12 internetowych narzędzi, których używam w firmie
Są ludzie, którzy potrafią projektować wizytówki w Excelu.
Da się to zrobić. Ale to tak, jakby wydłubywać otwory w ścianie za pomocą śrubokrętu. Namęczysz się, a efekt i tak będzie gorszy niż gdybyś użył wiertła.
Jeżeli używasz właściwych narzędzi, możesz pracować szybciej i osiągać lepsze rezultaty. Dlatego w tym odcinku opowiem ci o 12 aplikacjach internetowych, z których sam korzystam w firmie na co dzień. Mam nadzieję, że przynajmniej niektóre z nich tobie też się przydadzą.
Oto moja lista (w listopadzie 2016 r.):
- G Suite – pakiet biurowy do pracy grupowej,
- Fakturownia.pl – szybkie wystawianie faktur,
- 1Password – przechowywanie haseł,
- Dropbox – wirtualny dysk w chmurze,
- Zenbox.pl – hosting stron internetowych,
- Elegant Themes – szablony do WordPressa,
- PopupAlly Pro – zapisy na listę adresową,
- Mad Mimi – wysyłka mailingów,
- Flickr – przechowywanie i porządkowanie zdjęć,
- Issuu – publikowanie wydawnictw cyfrowych,
- Ulysses – edytor ułatwiający skupienie się na tekście,
- Polymail – obsługa poczty e‑mail.
Uwaga: ta lista jest już w większości nieaktualna. Aplikacje, których używam obecnie, znajdziesz w zakładce Narzędzia.
I jeszcze jedna rzecz. Odsłuchując ten odcinek zorientowałem się, że nieprawidłowo wymówiłem nazwę „G Suite”. Nie bądź jak ja i mów poprawnie: dżi-słit!
Dopisz w komentarzu narzędzia, które tobie ułatwiają pracę. Wybierz takie, które są uniwersalne, tzn. można je zastosować w różnych branżach.
Każdy z nas ma trochę inne preferencje. Aplikacja, która dla mnie jest wygodna, dla ciebie wcale nie musi taka być.
Poza tym na rynku jest cała masa rozmaitych rozwiązań i z pewnością nie znam wszystkich.
Jeżeli odkryłeś coś lepszego niż ja, podziel się!