Znajdź skuteczne strategie zdobywania klientów i zwiększ swoje przychody. Dowiedz się, jak przyciągnąć i zatrzymać klientów w jednoosobowej firmie opartej na wiedzy. Odkryj sposoby na skuteczne budowanie bazy potencjalnych klientów i stosowanie efektywnych narzędzi marketingowych. Twórz interesujące i wartościowe treści, które przyciągną nowych klientów.

  1. #137 Krzysztof Bartnik Krzysztof Bartnik

    E-commerce dla początkujących. Jak konkurować z gigantami

  2. #136 Marta Krasnodębska Marta Krasnodębska

    Trzy filary sukcesu firmy: strategia, branding, odwaga

  3. #135 Marta Krasnodębska Marta Krasnodębska

    Growth hacking. Rozwijaj firmę szybciej, pracując mniej

  4. #133 Paweł Tkaczyk Paweł Tkaczyk

    Kiedy warto tworzyć nową markę?

  5. #131 Paweł Tkaczyk Paweł Tkaczyk

    Nietrafiona grupa docelowa. Co robić, gdy przyciągasz nieodpowiednich odbiorców?

  6. #128 Paweł Tkaczyk Paweł Tkaczyk

    Dlaczego ponadstandardowa obsługa klienta nie zwiększa jego lojalności

  7. #127 Paweł Tkaczyk Paweł Tkaczyk

    Klienci nie słuchają co do nich mówisz? Jest na to sposób

  8. #117 Ilona Niebał Ilona Niebał

    Jak zostać stylistką? Na czym polega ta praca i kim są klienci

  9. #116 Paweł Tkaczyk Paweł Tkaczyk

    Nowa marka, podnoszenie cen i podcasty w biznesie

  10. #115 Paweł Tkaczyk Paweł Tkaczyk

    Marketing agenta ubezpieczeniowego

  11. #110 Paweł Tkaczyk Paweł Tkaczyk

    Co zrobić, żeby klient wybaczył ci wpadkę

  12. #109 Marcin Stefaniak Marcin Stefaniak

    Fakturownia.pl – jak odnieść sukces na zatłoczonym rynku

Sprawdź również te zagadnienia:

Potrzebujesz jeszcze więcej inspiracji?

Wiadomo – tej nigdy za wiele! Czasem żeby rozwiązać konkretny problem, trzeba podpatrzeć, jak to robią inni. Goście podcastu Mała Wielka Firma chętnie dzielą się swoją wiedzą, dlatego warto poznać ich bliżej. Wielu wskazówek dostarczają też książki biznesowe. Sprawdź, jakie tytuły czekają na ciebie w bibliotece MWF.

Możesz też posłuchać najstarszych odcinków MWF, nagranych w latach 2009‑2015. Wiele z nich wciąż jest aktualnych. Znajdziesz je na stronie z pierwszymi odcinkami podcastu Mała Wielka Firma.