Dowiedz się, jak wybrać nazwę dla swojej firmy, jak przygotować strategię marketingową, jak wzmacniać swoją pozycję na rynku i jak wbić się w świadomość odbiorców, żeby nie mogli zapomnieć o istnieniu twojej marki.

  1. #389 Mirosław Skwarek Mirosław Skwarek

    TikTok bez wygłupów? Oto co musisz wiedzieć, gdy startujesz na TikToku i chcesz na nim tworzyć wartościowe treści

  2. Blog Marka osobista - budowanie

    Budowanie marki osobistej – personal branding dla przedsiębiorców i specjalistów (kompletny przewodnik)

  3. #376 Janina Bąk Janina Bąk

    Autentyczna marka osobista. Czy warto mówić publicznie o prawach mniejszości, polityce i własnych słabościach?

  4. #375 Anna Kołomycew Anna Kołomycew

    Nie wiesz, jaki produkt sprzedawać? Zapytaj swoją społeczność – oni powiedzą ci, czego potrzebują, i pomogą ci to stworzyć

  5. #370 Olga Wadowska Olga Wadowska

    Clickbait clickbaitowi nierówny, czyli jak tworzyć nagłówki, które przyciągną twoich odbiorców i nie zaszkodzą twojej wiarygodności

  6. #344 Marek Jankowski Co wybrać: blog czy Instagram?

    W Instagramie siła, a blogowanie to przeżytek? Dowiedz się, czy w 2021 roku opłaca się jeszcze zakładać blog

  7. Blog Utrudnienia w nagrywaniu podcastu

    Nie możesz się zabrać za nagrywanie podcastu? Poznaj 3 najczęstsze powody

  8. #328 Marek Jankowski Marek Jankowski

    10 sposobów na zdobywanie pierwszych klientów, gdy nie masz jeszcze zbudowanej marki i nikt cię nie zna

  9. #267 Maciej Sznitowski Maciej Sznitowski

    Podstawy rebrandingu. Kiedy trzeba koniecznie odświeżyć markę firmy i jak nie stracić przy tym klientów

  10. #251 Paweł Tkaczyk Paweł Tkaczyk

    Strategia marketingowa – gdzie będzie twoja firma za pięć lat i jak zaplanować tę podróż

  11. #222 Konrad Gurdak Konrad Gurdak

    Nazwa dla firmy – jak sprawić, żeby wyróżniała twój biznes i zostawała w głowach klientów

  12. #219 Joanna Ceplin Joanna Ceplin

    Budowanie marki osobistej w mediach społecznościowych. Jak osiągnąć rozpoznawalność online?

Potrzebujesz jeszcze więcej inspiracji?

Wiadomo – tej nigdy za wiele! Czasem żeby rozwiązać konkretny problem, trzeba podpatrzeć, jak to robią inni. Goście podcastu Mała Wielka Firma chętnie dzielą się swoją wiedzą, dlatego warto poznać ich bliżej. Wielu wskazówek dostarczają też książki biznesowe. Sprawdź, jakie tytuły czekają na ciebie w bibliotece MWF.

Możesz też posłuchać najstarszych odcinków MWF, nagranych w latach 2009‑2015. Wiele z nich wciąż jest aktualnych. Znajdziesz je na stronie z pierwszymi odcinkami podcastu Mała Wielka Firma.