Dowiedz się, jak wybrać nazwę dla swojej firmy, jak przygotować strategię marketingową, jak wzmacniać swoją pozycję na rynku i jak wbić się w świadomość odbiorców, żeby nie mogli zapomnieć o istnieniu twojej marki.

  1. #344 Marek Jankowski Co wybrać: blog czy Instagram?

    W Instagramie siła, a blogowanie to przeżytek? Dowiedz się, czy w 2021 roku opłaca się jeszcze zakładać blog

  2. Blog Utrudnienia w nagrywaniu podcastu

    3 rzeczy, które utrudniają ambitnym osobom nagrywanie podcastów. Jak sobie z nimi radzić, żeby wreszcie zacząć działać?

  3. #328 Marek Jankowski Marek Jankowski

    10 sposobów na zdobywanie pierwszych klientów, gdy nie masz jeszcze zbudowanej marki i nikt cię nie zna

  4. #267 Maciej Sznitowski Maciej Sznitowski

    Podstawy rebrandingu. Kiedy trzeba koniecznie odświeżyć markę firmy i jak nie stracić przy tym klientów

  5. #251 Paweł Tkaczyk Paweł Tkaczyk

    Strategia marketingowa – gdzie będzie twoja firma za pięć lat i jak zaplanować tę podróż

  6. #222 Konrad Gurdak Konrad Gurdak

    Nazwa dla firmy – jak sprawić, żeby wyróżniała twój biznes i zostawała w głowach klientów

  7. #219 Joanna Ceplin Joanna Ceplin

    Silna marka online. Jak osiągnąć rozpoznawalność dzięki mediom społecznościowym

  8. #190 Paweł Tkaczyk Paweł Tkaczyk

    Archetypy marki. Sprytny sposób na spójną komunikację z klientami

  9. #179 Paweł Tkaczyk Paweł Tkaczyk

    Ask Me Anything. Słuchacze pytają, Mała Wielka Firma odpowiada

  10. #146 Paweł Tkaczyk Paweł Tkaczyk

    Marketingowe trendy w małej firmie, czyli jak zdobywać klientów w 2017 r.

  11. #136 Marta Krasnodębska Marta Krasnodębska

    Trzy filary sukcesu firmy: strategia, branding, odwaga

  12. #133 Paweł Tkaczyk Paweł Tkaczyk

    Kiedy warto tworzyć nową markę?

Potrzebujesz jeszcze więcej inspiracji?

Wiadomo – tej nigdy za wiele! Czasem żeby rozwiązać konkretny problem, trzeba podpatrzeć, jak to robią inni. Goście podcastu Mała Wielka Firma chętnie dzielą się swoją wiedzą, dlatego warto poznać ich bliżej. Wielu wskazówek dostarczają też książki biznesowe. Sprawdź, jakie tytuły czekają na ciebie w bibliotece MWF.

Możesz też posłuchać najstarszych odcinków MWF, nagranych w latach 2009‑2015. Wiele z nich wciąż jest aktualnych. Znajdziesz je na stronie z pierwszymi odcinkami podcastu Mała Wielka Firma.