Marka to potężna broń w arsenale przedsiębiorcy. Daj się poznać swoim klientom, zdobądź ich zaufanie i przekonaj, żeby zostali z tobą na dłużej! Dowiedz się, jak wybrać nazwę dla swojej firmy, jak przygotować strategię marketingową, jak wzmacniać swoją pozycję na rynku i jak wbić się w świadomość odbiorców, żeby nie mogli zapomnieć o istnieniu twojej marki. Otwórz się na ludzi, sprawdź, jaki potencjał drzemie w internecie i social mediach, i buduj swój wizerunek eksperta. A na początek sprawdź ten przewodnik, który powie ci czym jest marka osobista.

  1. #222 Konrad Gurdak Konrad Gurdak

    Nazwa dla firmy – jak sprawić, żeby wyróżniała twój biznes i zostawała w głowach klientów

  2. #219 Joanna Ceplin Joanna Ceplin

    Budowanie marki osobistej w mediach społecznościowych. Jak osiągnąć rozpoznawalność online?

  3. #202 Monika Serek Monika Serek

    Jak podnosić ceny bez wyrzutów sumienia i tracenia klientów

  4. #194 Arlena Witt Arlena Witt

    Jak w dwa lata zbudować silną markę osobistą na YouTube (i jakie są z tego korzyści)

  5. #190 Paweł Tkaczyk Paweł Tkaczyk

    Archetypy marki. Sprytny sposób na spójną komunikację z klientami

  6. #180 Sylwia Dąbrowska Sylwia Dąbrowska

    Jak dobrze wyglądać na wideo? Spraw, aby kamera cię pokochała

  7. #179 Paweł Tkaczyk Paweł Tkaczyk

    Ask Me Anything. Słuchacze pytają, Mała Wielka Firma odpowiada

  8. #167 Marcin Osman Marcin Osman

    Jak rozkręcać biznes bez pieniędzy – proste techniki i narzędzia

  9. #155 Wojciech Wawrzak Wojciech Wawrzak

    Blog ekspercki. Zbuduj markę, bądź niezależny i zarabiaj online

  10. #146 Paweł Tkaczyk Paweł Tkaczyk

    Marketingowe trendy w małej firmie, czyli jak zdobywać klientów w 2017 r.

  11. #143 Paweł Tkaczyk Paweł Tkaczyk

    Jak zacząć tworzenie marki osobistej? 9 pytań na dobry początek

  12. #136 Marta Krasnodębska Marta Krasnodębska

    Trzy filary sukcesu firmy: strategia, branding, odwaga

Potrzebujesz jeszcze więcej inspiracji?

Wiadomo – tej nigdy za wiele! Czasem żeby rozwiązać konkretny problem, trzeba podpatrzeć, jak to robią inni. Goście podcastu Mała Wielka Firma chętnie dzielą się swoją wiedzą, dlatego warto poznać ich bliżej. Wielu wskazówek dostarczają też książki biznesowe. Sprawdź, jakie tytuły czekają na ciebie w bibliotece MWF.

Możesz też posłuchać najstarszych odcinków MWF, nagranych w latach 2009‑2015. Wiele z nich wciąż jest aktualnych. Znajdziesz je na stronie z pierwszymi odcinkami podcastu Mała Wielka Firma.