Nietrafiona grupa docelowa. Co robić, gdy przyciągasz nieodpowiednich odbiorców?

utworzone przez | Wrzesień 2016

Zdarza się czasem, że nasze działania marketingowe przynoszą inne skutki niż zakładaliśmy.

Co zrobić, jeżeli twoja strona internetowa przyciąga ruch, ale po analizie okazuje się, że jest to nietrafiona grupa docelowa?

Które elementy i w jaki sposób zmienić, żeby dotrzeć do właściwego targetu?

Do zastanowienia się nad tymi pytaniami skłonił nas mail od Marka – oto fragment.

Nigdy nie spotkałem się w waszych materiałach/podcastach z tematem nietrafionego targetu – co zrobić w przypadku, gdy mamy stronę/produkt, który zamiast trafić do segmentu klientów B2B trafił do B2C, a teraz chcemy wrócić na właściwe tory. Mylny target oczywiście został wypracowany przez błędną komunikację na stronie WWW.

– Czy da się zmienić segment klientów w trakcie działania portalu?
– Jak to zrobić, aby przekształcić docelowych klientów z B2C na B2B?
– Co w takim przypadku z mediami społecznościowymi etc.?
– Czy lepiej zmieniać markę która istnieje już na rynku czy utworzyć coś zupełnie nowego

Ze 131. odcinka Małej Wielkiej Firmy dowiesz się, jak sobie radzić w podobnej sytuacji. Usłyszysz też specjalną wersję intro do podcastu w wykonaniu naszego słuchacza Przemka 🙂

Jak zmienić grupę docelową z B2C na B2B? Pobierz notatki do tego odcinka w formie mapy myśli »

Lubisz nas słuchać? Wystaw recenzję!

Zostawiając swoją opinię, pomagasz nam zdobyć nowych słuchaczy. Dziękujemy!

  • Jeżeli korzystasz z aplikacji Podcasty na iPhone:
    1. wpisz w wyszukiwarce w aplikacji Mała Wielka Firma,
    2. w sekcji Podcasty kliknij na Mała Wielka Firma,
    3. przejdź do zakładki Recenzje,
    4. naciśnij link Napisz recenzję.
  • Jeżeli korzystasz ze Stitchera (lub innej aplikacji) na Androidzie:
    1. wejdź na stronę malawielkafirma.pl/stitcher,
    2. przewiń stronę w dół, aż zobaczysz okno Show Ratings ans Reviews,
    3. kliknij na link Write a review.

Chcesz wiedzieć jako pierwszy o nowych odcinkach podcastu? Zapisz się »