Jak zostać stylistką? Na czym polega ta praca i kim są klienci

Te wieszaki, które trzeba odgarniać jeden po drugim, żeby cokolwiek zobaczyć. Te ciasne przymierzalnie, w których zalatuje brudnymi skarpetami i spoconymi pachami. Te odchudzające lustra, w których możesz obejrzeć się w każdej strony i stwierdzić, że jednak matka natura nie pochwali się tobą w swoim portfolio. Te cholerne manekiny, na których wszystko wygląda świetnie, a na tobie się nie dopina…

Kupowanie ubrań do niedawna było udręką, przynajmniej dla niektórych z nas. Na szczęście pojawili się ludzie, którzy potrafią ten ból złagodzić: styliści.

Zakupy ze stylistką to zupełnie inna bajka. Nie musisz samodzielnie przekopywać się przez dziesiątki różnych ubrań. Nie musisz roztrząsać żadnych modowych dylematów. Nie musisz obawiać się, że skompromitujesz się ubiorem. Ona wybierze takie rzeczy, które ci najlepiej pasują. Zapach w przymierzalni się od tego nie zmieni, ale przynajmniej każda spędzona tam minuta będzie efektywnie wykorzystana.

Ale największą korzyścią jest to, że takie zakupy naprawdę poprawiają samopoczucie – bo masz ubrania, w których dobrze wyglądasz (i inni też to zauważają).

A może komponowanie garderoby sprawia ci przyjemność? Inni chwalą twój modowy gust, a w galeriach handlowych czujesz się jak myśliwy na polowaniu? Jeżeli tak, masz szansę wykorzystać to w biznesie. Założyć firmę, która będzie pomagać wszystkim tym nieszczęśnikom, którzy nie odróżniają sztybletów od sztyletów. Zostać stylistką.

Tak jak Ilona Niebał, właścicielka firmy IN Style, która jest gościem 117. odcinka podcastu Mała Wielka Firma.

Prezent dla słuchaczy

Porady stylistki – wizerunek w biznesie
Jak poprawić swój wizerunek w biznesie? Zapisz się do Klubu MWF i zdobądź porady stylistki Chcę to 

Podcast w wersji wideo

Aby używać odtwarzaczy multimedialnych, musisz wyrazić zgodę na użycie plików cookies usług odtwarzaczy
Ok, zgadzam się
Na stronie zostały wykorzystane linki afiliacyjne. Jeżeli wejdziesz przez nie na stronę sprzedawcy i dokonasz zakupu, sprzedawca podzieli się ze mną częścią swojej marży (nie wpływa to na twoją cenę). Wymieniam wyłącznie te produkty i usługi, z których rzeczywiście korzystam i jestem z nich zadowolony.

Przeskocz do: