Współpraca z klientem i utrzymanie odpowiedniej relacji to nie lada wyzwanie – nie tylko dla introwertyków! Poznaj sposoby na przyciąganie klientów i budowanie trwałej współpracy opartej na wzajemnym szacunku.

  1. #231 Arlena Witt Arlena Witt

    Odporność na krytykę – jak nie przejmować się tym, co inni myślą i mówią na nasz temat

  2. #227 Monika Czaplicka Monika Czaplicka

    Klient ma zawsze rację? Sposoby reagowania na negatywne opinie w social mediach

  3. #215 Janina Bąk Janina Bąk

    Odkryj prawdę o swoich klientach. Jak tworzyć ankiety, które pomogą ci w decyzjach biznesowych

  4. #178 Magdalena Urbaniak Magdalena Urbaniak

    Jak ciekawie przedstawić firmę, nawet gdy sprzedajesz części do traktorów

  5. #177 Krzysztof Krzemiński Krzysztof Krzemiński

    Jak selekcja klientów wpływa na rozwój i motywację przedsiębiorcy

  6. #128 Paweł Tkaczyk Paweł Tkaczyk

    Dlaczego ponadstandardowa obsługa klienta nie zwiększa jego lojalności

  7. #127 Paweł Tkaczyk Paweł Tkaczyk

    Klienci nie słuchają co do nich mówisz? Jest na to sposób

  8. #122 Marek Jankowski Marek Jankowski

    10 sposobów na rozwijanie firmy bez wydawania pieniędzy

  9. #110 Paweł Tkaczyk Paweł Tkaczyk

    Co zrobić, żeby klient wybaczył ci wpadkę

Potrzebujesz jeszcze więcej inspiracji?

Wiadomo – tej nigdy za wiele! Czasem żeby rozwiązać konkretny problem, trzeba podpatrzeć, jak to robią inni. Goście podcastu Mała Wielka Firma chętnie dzielą się swoją wiedzą, dlatego warto poznać ich bliżej. Wielu wskazówek dostarczają też książki biznesowe. Sprawdź, jakie tytuły czekają na ciebie w bibliotece MWF.

Możesz też posłuchać najstarszych odcinków MWF, nagranych w latach 2009‑2015. Wiele z nich wciąż jest aktualnych. Znajdziesz je na stronie z pierwszymi odcinkami podcastu Mała Wielka Firma.