Ubiór w biznesie. Dlaczego garnitur i garsonka
nie zawsze się sprawdzają?
„Nie mam co na siebie włożyć!” – zdarzyło ci się kiedyś tak pomyśleć?
Może masz biznes, w którym na co dzień spotykasz się z klientami: prowadzisz szkolenia, jesteś agentem nieruchomości albo zajmujesz się wystrojem wnętrz?
Może zdarza ci się uczestniczyć w spotkaniach networkingowych, konferencjach lub targach, gdzie spotykasz obecnych i potencjalnych partnerów handlowych?
W każdej z tych sytuacji inni ludzie będą cię oceniać i na tej podstawie budować sobie w głowie obraz twojej firmy. Pierwszą informacją na twój temat będzie wygląd. A jednym z jego podstawowych składników jest ubiór.
Ubiór w biznesie może podkreślać twój profesjonalny wizerunek albo wręcz przeciwnie – sprawiać, że inni będą cię odbierać jako osobę mało wiarygodną lub niesolidną. Rozmawiamy o tym z Iloną Niebał, stylistką i właścicielką firmy IN Style.
Posłuchaj też pierwszej części rozmowy, z której dowiesz się, jak zostać stylistką.