Facebook, Instagram i LinkedIn bez tajemnic. Dowiedz się, jak wykorzystać bezpłatne narzędzia marketingowe i siłę mediów społecznościowych do budowania stabilnego biznesu i rozpoznawalnej marki online.

  1. #348 Marek Jankowski Wady i zalety Clubhouse

    Cała prawda o Clubhouse: jak działa ta aplikacja, komu może się przydać i dlaczego nie każdemu musi się spodobać

  2. #346 Marek Jankowski Jak prosić o rekomendacje?

    Nie wiesz, jaki produkt wybrać? Nie pytaj ludzi, co polecają! Więcej dowiesz się, zadając im trzy zupełnie inne pytania

  3. #344 Marek Jankowski Co wybrać: blog czy Instagram?

    W Instagramie siła, a blogowanie to przeżytek? Dowiedz się, czy w 2021 roku opłaca się jeszcze zakładać blog

  4. #341 Marek Jankowski Jak księgowa zdobywa klientów

    Jak księgowa może dotrzeć do klientów poza płatną reklamą? Trzy proste kroki do wykonania w 15 minut

  5. #324 Jakub Biel Jakub Biel

    Sposoby na kreatywną i skuteczną reklamę bez dużego budżetu? Posłuchaj rad twórcy głośnych kampanii viralowych

  6. #321 Marek Jankowski Marek Jankowski

    Budowanie społeczności w social mediach to droga przez mękę? Popraw te błędy, a nabierzesz rozpędu

  7. Blog Szukanie zdjęć na blog

    Darmowe zdjęcia – ile tak naprawdę za nie płacisz? Ukryte koszty, które mało kto zauważa

  8. #313 Paweł Wojciechowski Paweł Wojciechowski

    Jak zarobić 600 tysięcy złotych na reklamach na YouTube?

  9. #309 Agata Nesteruk Agata Nesteruk

    Sprzedaż produktów online bez społeczności? Postaw na zimny ruch i pozwól działać Facebookowi

  10. #268 Joanna Ceplin Joanna Ceplin

    Grupy na Facebooku – sprytne narzędzie do przyciągania klientów czy kolejny pożeracz czasu?

  11. #265 Szymon Mierzwa Szymon Mierzwa

    Firma na Instagramie. Jak rozkręcić swój profil biznesowy i pozyskiwać więcej klientów z social mediów

  12. #235 Angelika Chimkowska Angelika Chimkowska

    LinkedIn w praktyce. Jak nawiązywać tam wartościowe kontakty i zdobywać klientów

Potrzebujesz jeszcze więcej inspiracji?

Wiadomo – tej nigdy za wiele! Czasem żeby rozwiązać konkretny problem, trzeba podpatrzeć, jak to robią inni. Goście podcastu Mała Wielka Firma chętnie dzielą się swoją wiedzą, dlatego warto poznać ich bliżej. Wielu wskazówek dostarczają też książki biznesowe. Sprawdź, jakie tytuły czekają na ciebie w bibliotece MWF.

Możesz też posłuchać najstarszych odcinków MWF, nagranych w latach 2009‑2015. Wiele z nich wciąż jest aktualnych. Znajdziesz je na stronie z pierwszymi odcinkami podcastu Mała Wielka Firma.