Kod DNA firmy – czyli jak znaleźć coś, co wyróżni cię na tle konkurencji, pozwoli wybić się na rynku i odnieść sukces w biznesie?
Są takie rozmowy, które – kilka lat po tym, gdy je przeprowadzono – wybrzmiewają inaczej niż wtedy, gdy faktycznie się odbyły. Inaczej – ale nadal aktualnie.
Dzisiejszy odcinek MWF rozpoczyna krótką serię wakacyjną, w której będę przypominał właśnie takie rozmowy. Myślę, że dla osób, które słuchają podcastu od niedawna, mogą to być ciekawe treści, a i ci, którzy kiedyś już się z nimi zetknęli, znajdą w nich nową wartość. Ja na pewno znalazłem.
Zaczynam od spotkania z człowiekiem, którego nos do biznesu, intuicja i doświadczenie pozwoliły zbudować unikatową firmę, która cały czas się rozwija. Mój gość to Tomasz Karwatka, z którym rozmawiałem w czerwcu 2017 roku. Był wtedy prezesem Divante, ale od stycznia 2021 roku jest członkiem rady nadzorczej tej firmy. Czy to nie najlepszy dowód na to, że to, o czym mówił, się sprawdza?
Polecam tę rozmowę, ponieważ Tomek podzielił się ze mną wieloma bardzo celnymi spostrzeżeniami na temat budowania prężnej firmy, która szybko się zmienia, idzie własną drogą i podejmuje działania, które konkurencji trudno skopiować.
Podstawą jest dobre poznanie DNA swojej marki – elementów, które odróżniają cię na rynku i dzięki którym realizujesz swoje cele i zadania w jedyny w swoim rodzaju sposób. Posłuchaj historii Tomka, a niewykluczone, że zainspiruje cię ona do poszukiwania twojej własnej drogi.
Wersję do czytania znajdziesz tutaj.
Linki do osób i firm wymienionych
w tym odcinku podcastu
- Strona Basecamp
- Strona Magento
- Strona Amnesty International
- Strona SiePomaga
- Strona Caritas
Prezent dla słuchaczy

Polecana książka
