Ubiór w biznesie. Dlaczego garnitur i garsonka nie zawsze się sprawdzają?

4 lutego 2016

„Nie mam co na siebie włożyć!” – zdarzyło ci się kiedyś tak pomyśleć?

Może masz biznes, w którym na co dzień spotykasz się z klientami: prowadzisz szkolenia, jesteś agentem nieruchomości albo zajmujesz się wystrojem wnętrz?

Może zdarza ci się uczestniczyć w spotkaniach networkingowych, konferencjach lub targach, gdzie spotykasz obecnych i potencjalnych partnerów handlowych?

W każdej z tych sytuacji inni ludzie będą cię oceniać i na tej podstawie budować sobie w głowie obraz twojej firmy. Pierwszą informacją na twój temat będzie wygląd. A jednym z jego podstawowych składników jest ubiór.

Ubiór w biznesie może podkreślać twój profesjonalny wizerunek albo wręcz przeciwnie – sprawiać, że inni będą cię odbierać jako osobę mało wiarygodną lub niesolidną. Rozmawiamy o tym z Iloną Niebał, stylistką i właścicielką firmy IN Style.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o pracy stylistki, zapraszam do pierwszej części rozmowy.

Prezent dla Ciebie

Podaj adres e-mail, a wyślę Ci porady stylistki, dzięki którym poprawisz swój wizerunek w biznesie.

W tym odcinku

  • Jak odpowiednie ubranie pomaga wzmacniać pozytywne skojarzenia z daną osobą i marką?
  • Czy ubieranie się codziennie tak samo (jak Steve Jobs czy Mark Zuckerberg) to dobry pomysł?
  • Według jakich zasad dobierać ubiór w biznesie w przypadku kobiet i mężczyzn?
  • Czy przedsiębiorca powinien ingerować w strój pracowników, którzy mają kontakt z klientami?

Gość odcinka

Ilona Niebał

Stylistka, personal shopper, redaktor, ekspert modowy, właścicielka firmy IN Style.

In-Style.pl