Dowiedz się, jak tworzyć skuteczne kursy online: co zaoferować odbiorcom, na co zwracać uwagę, przekazując swoją wiedzę klientom, jakich błędów nie popełniać oraz jak przygotować się do sprzedaży swojego produktu.

  1. #408 Arkadiusz Mikrut Arkadiusz Mikrut

    Chcesz wejść na rynek z czymś, czego jeszcze nie było? Klienci mogą być nieufni, ale są sposoby, żeby ich przekonać

  2. #388 Paweł Tkaczyk Paweł Tkaczyk

    Chcesz być dobrym szkoleniowcem? Ucz tego, co przyda się uczestnikom, i obudź w sobie stand-upera

  3. #383 Monika Torkowska Monika Torkowska

    Planowanie roku w firmie – czy i kiedy ma sens? Jak się za to zabrać, żeby zrealizować swoje projekty

  4. #382 Paweł Mielczarek Paweł Mielczarek

    Jak sprzedać kurs online? Najlepiej… inaczej niż wszyscy! Poznaj rady na skuteczną sprzedaż od eksperta e‑commerce

  5. #345 Marek Jankowski Lęk przed autopromocją

    Nie bój się autopromocji, czyli jak sprzedawać, żeby nie wyjść na cwaniaka i nie stracić zaufania odbiorców

  6. #342 Marek Jankowski Jak sprawdzić pomysł na kurs online

    3 pytania, które warto zadać swojej społeczności, żeby twój kurs online nie okazał się niewypałem

  7. #319 Karol Krukowski Karol Krukowski

    Jak przenieść atmosferę pracowni artystycznej do kursu online i uczyć sztuki przez internet

  8. #250 Michał Kowalczyk Michał Kowalczyk

    Jednoosobowa firma szkoleniowa. Sposoby na osiągnięcie zysków i odróżnienie się od konkurencji

  9. #238 Marek Jankowski Marek Jankowski

    Ty też możesz być podcasterem – uczestnicy kursu PodcastPro o swoim debiucie przed mikrofonem

  10. #195 Ola Budzyńska Ola Budzyńska

    Jak zrobić webinar, który przyciągnie tłumy i pomoże rozwinąć twój biznes

  11. #186 Marek Jankowski Marek Jankowski

    Jakie błędy popełniłem przy pierwszym kursie online (i dlaczego jestem z nich dumny)

  12. #174 Jacek Wolniewicz Tworzenie skutecznych kursów on-line

    Jak tworzyć kursy online, które dobrze się sprzedają i faktycznie czegoś uczą

Potrzebujesz jeszcze więcej inspiracji?

Wiadomo – tej nigdy za wiele! Czasem żeby rozwiązać konkretny problem, trzeba podpatrzeć, jak to robią inni. Goście podcastu Mała Wielka Firma chętnie dzielą się swoją wiedzą, dlatego warto poznać ich bliżej. Wielu wskazówek dostarczają też książki biznesowe. Sprawdź, jakie tytuły czekają na ciebie w bibliotece MWF.

Możesz też posłuchać najstarszych odcinków MWF, nagranych w latach 2009‑2015. Wiele z nich wciąż jest aktualnych. Znajdziesz je na stronie z pierwszymi odcinkami podcastu Mała Wielka Firma.