Dowiedz się, jak tworzyć oferty handlowe, które sprzedają, jak nawiązywać wartościowe relacje z klientem, oraz poznaj metody promocji produktów i usług i ustalania cen, czyli wszystko, co jest potrzebne, żeby skalować biznes z sukcesem.

  1. #333 Jakub Cyran Jakub Cyran

    Jak zwiększać sprzedaż w firmie w lepszych i gorszych okresach? Mierz siły na zamiary, nie trać czujności i nie panikuj

  2. #329 Marek Jankowski Marek Jankowski

    Prowadzisz biznes lokalny? Dowiedz się, jak go promować, żeby twoimi klientami byli nie tylko przypadkowi przechodnie

  3. #326 Piotr Chmielewski Piotr Chmielewski

    Rozliczanie za efekty – finansowa katastrofa czy szansa na przyciągnięcie niezdecydowanych klientów?

  4. #320 Rafał Tomal Rafał Tomal

    W jaki sposób zdobywać prestiżowych klientów, pracując jako freelancer?

  5. #318 Justyna Świetlicka Justyna Świetlicka

    Dochód pasywny z e‑booków – jak to zrobić raz a dobrze? Dowiedz się, jak zarabiać, kiedy nie pracujesz

  6. #314 Marek Jankowski Marek Jankowski

    Szkoła przetrwania w biznesie, czyli praktyczne wskazówki i rady dla przedsiębiorców dotkniętych kryzysem

  7. #313 Paweł Wojciechowski Paweł Wojciechowski

    Jak zarobić 600 tysięcy złotych na reklamach na YouTube?

  8. #311 Monika Serek Monika Serek

    Skalowanie usług jako droga do wolności finansowej i pracy w zgodzie z własnymi wartościami

  9. #304 Marek Jankowski Marek Jankowski

    Dlaczego moja strona internetowa nie przyciąga klientów? 25 pytań, które pomogą to naprawić

  10. #292 Adam Mrowiec Adam Mrowiec

    Upraszczanie komunikacji – jak wyjaśnić skomplikowany temat, żeby każdy klient zrozumiał

  11. #287 Paweł Tkaczyk Paweł Tkaczyk

    Tworzenie ofert handlowych. Treść, forma i inne elementy, które wpływają na decyzję zakupową

  12. #285 Krzysztof Głowacki Krzysztof Głowacki

    Chcesz przekonać klienta do zakupu? Zanim zaczniesz zbijać obiekcje, naucz się słuchać

Potrzebujesz jeszcze więcej inspiracji?

Wiadomo – tej nigdy za wiele! Czasem żeby rozwiązać konkretny problem, trzeba podpatrzeć, jak to robią inni. Goście podcastu Mała Wielka Firma chętnie dzielą się swoją wiedzą, dlatego warto poznać ich bliżej. Wielu wskazówek dostarczają też książki biznesowe. Sprawdź, jakie tytuły czekają na ciebie w bibliotece MWF.

Możesz też posłuchać najstarszych odcinków MWF, nagranych w latach 2009‑2015. Wiele z nich wciąż jest aktualnych. Znajdziesz je w osobnym podcaście Mała Wielka Firma Archiwum.