Znajdź skuteczne strategie zdobywania klientów i zwiększ swoje przychody. Dowiedz się, jak przyciągnąć i zatrzymać klientów w jednoosobowej firmie opartej na wiedzy. Odkryj sposoby na skuteczne budowanie bazy potencjalnych klientów i stosowanie efektywnych narzędzi marketingowych. Twórz interesujące i wartościowe treści, które przyciągną nowych klientów.

  1. #479 Marek Jankowski Marek Jankowski

    7 konkretnych działań, żeby klient przestał porównywać cię z konkurencją i zaufał, że mu pomożesz

  2. #475 Marek Jankowski Marek Jankowski

    Pomysł na biznes dla soloprzedsiębiorcy: 24 propozycje, które nie wymagają dużego wkładu finansowego

  3. #471 Marek Jankowski Marek Jankowski

    Jak zostać soloprzedsiębiorcą, zdobyć tysiące klientów i zarabiać także wtedy, gdy nie pracujesz

  4. #468 Marek Jankowski Marek Jankowski

    Dlaczego odbiorcy nie zwracają uwagi na twoje treści (i jak to zmienić)

  5. #466 Marek Jankowski Marek Jankowski

    Jak pozyskać klienta, oferując bezpłatny audyt, który przygotujesz w 15 minut

  6. #465 Marek Jankowski Marek Jankowski

    Nie wiesz, jak znaleźć niszę rynkową, która cię wyróżni? Poznaj 6 skutecznych strategii dla soloprzedsiębiorców

  7. #464 Marek Jankowski Marek Jankowski

    5 sposobów, które pomogą ci błyskawicznie i bezkosztowo zdobyć nowe zlecenia

  8. #463 Marek Jankowski Marek Jankowski

    Zanim zmarnujesz czas na tworzenie kursu online, przeczytaj to

  9. #462 Marek Jankowski Marek Jankowski

    Klient nie wie, że ma problem? Zrób TO, żeby zwrócić jego uwagę (zanim będzie za późno)

  10. #461 Marek Jankowski Marek Jankowski

    Co zrobić, żeby nagrywanie podcastu dawało frajdę i przyciągało klientów

  11. #460 Marek Jankowski Marek Jankowski

    Sprzedajesz produkty online? Możliwe, że skupiasz się nie na tym, co trzeba

  12. #457 Marek Jankowski Marek Jankowski

    Dlaczego klienci boją się u ciebie kupować (i co możesz z tym zrobić)?

Sprawdź również te zagadnienia:

Potrzebujesz jeszcze więcej inspiracji?

Wiadomo – tej nigdy za wiele! Czasem żeby rozwiązać konkretny problem, trzeba podpatrzeć, jak to robią inni. Goście podcastu Mała Wielka Firma chętnie dzielą się swoją wiedzą, dlatego warto poznać ich bliżej. Wielu wskazówek dostarczają też książki biznesowe. Sprawdź, jakie tytuły czekają na ciebie w bibliotece MWF.

Możesz też posłuchać najstarszych odcinków MWF, nagranych w latach 2009‑2015. Wiele z nich wciąż jest aktualnych. Znajdziesz je na stronie z pierwszymi odcinkami podcastu Mała Wielka Firma.