Daj się poznać swoim klientom, zdobądź ich zaufanie i przekonaj, żeby zostali z tobą na dłużej! Otwórz się na ludzi, sprawdź, jaki potencjał drzemie w internecie i social mediach, i buduj swój wizerunek eksperta.

  1. #378 Magda Owsiany Magda Owsiany

    Nie możesz się zebrać do pisania, brakuje ci weny, a twój newsletter trafia w próżnię? Spokojnie! Ty też możesz pisać maile, które sprzedają

  2. #376 Janina Bąk Janina Bąk

    Prawa mniejszości, polityka, własne słabości – czy przedsiębiorca powinien o tym mówić? Przekonaj się, czy szczerość w biznesie się opłaca

  3. #361 Marek Jankowski Jak szybko i łatwo tworzyć wideo do internetu?

    Przekonaj się, że każdy może tworzyć wideo do internetu – nawet jeśli nie ogarniasz kwestii technicznych i boisz się kamery

  4. #341 Marek Jankowski Jak księgowa zdobywa klientów

    Jak księgowa może dotrzeć do klientów poza płatną reklamą? Trzy proste kroki do wykonania w 15 minut

  5. #334 Marek Jankowski Polskie podcasty

    Własna książka, niezłe zarobki i rozpoznawalność, czyli co może ci dać własny podcast, nawet jeśli nagrywasz od niedawna

  6. Blog Utrudnienia w nagrywaniu podcastu

    3 rzeczy, które utrudniają ambitnym osobom nagrywanie podcastów. Jak sobie z nimi radzić, żeby wreszcie zacząć działać?

  7. #331 Paweł Tkaczyk Paweł Tkaczyk

    Skromność nie zawsze popłaca, ale chwalić się trzeba umieć. Jak opowiadać o sobie odważnie i bez przynudzania?

  8. #325 Monika Kamińska Monika Kamińska

    Od popularnej blogerki do właścicielki marki modowej – jak znaleźć niszę w trudnej branży i być zawsze krok przed konkurencją

  9. #311 Monika Serek Monika Serek

    Skalowanie usług jako droga do wolności finansowej i pracy w zgodzie z własnymi wartościami

  10. #295 Agnieszka Niedziałek Agnieszka Niedziałek

    Uczyła na YouTube, jak myć włosy. Dziś ma ogromną społeczność i błyskawicznie rosnący biznes

  11. #294 Maciej Aniserowicz Maciej Aniserowicz

    6 milionów złotych z jednej kampanii sprzedażowej kursu online. Jak on to zrobił?!

  12. #272 Marek Jankowski Marek Jankowski

    Jak zdobyć zaufanie klientów, wykorzystując content marketing i status branżowego eksperta

Potrzebujesz jeszcze więcej inspiracji?

Wiadomo – tej nigdy za wiele! Czasem żeby rozwiązać konkretny problem, trzeba podpatrzeć, jak to robią inni. Goście podcastu Mała Wielka Firma chętnie dzielą się swoją wiedzą, dlatego warto poznać ich bliżej. Wielu wskazówek dostarczają też książki biznesowe. Sprawdź, jakie tytuły czekają na ciebie w bibliotece MWF.

Możesz też posłuchać najstarszych odcinków MWF, nagranych w latach 2009‑2015. Wiele z nich wciąż jest aktualnych. Znajdziesz je na stronie z pierwszymi odcinkami podcastu Mała Wielka Firma.