Nietrafiona grupa docelowa. Co robić, gdy przyciągasz nieodpowiednich odbiorców?

15 września 2016

Zdarza się czasem, że nasze działania marketingowe przynoszą inne skutki niż zakładaliśmy.

Co zrobić, jeżeli twoja strona internetowa przyciąga ruch, ale po analizie okazuje się, że jest to nietrafiona grupa docelowa?

Które elementy i w jaki sposób zmienić, żeby dotrzeć do właściwego targetu?

Do zastanowienia się nad tymi pytaniami skłonił nas mail od Marka – oto fragment.


Nigdy nie spotkałem się w waszych materiałach/podcastach z tematem nietrafionego targetu – co zrobić w przypadku, gdy mamy stronę/produkt, który zamiast trafić do segmentu klientów B2B trafił do B2C, a teraz chcemy wrócić na właściwe tory. Mylny target oczywiście został wypracowany przez błędną komunikację na stronie WWW.

– Czy da się zmienić segment klientów w trakcie działania portalu?
– Jak to zrobić, aby przekształcić docelowych klientów z B2C na B2B?
– Co w takim przypadku z mediami społecznościowymi etc.?
– Czy lepiej zmieniać markę która istnieje już na rynku czy utworzyć coś zupełnie nowego

Ze 131. odcinka Małej Wielkiej Firmy dowiesz się, jak sobie radzić w podobnej sytuacji. Usłyszysz też specjalną wersję intro do podcastu w wykonaniu naszego słuchacza Przemka. 🙂

Prezent dla Ciebie

Podaj adres e-mail, a wyślę Ci mapę myśli „Jak zmienić grupę docelową z B2C na B2B”.

W tym odcinku

  • Czy da się zmienić segment klientów w trakcie działania portalu?
  • Jak to zrobić, aby przekształcić docelowych klientów z B2C na B2B?
  • Czy lepiej zmieniać markę która istnieje już na rynku, czy utworzyć coś zupełnie nowego

Gość odcinka

Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk

Zarabia na życie opowiadaniem historii. Autor trzech bestsellerowych książek, mówca publiczny oraz doradca budowania marki. Pomaga swoim klientom w opowiadaniu ich historii.

PawelTkaczyk.com

Przydatne linki