Współpraca z klientem i utrzymanie odpowiedniej relacji to nie lada wyzwanie – nie tylko dla introwertyków! Poznaj sposoby na przyciąganie klientów i budowanie trwałej współpracy opartej na wzajemnym szacunku.

  1. #368 Krzysztof Krzemiński Krzysztof Krzemiński

    Świadome kształtowanie grupy klientów daje radość z pracy. Jak ich dobierać, żeby być bardziej zmotywowanym do działania?

  2. #363 Marek Jankowski Jak odsiać klientów, którzy nie kupują

    Twoje oferty trafiają do kosza? Wypróbuj sprytny sposób na to, żeby nie tracić energii na klientów, którzy i tak nie kupią

  3. #355 Marek Jankowski Jak poprawić komunikację z klientami

    Chcesz poprawić komunikację z klientami? Jest coś, co możesz zrobić w 30 minut, żeby nie odpowiadać w kółko na te same pytania

  4. #351 Marek Jankowski Co zrobić, gdy nie możesz odebrać telefonu od klienta?

    Klient dzwoni, a ty nie możesz odebrać telefonu? Oto co warto zrobić, żeby nie stracić zlecenia 
i szansy na współpracę

  5. #349 Marek Jankowski Jak nie dać sobą manipulować?

    Klienci próbują tobą manipulować? Dowiedz się, jak możesz odpowiadać na wiadomości, które ci wysyłają

  6. #329 Marek Jankowski Marek Jankowski

    Prowadzisz biznes lokalny? Dowiedz się, jak go promować, żeby twoimi klientami byli nie tylko przypadkowi przechodnie

  7. #328 Marek Jankowski Marek Jankowski

    10 sposobów na zdobywanie pierwszych klientów, gdy nie masz jeszcze zbudowanej marki i nikt cię nie zna

  8. #301 Veronika Lewandowska‑Biedrzycka Veronika Lewandowska-Biedrzycka

    Rzęsolożka z Krainy Fiordów, czyli jak zdobywać stałych klientów, sprzedając drożej niż konkurencja

  9. Blog Klątwa wiedzy dotyka ekspertów z różnych dziedzin, m.in. nauczycieli. Swoją nazwę zawdzięcza temu, że trudno ją pokonać.

    Klątwa wiedzy psuje twój biznes? Poznaj 7 sposobów, jak ją pokonać

  10. #285 Krzysztof Głowacki Krzysztof Głowacki

    Chcesz przekonać klienta do zakupu? Zanim zaczniesz zbijać obiekcje, naucz się słuchać

  11. #284 Marek Jankowski Marek Jankowski

    Biznesowe wpadki – bolesne błędy, z których możesz się dużo nauczyć o prowadzeniu własnej firmy

  12. #274 Szymon Negacz Szymon Negacz

    CRM dla małej firmy. Jak wybrać system dopasowany do potrzeb i przetestować go przed zakupem

Potrzebujesz jeszcze więcej inspiracji?

Wiadomo – tej nigdy za wiele! Czasem żeby rozwiązać konkretny problem, trzeba podpatrzeć, jak to robią inni. Goście podcastu Mała Wielka Firma chętnie dzielą się swoją wiedzą, dlatego warto poznać ich bliżej. Wielu wskazówek dostarczają też książki biznesowe. Sprawdź, jakie tytuły czekają na ciebie w bibliotece MWF.

Możesz też posłuchać najstarszych odcinków MWF, nagranych w latach 2009‑2015. Wiele z nich wciąż jest aktualnych. Znajdziesz je na stronie z pierwszymi odcinkami podcastu Mała Wielka Firma.