Znajdź skuteczne strategie zdobywania klientów i zwiększ swoje przychody. Dowiedz się, jak przyciągnąć i zatrzymać klientów w jednoosobowej firmie opartej na wiedzy. Odkryj sposoby na skuteczne budowanie bazy potencjalnych klientów i stosowanie efektywnych narzędzi marketingowych. Twórz interesujące i wartościowe treści, które przyciągną nowych klientów.

  1. #422 Krzysztof Bartnik Krzysztof Bartnik

    Sprzedajesz przez landing page? Dzięki tym radom twoja oferta na stronie wzbudzi zaufanie klientów i zachęci ich do zakupu

  2. Blog Stylistka osobista wybiera ubrania z wieszaka

    10 wskazówek, jak osobista stylistka może zdobyć klientów w małym mieście

  3. #420 Marcin Osman Marcin Osman

    Webinary przestały sprzedawać? Są rzeczy, które możesz poprawić, żeby webinary znów przyprowadzały ci klientów

  4. #418 Dawid Szajner Dawid Szajner

    Chcesz zwiększyć skuteczność swojej oferty? Wystarczy jedna zmiana, żeby klienci odpowiadali na twoje maile słowami: wchodzę w to!

  5. #413 Jakub Cyran Jakub Cyran

    Sprzedaż w czasach kryzysu, czyli jak ciąć koszty, ustalać ceny i co zrobić, żeby zatrzymać przy sobie klientów

  6. #412 Paweł Tkaczyk Paweł Tkaczyk

    Klienci w niepewnych czasach zachowują się inaczej. Jak reagować na zmiany i dostosować się do nowych realiów?

  7. #410 Tomasz Dziuda Tomasz Dziuda

    Pogoń za klientami cię męczy? Istnieje sposób, żeby się od tego uwolnić i pozwolić sobie na rezygnację z nowych zleceń

  8. #401 Katarzyna Iwanoska Katarzyna Iwanoska

    Jak sprzedawać bez obniżania cen? Naucz się podnosić wartość swojej oferty, aby przyciągać klientów premium

  9. #399 Grzegorz Pietras Grzegorz Pietras

    Do zarabiania na YouTubie nie potrzeba ogromnych zasięgów. Zobacz, jak można monetyzować mały kanał

  10. #393 Adrian Gamoń Adrian Gamoń

    Marka osobista na LinkedIn – jak skutecznie działać prowadząc własny biznes? Zamień profil w magnes na klientów

  11. #392 Łukasz Chwiszczuk Łukasz Chwiszczuk

    Czy Google Ads to lepsze wyjście niż pozycjonowanie? Dowiedz się, co Google może dla ciebie zrobić, jeśli mu zapłacisz

  12. #391 Joanna Szopińska Joanna Szopińska

    Rzuciła IT, żeby opiekować się kotami. Czy i pod jakimi warunkami biznes w niszowej branży ma szansę wypalić?

Sprawdź również te zagadnienia:

Potrzebujesz jeszcze więcej inspiracji?

Wiadomo – tej nigdy za wiele! Czasem żeby rozwiązać konkretny problem, trzeba podpatrzeć, jak to robią inni. Goście podcastu Mała Wielka Firma chętnie dzielą się swoją wiedzą, dlatego warto poznać ich bliżej. Wielu wskazówek dostarczają też książki biznesowe. Sprawdź, jakie tytuły czekają na ciebie w bibliotece MWF.

Możesz też posłuchać najstarszych odcinków MWF, nagranych w latach 2009‑2015. Wiele z nich wciąż jest aktualnych. Znajdziesz je na stronie z pierwszymi odcinkami podcastu Mała Wielka Firma.