rzeczywiście korzystam i jestem z nich zadowolony.