Dowiedz się, jak tworzyć oferty handlowe, które sprzedają, jak nawiązywać wartościowe relacje z klientem, oraz poznaj metody promocji produktów i usług i ustalania cen, czyli wszystko, co jest potrzebne, żeby skalować biznes z sukcesem.

  1. #383 Monika Torkowska Monika Torkowska

    Planowanie roku w firmie – czy i kiedy ma sens? Jak się za to zabrać, żeby zrealizować swoje projekty

  2. #382 Paweł Mielczarek Paweł Mielczarek

    Jak sprzedać kurs online? Najlepiej… inaczej niż wszyscy! Poznaj rady na skuteczną sprzedaż od eksperta e‑commerce

  3. #379 Mateusz Wyciślik Mateusz Wyciślik

    10 taktyk growth hackingowych na 2022 rok, które warto wdrożyć w biznesie. Eksperymentuj i obserwuj, jak twoja sprzedaż rośnie

  4. #368 Krzysztof Krzemiński Krzysztof Krzemiński

    Świadome kształtowanie grupy klientów daje radość z pracy. Jak ich dobierać, żeby być bardziej zmotywowanym do działania?

  5. #367 Monika Serek Monika Serek

    Chciałbyś podnieść ceny, ale boisz się, że twoja społeczność tego nie zaakceptuje? Dowiedz się, jak to zrobić i nie zaszkodzić swojej marce

  6. #366 Jakub Cyran Jakub Cyran

    Test na handlowca – dowiedz się, jak zatrudnić odpowiednią osobę, nawet jeśli sam nie jesteś alfą i omegą w dziedzinie sprzedaży

  7. #357 Marek Jankowski Jak reagować, gdy klienci narzekają na wysokie ceny?

    Klienci nie chcą płacić za jakość? Zrób tę jedną rzecz, żeby nie słyszeć już osłabiającego pytania: dlaczego jest tak drogo?

  8. #352 Marek Jankowski Jak ratować firmę w pandemii?

    Trzy błędy pogrążające twój biznes w pandemii (i jeszcze więcej sposobów na ratowanie sytuacji firmy w kryzysie)

  9. #345 Marek Jankowski Lęk przed autopromocją

    Nie bój się autopromocji, czyli jak sprzedawać, żeby nie wyjść na cwaniaka i nie stracić zaufania odbiorców

  10. #333 Jakub Cyran Jakub Cyran

    Jak zwiększać sprzedaż w firmie w lepszych i gorszych okresach? Mierz siły na zamiary, nie trać czujności i nie panikuj

  11. #329 Marek Jankowski Marek Jankowski

    Prowadzisz biznes lokalny? Dowiedz się, jak go promować, żeby twoimi klientami byli nie tylko przypadkowi przechodnie

  12. #326 Piotr Chmielewski Piotr Chmielewski

    Rozliczanie za efekty – finansowa katastrofa czy szansa na przyciągnięcie niezdecydowanych klientów?

Potrzebujesz jeszcze więcej inspiracji?

Wiadomo – tej nigdy za wiele! Czasem żeby rozwiązać konkretny problem, trzeba podpatrzeć, jak to robią inni. Goście podcastu Mała Wielka Firma chętnie dzielą się swoją wiedzą, dlatego warto poznać ich bliżej. Wielu wskazówek dostarczają też książki biznesowe. Sprawdź, jakie tytuły czekają na ciebie w bibliotece MWF.

Możesz też posłuchać najstarszych odcinków MWF, nagranych w latach 2009‑2015. Wiele z nich wciąż jest aktualnych. Znajdziesz je na stronie z pierwszymi odcinkami podcastu Mała Wielka Firma.