Marka to potężna broń w arsenale przedsiębiorcy. Daj się poznać swoim klientom, zdobądź ich zaufanie i przekonaj, żeby zostali z tobą na dłużej! Dowiedz się, jak wybrać nazwę dla swojej firmy, jak przygotować strategię marketingową, jak wzmacniać swoją pozycję na rynku i jak wbić się w świadomość odbiorców, żeby nie mogli zapomnieć o istnieniu twojej marki. Otwórz się na ludzi, sprawdź, jaki potencjał drzemie w internecie i social mediach, i buduj swój wizerunek eksperta. A na początek sprawdź ten przewodnik, który powie ci czym jest marka osobista.

  1. #406 Piotr Wojtków Piotr Wojtków

    Twoja firma to ty? Możesz rozwijać swój biznes oparty na marce osobistej tak, żeby nie wymagał od ciebie pracy non stop

  2. #400 Miłosz Brzeziński Miłosz Brzeziński

    Jak zdobyć zaufanie klienta, nawet jeśli nie wierzy twojej branży? Jak odzyskać zaufanie, gdy je stracisz?

  3. #398 Agnieszka Gniotek Agnieszka Gniotek

    Jesteś ekspertem. Co może cię zaskoczyć, gdy założysz firmę w swojej branży?

  4. #397 Kuba Ociepa Kuba Ociepa

    Budowanie marki osobistej fotografa – jak tworzyć ofertę, zdobywać klientów i zachęcić modeli, żeby polecali cię dalej

  5. #394 Ewa Wilmanowicz Ewa Wilmanowicz

    Na dobrą reputację trzeba sobie zapracować. Jak to robić świadomie i z głową, gdy prowadzisz własną firmę?

  6. #393 Adrian Gamoń Adrian Gamoń

    Marka osobista na LinkedIn – jak skutecznie działać prowadząc własny biznes? Zamień profil w magnes na klientów

  7. #389 Mirosław Skwarek Mirosław Skwarek

    TikTok bez wygłupów? Oto co musisz wiedzieć, gdy startujesz na TikToku i chcesz na nim tworzyć wartościowe treści

  8. Blog Marka osobista - budowanie

    Budowanie marki osobistej – personal branding dla przedsiębiorców i specjalistów (kompletny przewodnik)

  9. #384 Patrycja Skrzyniarz Patrycja Skrzyniarz

    Jak się wybić na Instagramie i co zrobić, żeby twój feed dawał ludziom wartość, a tobie frajdę

  10. #378 Magda Owsiany Magda Owsiany

    Ty też możesz pisać maile, które sprzedają, nawet jeśli nie możesz się zebrać do pisania, brakuje ci weny, a twój newsletter trafia w próżnię

  11. #376 Janina Bąk Janina Bąk

    Autentyczna marka osobista. Czy warto mówić publicznie o prawach mniejszości, polityce i własnych słabościach?

  12. #375 Anna Kołomycew Anna Kołomycew

    Nie wiesz, jaki produkt sprzedawać? Zapytaj swoją społeczność – oni powiedzą ci, czego potrzebują, i pomogą ci to stworzyć

Potrzebujesz jeszcze więcej inspiracji?

Wiadomo – tej nigdy za wiele! Czasem żeby rozwiązać konkretny problem, trzeba podpatrzeć, jak to robią inni. Goście podcastu Mała Wielka Firma chętnie dzielą się swoją wiedzą, dlatego warto poznać ich bliżej. Wielu wskazówek dostarczają też książki biznesowe. Sprawdź, jakie tytuły czekają na ciebie w bibliotece MWF.

Możesz też posłuchać najstarszych odcinków MWF, nagranych w latach 2009‑2015. Wiele z nich wciąż jest aktualnych. Znajdziesz je na stronie z pierwszymi odcinkami podcastu Mała Wielka Firma.