Facebook, Instagram i LinkedIn bez tajemnic. Dowiedz się, jak wykorzystać bezpłatne narzędzia marketingowe i siłę mediów społecznościowych do budowania stabilnego biznesu i rozpoznawalnej marki online.

  1. #393 Adrian Gamoń Adrian Gamoń

    Marka osobista na LinkedIn – jak skutecznie działać prowadząc własny biznes? Zamień profil w magnes na klientów

  2. #390 Dominika Dzikowska Dominika Dzikowska

    Budujesz społeczność wokół swojego biznesu? Edukuj, wspieraj i nie oceniaj, a ludzie ci zaufają i zyskasz nowych klientów

  3. #389 Mirosław Skwarek Mirosław Skwarek

    TikTok bez wygłupów? Oto co musisz wiedzieć, gdy startujesz na TikToku i chcesz na nim tworzyć wartościowe treści

  4. #384 Patrycja Skrzyniarz Patrycja Skrzyniarz

    Jak się wybić na Instagramie i co zrobić, żeby twój feed dawał ludziom wartość, a tobie frajdę

  5. #370 Olga Wadowska Olga Wadowska

    Clickbait clickbaitowi nierówny, czyli jak tworzyć nagłówki, które przyciągną twoich odbiorców i nie zaszkodzą twojej wiarygodności

  6. #364 Marek Jankowski Ile czasu spędzasz w social mediach?

    Ile czasu spędzać w social mediach, żeby pomóc swojemu biznesowi? I co zrobić, jeśli przesiadujesz tam zbyt długo?

  7. #361 Marek Jankowski Jak szybko i łatwo tworzyć wideo do internetu?

    Tworzenie wideo do internetu – jak to zrobić, gdy nie ogarniasz techniki i boisz się kamery

  8. Blog Najlepszy mikrofon do podcastu

    Mikrofon do podcastów to nie wszystko! Znajdź idealny zestaw [interaktywny kalkulator]

  9. Blog Szukanie zdjęć na blog

    Darmowe zdjęcia – ile tak naprawdę za nie płacisz? Ukryte koszty, które mało kto zauważa

  10. #356 Marek Jankowski Jak sprawdzać ruch z social mediów

    Twoje działania w social mediach nie przynoszą efektów? Dowiedz się, jak korzystać z Instagrama i Facebooka z głową i zyskiem dla firmy

  11. #348 Marek Jankowski Wady i zalety Clubhouse

    Cała prawda o Clubhouse: jak działa ta aplikacja, komu może się przydać i dlaczego nie każdemu musi się spodobać

  12. #346 Marek Jankowski Jak prosić o rekomendacje?

    Nie wiesz, jaki produkt wybrać? Nie pytaj ludzi, co polecają! Więcej dowiesz się, zadając im trzy zupełnie inne pytania

Potrzebujesz jeszcze więcej inspiracji?

Wiadomo – tej nigdy za wiele! Czasem żeby rozwiązać konkretny problem, trzeba podpatrzeć, jak to robią inni. Goście podcastu Mała Wielka Firma chętnie dzielą się swoją wiedzą, dlatego warto poznać ich bliżej. Wielu wskazówek dostarczają też książki biznesowe. Sprawdź, jakie tytuły czekają na ciebie w bibliotece MWF.

Możesz też posłuchać najstarszych odcinków MWF, nagranych w latach 2009‑2015. Wiele z nich wciąż jest aktualnych. Znajdziesz je na stronie z pierwszymi odcinkami podcastu Mała Wielka Firma.