Marka to potężna broń w arsenale przedsiębiorcy. Daj się poznać swoim klientom, zdobądź ich zaufanie i przekonaj, żeby zostali z tobą na dłużej! Dowiedz się, jak wybrać nazwę dla swojej firmy, jak przygotować strategię marketingową, jak wzmacniać swoją pozycję na rynku i jak wbić się w świadomość odbiorców, żeby nie mogli zapomnieć o istnieniu twojej marki. Otwórz się na ludzi, sprawdź, jaki potencjał drzemie w internecie i social mediach, i buduj swój wizerunek eksperta. A na początek sprawdź ten przewodnik, który powie ci czym jest marka osobista.

  1. #146 Paweł Tkaczyk Paweł Tkaczyk

    Marketingowe trendy w małej firmie, czyli jak zdobywać klientów w 2017 r.

  2. #143 Paweł Tkaczyk Paweł Tkaczyk

    Jak zacząć tworzenie marki osobistej? 9 pytań na dobry początek

  3. #136 Marta Krasnodębska Marta Krasnodębska

    Trzy filary sukcesu firmy: strategia, branding, odwaga

  4. #134 Adam Pioch Adam Pioch

    Wystąpienia publiczne – czy można się tego nauczyć w klubie Toastmasters?

  5. #133 Paweł Tkaczyk Paweł Tkaczyk

    Kiedy warto tworzyć nową markę?

  6. #126 Sławomir Panek Jak dobrze wyglądać na zdjęciach biznesowych

    Jak pozować do zdjęć biznesowych, żeby dobrze wyglądać? Skorzystaj z rad doświadczonego fotografa

  7. #125 Paweł Tkaczyk Paweł Tkaczyk

    Budowanie marki pracodawcy – od czego zacząć?

  8. #118 Ilona Niebał Ilona Niebał

    Ubiór w biznesie. Dlaczego garnitur i garsonka nie zawsze się sprawdzają?

  9. #116 Paweł Tkaczyk Paweł Tkaczyk

    Nowa marka, podnoszenie cen i podcasty w biznesie

  10. #115 Paweł Tkaczyk Paweł Tkaczyk

    Marketing agenta ubezpieczeniowego

  11. #113 Michał Szafrański Michał Szafrański

    Jak Michał Szafrański buduje wizerunek swojej marki w internecie?

  12. #112 Mikołaj Lech Mikołaj Lech

    Zastrzeżenie nazwy firmy – czy to się opłaca?

Potrzebujesz jeszcze więcej inspiracji?

Wiadomo – tej nigdy za wiele! Czasem żeby rozwiązać konkretny problem, trzeba podpatrzeć, jak to robią inni. Goście podcastu Mała Wielka Firma chętnie dzielą się swoją wiedzą, dlatego warto poznać ich bliżej. Wielu wskazówek dostarczają też książki biznesowe. Sprawdź, jakie tytuły czekają na ciebie w bibliotece MWF.

Możesz też posłuchać najstarszych odcinków MWF, nagranych w latach 2009‑2015. Wiele z nich wciąż jest aktualnych. Znajdziesz je na stronie z pierwszymi odcinkami podcastu Mała Wielka Firma.