Znajdź skuteczne strategie zdobywania klientów i zwiększ swoje przychody. Dowiedz się, jak przyciągnąć i zatrzymać klientów w jednoosobowej firmie opartej na wiedzy. Odkryj sposoby na skuteczne budowanie bazy potencjalnych klientów i stosowanie efektywnych narzędzi marketingowych. Twórz interesujące i wartościowe treści, które przyciągną nowych klientów.

  1. #491 Marek Jankowski Marek Jankowski

    Klątwa wiedzy psuje twój biznes? Poznaj 7 sposobów, jak ją pokonać

  2. #490 Marek Jankowski Marek Jankowski

    Jak badać potrzeby klientów, gdy prowadzisz biznes online? 7 praktycznych sposobów

  3. #489 Marek Jankowski Marek Jankowski

    12 pomysłów na produkty online, które przyniosą zysk i wzmocnią twoją markę

  4. #488 Marek Jankowski Marek Jankowski

    Czy klienci naprawdę kupują chętniej, gdy lubisz swoją pracę? Sprawdziłem!

  5. #486 Marek Jankowski Marek Jankowski

    31% więcej zapisów na newsletter z jednego wpisu na LinkedIn [wyniki eksperymentu]

  6. #485 Marek Jankowski Marek Jankowski

    Badanie potrzeb – jak wykorzystać ankietę, aby stworzyć produkt, który pokochają twoi klienci

  7. #484 Marek Jankowski

    Jak podawać ceny usług na stronie internetowej, gdy każdy klient jest inny?

  8. #482 Marek Jankowski Marek Jankowski

    Gdybym budował listę mailingową od zera, zrobiłbym TO

  9. #480 Marek Jankowski Marek Jankowski

    Jak długa powinna być oferta na twojej stronie, żeby przekonać klienta, ale go nie przytłoczyć?

  10. #479 Marek Jankowski Marek Jankowski

    7 konkretnych działań, żeby klient przestał porównywać cię z konkurencją i zaufał, że mu pomożesz

  11. #475 Marek Jankowski Marek Jankowski

    Pomysł na biznes dla soloprzedsiębiorcy: 24 propozycje, które nie wymagają dużego wkładu finansowego

  12. #471 Marek Jankowski Marek Jankowski

    Jak zostać soloprzedsiębiorcą, zdobyć tysiące klientów i zarabiać także wtedy, gdy nie pracujesz

Sprawdź również te zagadnienia:

Potrzebujesz jeszcze więcej inspiracji?

Wiadomo – tej nigdy za wiele! Czasem żeby rozwiązać konkretny problem, trzeba podpatrzeć, jak to robią inni. Goście podcastu Mała Wielka Firma chętnie dzielą się swoją wiedzą, dlatego warto poznać ich bliżej. Wielu wskazówek dostarczają też książki biznesowe. Sprawdź, jakie tytuły czekają na ciebie w bibliotece MWF.

Możesz też posłuchać najstarszych odcinków MWF, nagranych w latach 2009‑2015. Wiele z nich wciąż jest aktualnych. Znajdziesz je na stronie z pierwszymi odcinkami podcastu Mała Wielka Firma.