Świadome kształtowanie grupy klientów daje radość z pracy. Jak ich dobierać, żeby być bardziej zmotywowanym do działania?

W trwającym (ale już dobiegającym końca) cyklu Mała Wielka Firma na wakacjach przypominam rozmowy z historii tego podcastu, które z różnych względów pamiętam do dziś.

Są takie branże, w których z założenia nie przyjmuje się wszystkich klientów „jak leci”. Część pieniędzy zostaje na stole, bo trzeba zastosować pewną selekcję.

Dzieje się tak na przykład w sytuacji, gdy klienci mają jakieś oczekiwania odnośnie terminu wykonania usługi, a usługodawca z kolei ma pewne ograniczenia, które uniemożliwiają mu wykonanie usługi w tym konkretnym czasie.

Jeśli przychodzi ci tu na myśl na przykład branża weselna, to trafiłeś w dziesiątkę, bo mój gość, Krzysztof Krzemiński, znany jako Jegomość, jest didżejem i właśnie w tej branży działa.

Spotkanie, które wspominam dzisiaj, miało miejsce w lipcu 2017 roku, czyli prawie równo 4 lata temu. Wieeele zmieniło się w zakresie organizowania wesel w tym czasie. Ostatni rok był z powodu pandemii koronawirusa wyjątkowo trudny, choć mam nadzieję, że wychodzimy już na prostą.

Krzysztof zdradził mi swoje sposoby na dobieranie klientów tak, żeby każda współpraca dawała radość i satysfakcję z tego, co się robi. Bo okazuje się, że wcale nie trzeba pracować z każdym, kto tylko się do nas zgłosi, żeby biznes się kręcił. Świadoma selekcja klientów to większa motywacja i spełnienie. Chcesz wiedzieć więcej? Posłuchaj.

Uwaga – to, o czym mówi Krzysztof, znajduje przełożenie na naprawdę wiele branż usługowych!

A przy okazji: więcej sposobów na zdobywanie superklientów znajdziesz w moim newsletterze Soloprzedsiebiorca.pl.

Linki do osób i firm wymienionych
w tym odcinku podcastu

Prezent dla słuchaczy

Jak przekonać do siebie klientów
30 technik zdobywania klientów. Pobierz PDF Chcę to 
Na stronie zostały wykorzystane linki afiliacyjne. Jeżeli wejdziesz przez nie na stronę sprzedawcy i dokonasz zakupu, sprzedawca podzieli się ze mną częścią swojej marży (nie wpływa to na twoją cenę). Wymieniam wyłącznie te produkty i usługi, z których rzeczywiście korzystam i jestem z nich zadowolony.