Dowiedz się, jak tworzyć oferty handlowe, które sprzedają, jak nawiązywać wartościowe relacje z klientem, oraz poznaj metody promocji produktów i usług i ustalania cen, czyli wszystko, co jest potrzebne, żeby skalować biznes z sukcesem.

  1. #145 Dariusz Puzyrkiewicz Dariusz Puzyrkiewicz

    Jak pisać skuteczne oferty handlowe – triki doświadczonego copywritera

  2. #138 Marek Jankowski Marek Jankowski

    Co zrobić, żeby klienci częściej u ciebie kupowali

  3. #137 Krzysztof Bartnik Jak zarobić na e-commerce

    E-commerce dla początkujących. Jak konkurować z gigantami

  4. #127 Paweł Tkaczyk Paweł Tkaczyk

    Klienci nie słuchają co do nich mówisz? Jest na to sposób

  5. #121 Natalia Komar Boksy subskrypcyjne - jak zacząć

    Boksy subskrypcyjne. Jak wejść w ten biznes i na nim zarobić

  6. #116 Paweł Tkaczyk Paweł Tkaczyk

    Nowa marka, podnoszenie cen i podcasty w biznesie

  7. #115 Paweł Tkaczyk Paweł Tkaczyk

    Marketing agenta ubezpieczeniowego

  8. #108 Paweł Tkaczyk Paweł Tkaczyk

    Sprzedaż dla początkujących (2)

  9. #107 Paweł Tkaczyk Paweł Tkaczyk

    Sprzedaż dla początkujących (1)

  10. #103 Dr Maciej Dutko Maciej Dutko

    Jeżeli masz tę cechę, twoja firma marnuje pieniądze. Nie chodzi o rozrzutność

Potrzebujesz jeszcze więcej inspiracji?

Wiadomo – tej nigdy za wiele! Czasem żeby rozwiązać konkretny problem, trzeba podpatrzeć, jak to robią inni. Goście podcastu Mała Wielka Firma chętnie dzielą się swoją wiedzą, dlatego warto poznać ich bliżej. Wielu wskazówek dostarczają też książki biznesowe. Sprawdź, jakie tytuły czekają na ciebie w bibliotece MWF.

Możesz też posłuchać najstarszych odcinków MWF, nagranych w latach 2009‑2015. Wiele z nich wciąż jest aktualnych. Znajdziesz je na stronie z pierwszymi odcinkami podcastu Mała Wielka Firma.