Wizerunek eksperta jest kluczowy dla sukcesu jednoosobowej firmy opartej na wiedzy. Dlatego znajdziesz tu materiały na temat budowania i utrzymywania pozytywnego wizerunku eksperta w twojej dziedzinie. Dowiedz się, jak budować swoją markę osobistą, aby stać się autorytetem w swojej branży. Naucz się wykorzystywać swoją wiedzę i doświadczenie, aby zwiększyć swoją wiarygodność i zaufanie klientów.

  1. #487 Marek Jankowski Marek Jankowski

    Powiedziałem klientom, że produkt, który ode mnie kupili, jest słaby. Jak to się skończyło?

  2. #481 Marek Jankowski Marek Jankowski

    Budujesz profesjonalną markę osobistą? Unikaj tych 4 tematów w social mediach

  3. #478 Marek Jankowski Marek Jankowski Q&A

    10 przykładów soloprzedsiębiorców, którzy udowadniają, że jednoosobowy biznes ma sens

  4. #458 Marek Jankowski Marek Jankowski

    Marka osobista czy firmowa? Co wybrać, żeby przyciągnąć klientów dzisiaj i nie żałować za 5 lat

  5. #454 Marek Jankowski Marek Jankowski

    3 błędy, które zniechęcają ekspertów do dzielenia się wiedzą w social mediach – i jak ich uniknąć

  6. #450 Marek Jankowski Marek Jankowski

    Najczęstsze obawy przed dzieleniem się wiedzą (i jak sobie z nimi poradzić)

  7. #449 Marek Jankowski Marek Jankowski

    Czego potrzebujesz, aby zbudować markę osobistą eksperta i przebierać w zleceniach

  8. #440 Marek Jankowski Marek Jankowski

    Byłem prelegentem na TEDx! Powiem ci, jak się tam dostałem i co zyskałem dzięki wystąpieniu

  9. #439 Marek Jankowski Marek Jankowski

    Cechy przedsiębiorcy – 8 sygnałów, że własna firma to coś dla ciebie

  10. #417 Kamil Kozieł Kamil Kozieł

    Chcesz być specjalistą, który ma wysokie stawki i może wybierać sobie klientów? Rób to, czego nie robią inni, a szybciej się wybijesz

  11. #415 Ewa Popielarz Ewa Popielarz

    Od tysiąca do miliona złotych przychodu rocznie. Jak to zrobić, pracując w zawodzie, który nie kojarzy się z zarabianiem fortuny?

  12. #411 dr Michał Wrzosek dr Michał Wrzosek

    Biznes się kręci, a ty zastanawiasz się, jak długo wytrzymasz w tym kołowrotku? Możesz skierować firmę na inne tory

Sprawdź również te zagadnienia:

Potrzebujesz jeszcze więcej inspiracji?

Wiadomo – tej nigdy za wiele! Czasem żeby rozwiązać konkretny problem, trzeba podpatrzeć, jak to robią inni. Goście podcastu Mała Wielka Firma chętnie dzielą się swoją wiedzą, dlatego warto poznać ich bliżej. Wielu wskazówek dostarczają też książki biznesowe. Sprawdź, jakie tytuły czekają na ciebie w bibliotece MWF.

Możesz też posłuchać najstarszych odcinków MWF, nagranych w latach 2009‑2015. Wiele z nich wciąż jest aktualnych. Znajdziesz je na stronie z pierwszymi odcinkami podcastu Mała Wielka Firma.