Marka osobista to potężna broń w arsenale przedsiębiorcy. Daj się poznać swoim klientom, zdobądź ich zaufanie i przekonaj, żeby zostali z tobą na dłużej! Otwórz się na ludzi, sprawdź, jaki potencjał drzemie w internecie i social mediach, i buduj swój wizerunek eksperta. A na początek sprawdź ten przewodnik po personal brandingu.

  1. #400 Miłosz Brzeziński Miłosz Brzeziński

    Jak zdobyć zaufanie klienta, nawet jeśli nie wierzy twojej branży? Jak odzyskać zaufanie, gdy je stracisz?

  2. #398 Agnieszka Gniotek Agnieszka Gniotek

    Jesteś ekspertem. Co może cię zaskoczyć, gdy założysz firmę w swojej branży?

  3. #397 Kuba Ociepa Kuba Ociepa

    Budowanie marki osobistej fotografa – jak tworzyć ofertę, zdobywać klientów i zachęcić modeli, żeby polecali cię dalej

  4. #394 Ewa Wilmanowicz Ewa Wilmanowicz

    Na dobrą reputację trzeba sobie zapracować. Jak to robić świadomie i z głową, gdy prowadzisz własną firmę?

  5. #393 Adrian Gamoń Adrian Gamoń

    Jak skutecznie działać na LinkedInie, prowadząc własny biznes? Zamień swój profil w magnes na klientów

  6. Blog Marka osobista - budowanie

    Budowanie marki osobistej – personal branding dla przedsiębiorców i specjalistów (kompletny przewodnik)

  7. #384 Patrycja Skrzyniarz Patrycja Skrzyniarz

    Jak się wybić na Instagramie i co zrobić, żeby twój feed dawał ludziom wartość, a tobie frajdę

  8. #378 Magda Owsiany Magda Owsiany

    Ty też możesz pisać maile, które sprzedają, nawet jeśli nie możesz się zebrać do pisania, brakuje ci weny, a twój newsletter trafia w próżnię

  9. #376 Janina Bąk Janina Bąk

    Autentyczna marka osobista. Czy warto mówić publicznie o prawach mniejszości, polityce i własnych słabościach?

  10. Blog Przykłady polskich marek osobistych

    Przykłady marek osobistych. Skuteczny personal branding po polsku

  11. #361 Marek Jankowski Jak szybko i łatwo tworzyć wideo do internetu?

    Tworzenie wideo do internetu – jak to zrobić, gdy nie ogarniasz techniki i boisz się kamery

  12. #341 Marek Jankowski Jak księgowa zdobywa klientów

    Jak księgowa może dotrzeć do klientów poza płatną reklamą? Trzy proste kroki do wykonania w 15 minut

Potrzebujesz jeszcze więcej inspiracji?

Wiadomo – tej nigdy za wiele! Czasem żeby rozwiązać konkretny problem, trzeba podpatrzeć, jak to robią inni. Goście podcastu Mała Wielka Firma chętnie dzielą się swoją wiedzą, dlatego warto poznać ich bliżej. Wielu wskazówek dostarczają też książki biznesowe. Sprawdź, jakie tytuły czekają na ciebie w bibliotece MWF.

Możesz też posłuchać najstarszych odcinków MWF, nagranych w latach 2009‑2015. Wiele z nich wciąż jest aktualnych. Znajdziesz je na stronie z pierwszymi odcinkami podcastu Mała Wielka Firma.