Paweł Sala

www.pawelsala.pl

Ekspert ds. email marketingu, trener, manager oraz konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu, a także dostarczającej prawdopodobnie najbardziej popularne narzędzie do email marketingu w Polsce. 

Co miesiąc za jego pomocą ponad tysiące marketerów wysyła ponad miliard wiadomości miesięcznie do swoich subskrybentów.  Za efektywne kampanie email marketingowe wielokrotnie wyróżniany i nagradzany na takich konkursach, jak Golden Arrow, WebStar Creative, Kreatura czy Mixx Awards.

Autor książki Świeże podejście do e-mail marketingu, a także współautor innych – w tym bestsellerowej publikacji wydanej przez PWN – E-marketing – pakiet startowy. Szef grupy ds. email marketingu przy IAB Polska, członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz członek jury konkursach IAB Creative Showcase, Webstar Festival czy Mixx Awards.

Autor podcastu Email [i] Marketing. Prywatnie mąż Pauliny i tata Stefka i Julka.

Paweł Sala