Znajdź skuteczne strategie zdobywania klientów i zwiększ swoje przychody. Dowiedz się, jak przyciągnąć i zatrzymać klientów w jednoosobowej firmie opartej na wiedzy. Odkryj sposoby na skuteczne budowanie bazy potencjalnych klientów i stosowanie efektywnych narzędzi marketingowych. Twórz interesujące i wartościowe treści, które przyciągną nowych klientów.

  1. #242 Marek Jankowski Marek Jankowski

    Targi branżowe – dlaczego warto je odwiedzać? Jak się przygotować? Praktyczny poradnik

  2. #241 Karol Froń Karol Froń

    Budowanie relacji i sprzedaż B2B przez telefon. Co robić, żeby nie być odbieranym jak telemarketer

  3. #239 Dagna Banaś Organizowanie konferencji on-line

    Cała prawda o organizowaniu konferencji online. Biznes Kobiecym Okiem – case study

  4. #221 Barbara Stawarz‑García Barbara Stawarz-García

    Content marketing w 2018 roku. Czy blog firmowy nadal ma sens?

  5. #220 Pat Flynn Pat Flynn

    Pomysł na biznes – skąd go wziąć i jak sprawdzić czy będą klienci

  6. #214 Marek Jankowski Marek Jankowski

    Jak znaleźć klientów zanim założysz firmę? To nie tylko możliwe – to wręcz wskazane!

  7. #213 Paweł Sala Paweł Sala

    Budowanie listy mailingowej – jak zdobyć pierwszy 1000 subskrybentów

  8. #210 Marek Jankowski Marek Jankowski

    Jak odnowić kontakt z byłym klientem, żeby zaczął ponownie kupować?

  9. #209 Marcin Osman Marcin Osman

    Gdzie i jak szukać klientów? Sprawdzone sposoby na większą sprzedaż

  10. #208 Kamil Kozieł Kamil Kozieł

    Co robić, żeby cię słuchali? Przyciąganie i utrzymywanie uwagi odbiorców

  11. #207 Jacek Kłosiński Jacek Kłosiński

    Jak tworzyć materiały graficzne, które podkreślą profesjonalizm i wysoką jakość twojej marki

  12. #206 Jakub Cyran Jakub Cyran

    Jak zaplanować proces sprzedaży, żeby handlowiec działał na 100%

Sprawdź również te zagadnienia:

Potrzebujesz jeszcze więcej inspiracji?

Wiadomo – tej nigdy za wiele! Czasem żeby rozwiązać konkretny problem, trzeba podpatrzeć, jak to robią inni. Goście podcastu Mała Wielka Firma chętnie dzielą się swoją wiedzą, dlatego warto poznać ich bliżej. Wielu wskazówek dostarczają też książki biznesowe. Sprawdź, jakie tytuły czekają na ciebie w bibliotece MWF.

Możesz też posłuchać najstarszych odcinków MWF, nagranych w latach 2009‑2015. Wiele z nich wciąż jest aktualnych. Znajdziesz je na stronie z pierwszymi odcinkami podcastu Mała Wielka Firma.