Fakturownia.pl – jak odnieść sukces na zatłoczonym rynku
Wystawianie faktur może się wydawać czynnością techniczną i banalną. Dopóki nie zaliczysz pierwszej wpadki.
Na przykład wystawisz dokument na sporą kwotę z trzymiesięcznym terminem płatności, a po 90 dniach dowiesz się, że popełniłeś jakiś błąd, musisz go poprawić i z tego powodu przelew się opóźni.
Albo kolejni klienci będą tłumaczyć się, że nie płacą, bo listonosz dziwnym zbiegiem okoliczności nie dostarcza przesyłek od ciebie.
Albo okaże się, że musisz szybko wystawić fakturę podczas zagranicznego urlopu, a da się to zrobić tylko z komputera w firmie, do którego teraz nikt inny nie ma dostępu.
Nierealne? No, popatrz, a mnie się zdarzyło…
Te i inne przygody powodowały, że co pewien czas zmieniałem programy do wystawiania faktur. Ostatnia taka zmiana miała miejsce 3 lata temu. Trafiłem wtedy na serwis Fakturownia.pl – i mam święty spokój. Nareszcie.
Ale czy chciałbyś posłuchać podcastu, w którym wyliczam kolejne funkcje programu do fakturowania? Wątpię.
Dlatego ten odcinek jest o czymś innym. O startupie, który w ciągu 4 lat od założenia przyciągnął 150 tys. użytkowników i którego przychody w jednej trzeciej pochodzą od zagranicznych klientów. O tym, jak zbudować swoją pozycję i wypromować się na konkurencyjnym rynku. O tym, jak rozwijać biznes w Polsce i za granicą, opierając się na sugestiach klientów.
Gościem 109. odcinka podcastu Mała Wielka Firma jest Marcin Stefaniak, CEO Fakturownia.pl.