Znajdź skuteczne strategie zdobywania klientów i zwiększ swoje przychody. Dowiedz się, jak przyciągnąć i zatrzymać klientów w jednoosobowej firmie opartej na wiedzy. Odkryj sposoby na skuteczne budowanie bazy potencjalnych klientów i stosowanie efektywnych narzędzi marketingowych. Twórz interesujące i wartościowe treści, które przyciągną nowych klientów.

  1. #453 Marek Jankowski Marek Jankowski

    Jak zaprezentować produkt, by przekonać klienta do zakupu (potwierdzone naukowo)

  2. #452 Marek Jankowski

    Jedna zmiana, dzięki której klienci zapłacą więcej za twoje konsultacje

  3. #451 Marek Jankowski Marek Jankowski

    Jak stworzyć Unique Value Proposition (UVP), aby wyróżnić się na rynku jako soloprzedsiębiorca

  4. #446 Marek Jankowski Marek Jankowski

    Jak wykorzystuję opinie klientów, aby tworzyć lepsze produkty

  5. #443 Marek Jankowski Marek Jankowski

    Lejki marketingowe to przeżytek. Wykorzystaj koło zamachowe, aby twój biznes kręcił się coraz lepiej

  6. #438 Marek Jankowski Marek Jankowski

    13 błędów przy pozyskiwaniu opinii klientów. Uwaga: możesz je łatwo naprawić!

  7. #437 Marek Jankowski Marek Jankowski

    21 sposobów, jak zdobyć zaufanie klientów w mniej niż 30 minut

  8. #435 Marek Jankowski

    Jak badać potrzeby klienta – jeden błąd, przez który otarłem się o bankructwo

  9. #434 Marek Jankowski Marek Jankowski

    20 sposobów, aby przyciągać klientów i sprzedawać bez strony internetowej

  10. #433 Marek Jankowski Marek Jankowski

    Etyczna perswazja – techniki, dzięki którym przekonasz klienta uczciwie i bez wywierania presji

  11. #432 Marek Jankowski Marek Jankowski

    7 reguł biznesu, których musiałem się oduczyć, żeby przetrwać

  12. #430 Marek Kurek Marek Kurek

    Jak trener personalny może znaleźć swoją niszę i zmotywować klientów

Sprawdź również te zagadnienia:

Potrzebujesz jeszcze więcej inspiracji?

Wiadomo – tej nigdy za wiele! Czasem żeby rozwiązać konkretny problem, trzeba podpatrzeć, jak to robią inni. Goście podcastu Mała Wielka Firma chętnie dzielą się swoją wiedzą, dlatego warto poznać ich bliżej. Wielu wskazówek dostarczają też książki biznesowe. Sprawdź, jakie tytuły czekają na ciebie w bibliotece MWF.

Możesz też posłuchać najstarszych odcinków MWF, nagranych w latach 2009‑2015. Wiele z nich wciąż jest aktualnych. Znajdziesz je na stronie z pierwszymi odcinkami podcastu Mała Wielka Firma.